REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Singapūre sekmadienį vyko vienos dramatiškiausių šių metų „Formulės 1“ lenktynių, kurias laimėjo Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“), nutraukęs „Red Bull“ ir olando Maxo Verstappeno pergalių seriją.


Singapūre sekmadienį vyko vienos dramatiškiausių šių metų „Formulės 1“ lenktynių, kurias laimėjo Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“), nutraukęs „Red Bull“ ir olando Maxo Verstappeno pergalių seriją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lenktynių pabaigoje C.Sainzui laimėti padėjo gudrus taktinis manevras. Jis nusprendė padėti antroje vietoje važiavusiam britui Lando Norrisui („McLaren“).

REKLAMA

C.Sainzas stengėsi neatitrūkti nuo brito daugiau nei 1 sek., kad L.Norrisas galėtų naudotis DRS sistema ir gautų šiek tiek papildomo greičio. Tai leido L.Norrisui apsiginti nuo naujesnes ir greitesnes padangas turėjusių „Mercedes“ pilotų. Tuo pačiu L.Norrisas tapo savotišku C.Sainzo „skydu“.


Carlosas Sainzas
Carlosas Sainzas

„Ferrari“ vadovas po lenktynių pažymėjo, kad šį taktinį manevrą sugalvojo pats C.Sainzas.


„Tai buvo Carloso idėja. Jis suprato, kad „Mercedes“ jam kelia didesnę grėsmę nei Norrisas. Norrisas tuo metu turėjo to paties mišinio padangas ir važiavo panašiu tempu kaip Carlosas nuo pat lenktynių pradžios. Carlosas protingai pasielgė, jog leido Norrisui naudotis DRS sistema“, - komandos pilotą gyrė „Ferrari“ vadovas Fredas Vasseuras.

REKLAMA
REKLAMA

This is the moment that secured Norris P2, and won Sainz the race, Fantastic racecraft from both.
pic.twitter.com/z6M9x8ncLd

— Dino (@FormulaDino)
September 18, 2023


Suveikusia taktika pasidžiaugė ir C.Sainzas: „Tokia taktika yra rizikinga, nes taip tik sukuri sau papildomą spaudimą. Visą laiką važiuoji žinodamas, kad jei vieną kartą blokuosi padangas ar padarysi nedidelę klaidelę, iš karto būsi atakuojamas, nes Lando galėjo naudotis DRS sistema. Nusprendžiau jam leisti likti DRS atstumu nuo manęs, kad jis galėtų gintis nuo „Mercedes“ atakų. Buvo vienas neramus momentas, kai Lando 16-17 posūkiuose sunkiai gynėsi nuo „Mercedes“ atakos. Tada aš 1-2-3 posūkiuose sumažinau tempą, kad Lando priartėtų ir vėl gautų progą naudotis DRS. Manau, kad tas sprendimas man ir leido iškovoti pergalę, o Lando padėjo finišuoti antram. Jei „Mercedes“ būtų aplenkę Lando, tada būtų „suvalgę“ ir mane“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kitas „Ferrari“ pilotas monakietis Charlesas Leclercas po starto važiavo antras, bet sustojimo boksuose metu prarado brangų laiką. Ch.Leclercas, jau pakeitus padangas, dar turėjo laukti, kol techninio aptarnavimo juosta pravažiavo kiti pilotai.


Prieš lenktynių finišą monakietis vos neprarado 4-os vietos M.Verstappenui. Per 4 ratus olandas panaikino 17 sek. deficitą, nes Ch.Leclercas susidūrė su bolido problemomis.


„Aš paskutiniuose ratuose tiesiog stengiausi kaip nors pasiekti finišą, nes bolidas buvo perkaitęs. Kilo problemų dėl variklio. Tuomet apie greitį jau negalvojau – tikslas buvo finišuoti“, - pripažino monakietis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų