REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktosios kartos hibridą „Prius“ pristatantis Japonijos prekių ženklas „Toyota“ verčia visiškai naują istorijos puslapį. Naujasis hečbekas skirtingai nei jo pirmtakai yra išties patrauklaus dizaino. „Jie mus nustebino sukurdami pagaliau tikrai gražų automobilį“, – teigė automobilį išbandęs TV6 laidos „Autopilotas“ žurnalistas Egidijus Babelis.

Penktosios kartos hibridą „Prius“ pristatantis Japonijos prekių ženklas „Toyota“ verčia visiškai naują istorijos puslapį. Naujasis hečbekas skirtingai nei jo pirmtakai yra išties patrauklaus dizaino. „Jie mus nustebino sukurdami pagaliau tikrai gražų automobilį“, – teigė automobilį išbandęs TV6 laidos „Autopilotas“ žurnalistas Egidijus Babelis.

REKLAMA

Savitu stiliumi išsiskiriančio naujojo „Prius“ modelio siluetas labiau primena kupė nei hečbeką. Santūrios linijos formuoja elegantišką kėbulą, kuriame nėra nereikalingų apdailos detalių. Tokias automobilio formas dizaineriai sukūrė įkvėpti natūralaus oro srauto.

„Man asmeniškai iš tiesų patinka jo dizainas. Jis nėra perkrautas, bet čia gausu aštrių, agresyvių detalių, o ir paties kėbulo forma primena keturių durų superautomobilį. Tikrai kviečia vairuoti“, – teigė E. Babelis.

REKLAMA
REKLAMA

Naujas penktosios kartos „Toyota Prius“ išties džiugina savo važiavimo savybėmis ir atrodo labai solidžiai lyginant su kitais kompaktinės klasės automobiliais.

REKLAMA

„Kelyje jis tikrai nenuvilia. Erdve, kokybe, dinamika, vairavimu ir važiavimu jis atitinka kompaktinių hečbekų klasės standartus. Tik yra viena bėda – jis įkainotas visai ne kaip kompaktas“, – išbandęs automobilį kelyje sakė pastebėjo E. Babelis.

„Prius“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 45 tūkst. 300 eurų. „Autopiloto“ žurnalistų bandytas vidutinės klasės modelis kainuoja kiek daugiau nei 47 tūkst. eurų, o prabangiausia „Premium“ komplektacija su saulės baterijomis ant stogo pirkėjui atsieis beveik 53 tūkst. eurų.

Naujos kartos hibridinė sistema išvysto dar didesnę galią, tačiau sunaudoja mažiau degalų. 148 AG (111 kW) galią išvystantis naujasis 2 litrų benzininis variklis montuojamas drauge su priekinius ratus sukančiu nauju 160 AG (120 kW) elektros motoru. Bendra hibridinės sistemos išvystoma galia siekia 223 AG (164 kW).

REKLAMA
REKLAMA

„Šis hibridas yra iš tiesų pajėgus. Tie arkliai nėra tokie agresyvūs, kad važiavimą būtų galima pavadinti sportišku, bet dinamikos išties per akis. Pagaliau „prius“ traukia“, – šypsojosi E. Babelis.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų