• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą mėnesių turėjome įdomų pokalbį su vienu automobilių kolekcionieriumi, kurio frazę dabar panaudosime. „Automobilius pasirenkame ne mes, o jie mus“. Lietuvos sostinėje studijuojantis Paulius, greičiausiai pasakytų tą patį, nes automobilis, kurį jis nusprendė restauruoti - yra tikras šeimos narys. 
Iš Panevėžio kilęs Paulius šiuo metu studijuoja ekologiją - likimo ironija ar ne? Visiškai priešinga specialybė, nei priderėtų automobilių entuziastams. Tačiau tai netrukdo domėtis technika, ypač kai susidomėjimas automobiliais ir kitais judančiais objektais su ratais atsirado labai seniai.

Prieš keletą mėnesių turėjome įdomų pokalbį su vienu automobilių kolekcionieriumi, kurio frazę dabar panaudosime. „Automobilius pasirenkame ne mes, o jie mus“. Lietuvos sostinėje studijuojantis Paulius, greičiausiai pasakytų tą patį, nes automobilis, kurį jis nusprendė restauruoti - yra tikras šeimos narys. 
Iš Panevėžio kilęs Paulius šiuo metu studijuoja ekologiją - likimo ironija ar ne? Visiškai priešinga specialybė, nei priderėtų automobilių entuziastams. Tačiau tai netrukdo domėtis technika, ypač kai susidomėjimas automobiliais ir kitais judančiais objektais su ratais atsirado labai seniai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1394886_606377252734687_2047009731_n


Pirmąjį automobilį Paulius įsigijo būdamas 16 metų. Kaip sako pats Paulius, įsigijęs „Prelude“, tada užsižiebė jo aistra automobiliams. Kartu su tėčio pagalba, Paulius stengėsi „bliūdą“ išlaikyti puikaus techninio stovio. Norint tai pasiekti, reikia daugybės laiko ir kantrybės. Žmogus mylintis savo automobilį - tą puikiai supranta.

REKLAMA

1392569_606380852734327_1324783584_n


Palikimas jau iš nebeegzistuojančios AZLK gamyklos.
Visą tą laiką garaže stovėjo Moskvich 2137, pavargęs, daužtu priekiu.  Pauliaus šeimoje jis nuo pat gimimo - 1976 metų. Daug gyvenime šis automobilis matęs : pirmoji kelionė iš gamyklos baigėsi tuo, jog priekinis ratas pralenkė automobilį (ratai nebuvo tvirtai prisukti, važiuojant atsisuko visos 5 veržlės, to pasekoje nukentėjo sparno apačia, buferis). Su Moskvičiumi anksčiau važinėjo mano senelis, vėliau tėtis, o dabar jis atiteko Pauliui.

REKLAMA
REKLAMA

1376760_606381882734224_919862172_n


„Pradžioje galvojau, jog pakaks pakeisti ir perdažyti sparnus ir variklio dangtį. Tačiau klydau. Seni dažai buvo suaižėję ant viso automobilio, tad teko visą kėbulą ruošti perdažymui. Džiaugiuosi tuo, jog automobilis buvo padengtas antikorozine danga, tad rudžių visiškai nebuvo.  Per keletą mėnesių pavyko paruošti dažymui ir nutempti jį į dažymo kamerą.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1371232_606380969400982_1272468892_n


„Toliau sekė  variklis, važiuoklė ir dugnas.  Daug bėdų čia nebuvo, tačiau atspėti kodėl motoras dirba netolygiai, gęsta, siurbiasi, o CO siekia net 8 proc. buvo nelengva – teko keisti kuro sistemos šlangutes, kuriuos buvo suskilinėjusios, žvakes bei valyti karbiuratorių. Važiuoklė buvo tvarkinga, ant dugno buvo išgaudyti korozijos židinukai ir vėl padengta antikorozine danga. Į technikinės apžiūros punktą važiavome be baimės ir po 10 metų pertraukos vėl gauta „technikinė“.“

REKLAMA

1388623_606382119400867_851598532_n


Po remonto su automobiliu Paulius važinėjo tik mėnesį, tačiau jau spėjo įsitikinti, kad žmonėms jis patinka. Visi kelyje tolerantiški, neburnoja, kai nuo sankryžos jis pajuda labai lėtai. Dažnam iki šiol kyla klausimas : „Ar tai neperdarytas , Moskvich sedanas“?
Štai keletas privalumų, kuriuos Paulius : Vairo stiprintuvas, ABS, elektriniai langai, garso izoliacija... jų nėra. „Tai šiam automobiliui suteikia „šarmo“. Tikra palaima girdėti kaip ūžia kardanas, salone tvyro benzino ir tepalo kvapas, o 100km/val. greičiu važiuoti vienos juostos kelyje sunki užduotis.“

1394850_606379292734483_1747498853_n


Turite įdomų projektą? Papasakokite savo istoriją!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų