• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu į Paryžiaus automobilių parodą žvelgtume išskirtinai automano akimis – tai „Mercedes Benz A35 AMG“ būtų viena įdomiausių šiais metais vykstančios parodos naujienų.
„Mercedes Benz“ norėdama patenkinti skirtingų vairuotojų poreikius, Prancūzijoje oficialiai pristatė „A35 AMG“ vardu pavadintą A klasės hečbeko versiją, kuri užims tarpinę poziciją tarp standartinių A klasės versijų ir netolimoje ateityje pasirodysiančio „A45 AMG“, kurį drąsiai galėsime vadinti raketa su keturiais ratais.
„A35 AMG“ bandys pasiūlyti tai, ką jau seniai siūlo „Audi“ arba „Volkswagen“. Tai – daugeliui prieinama kaina, optimalus dinamikos ir komforto balansas bei pakankamą kiekį gerų emocijų.
„A35 AMG“ priekyje buvo sumontuotas atnaujintas „M260“ – keturių cilindrų benzininis variklis, kuris „A35 AMG“ modelyje išvysto 306 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą 3000 - 4000 sūkių diapazone.
Naujasis motoras „A35 AMG“ modelyje bus poruojamas su keturių varančiųjų ratų pavara ir septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže. Pastaroji turės „AMG“ specialistų sukurtą valdymo programą, kuri užtikrins gerokai greitesnį pavarų perjungimą.
Keturių varančiųjų ratų sistema buvo pasiskolinta iš praėjusios kartos „A45 AMG“. Tai nėra nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara – atvirkščiai. Priklausomai nuo važiavimo režimų arba važiavimo sąlygų, automobilis gali būti varomas tik priekiniais arba visais keturiais ratais. Pasirinkus tam tikrą rėžimą(pavyzdžiui „Race“), variklio galia tarp priekinės ir galinės ašies gali būti paskirstoma 50:50 koeficientu.
„Mercedes Benz A35 AMG“ galės būti komplektuojamas su dviejų tipų amortizatoriais: pasyviais ir adaptyviais. Užsisakius pastaruosius, vairuotojai galės pasirinkti vieną iš trijų amortizatorių darbo rėžimų, kurie keis šios pakabos detalės standumą.

GALERIJA


Jeigu į Paryžiaus automobilių parodą žvelgtume išskirtinai automano akimis – tai „Mercedes Benz A35 AMG“ būtų viena įdomiausių šiais metais vykstančios parodos naujienų.
„Mercedes Benz“ norėdama patenkinti skirtingų vairuotojų poreikius, Prancūzijoje oficialiai pristatė „A35 AMG“ vardu pavadintą A klasės hečbeko versiją, kuri užims tarpinę poziciją tarp standartinių A klasės versijų ir netolimoje ateityje pasirodysiančio „A45 AMG“, kurį drąsiai galėsime vadinti raketa su keturiais ratais.
„A35 AMG“ bandys pasiūlyti tai, ką jau seniai siūlo „Audi“ arba „Volkswagen“. Tai – daugeliui prieinama kaina, optimalus dinamikos ir komforto balansas bei pakankamą kiekį gerų emocijų.
„A35 AMG“ priekyje buvo sumontuotas atnaujintas „M260“ – keturių cilindrų benzininis variklis, kuris „A35 AMG“ modelyje išvysto 306 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą 3000 - 4000 sūkių diapazone.
Naujasis motoras „A35 AMG“ modelyje bus poruojamas su keturių varančiųjų ratų pavara ir septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže. Pastaroji turės „AMG“ specialistų sukurtą valdymo programą, kuri užtikrins gerokai greitesnį pavarų perjungimą.
Keturių varančiųjų ratų sistema buvo pasiskolinta iš praėjusios kartos „A45 AMG“. Tai nėra nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara – atvirkščiai. Priklausomai nuo važiavimo režimų arba važiavimo sąlygų, automobilis gali būti varomas tik priekiniais arba visais keturiais ratais. Pasirinkus tam tikrą rėžimą(pavyzdžiui „Race“), variklio galia tarp priekinės ir galinės ašies gali būti paskirstoma 50:50 koeficientu.
„Mercedes Benz A35 AMG“ galės būti komplektuojamas su dviejų tipų amortizatoriais: pasyviais ir adaptyviais. Užsisakius pastaruosius, vairuotojai galės pasirinkti vieną iš trijų amortizatorių darbo rėžimų, kurie keis šios pakabos detalės standumą.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų