REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visai neseniai kompanija „Panasonic“ pranešė, kad nuo 2014 m. kovo mėnesio daugiau nebeprekiaus plazminiais HD televizoriais. Japonų gamintoja tai aiškina noru prisitaikyti prie besikeičiančių verslo sąlygų, o taip pat paspartinti naujos strategijos, leisiančios kompanijai sparčiau augti, įgyvendinimą.

REKLAMA
REKLAMA

„Iki paskutinio momento dėl vaizdo kokybės pranašumų „Panasonic“ plazminiai ekranai buvo aukštai vertinami bei pasižymėjo populiarumu visame pasaulyje. Vis tik dėl sparčiai besikeičiančios verslo aplinkos ir krentančios plazminių ekranų paklausos tapo aišku, jog toliau plėtoti šį verslą bus sunku, tad buvo priimtas sprendimas gamybą nutraukti“, – teigia „Panasonic“ atstovai.

REKLAMA

Plazminių televizorių problema tapo vis didėjantis „Ultra HD“ (4K) produktų populiarumas. Tokie ekranai siūlo daug didesnę raišką lyginant su įprastais „Full HD“ 1080p modeliais.

Nors šiuo metu „Ultra HD“ turinio prieinamumas yra labai menkas, o mažos įstrižainės „Ultra HD“ televizorių pasiūla yra itin mažaa, 4K formatas, rinkos analitikų nuomone, yra potencialus nugalėtojas. Be to, labai sunku sukurti plazminį televizorių su „Ultra HD“ raiška ir šiuo metu populiaria 50-65 colių įstrižaine.

REKLAMA
REKLAMA

Rinkoje taip pat populiarėja televizoriai, sukurti OLED technologijos pagrindu. Ši siūlo itin aukštą vaizdo kokybę bei kontrasto lygį, energijos suvartojimas yra daug mažesnis, tuo tarpu pagal matmenis ir svorį OLED televizoriai visa galva lenkia savo plazminius konkurentus.

Dar sausio mėnesį vykusioje parodoje „CES 2013 „Panasonic“ ir „Sony“ demonstravo savo OLED televizorių su 56 colių ekranais ir „Ultra HD“ raiška prototipus. Abi kompanijos plėtoja šią perspektyvią technologiją, tačiau rinkai dar nėra pristačiusios serijinių produktų, skirtingai nuo korėjiečių LG ir „Samsung“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų