• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesvarbu kokį automobilį turite, anksčiau ar vėliau jis pareikalaus, jog pakeistumėte tepalus, stabdžių kaladėles, paskirstymo diržą. Nors įvairiose automobilių dirbtuvėse esame įpratę matyti kasdieniškų markių automobilius ir tai mūsų nestebina, tačiau į dirbtuves atvyksta toks automobilis kaip „Porsche Carrera GT“, Jūsų laukia unikalus vaizdelis.
Super-automobiliai nėra įprasti automobiliai. Jie kainuoja milijonus eurų ir jie reikalauja žymiai dažnesnės ir kruopštesnės priežiūros. Tad, jeigu žmogus sugeba nusipirkti super-automobilį, jis turi sugebėti ir jį prižiūrėti.
Vadovaujantis „Porsche“ rekomendacijomis, šį labai retą automobilį reikia aptarnauti kas vienerius metus arba kas 15 tūkst. kilometrų. Kiekvieno apsilankymo metu „Porsche“ specialistai pakeičia oro filtrus ir kitas smulkmenas. Tačiau „Porsche“ šio automobilio aptarnavimą paskirsto į dvi dalis : mažąjį ir didijį.
Šios „Carrera GT“ savininkas į servisą savo automobilį atvežė tam, jog sutvarkytų visus atsiradusius trūkumus. Palikęs automobilį visam savaitgaliui, prie super-automobilio dirbęs mechanikas niekur neskubėjo ir kiekvieną akimirką užfiksavo nuotraukose.
Bene daugiausiai dėmesio pareikalavo visiškai naujo alkūninio veleno sumontavimas. Jeigu mechanikas skųstųsi dėl labai sudėtingo priėjimo ar keletos valandų praleistų prie variklio, tai automobilio savininkas priekaištautų dėl sąskaitos. Vien alkūninis velenas ir jo pakeitimas kainuoja maždaug 15 tūkst. eurų.
„Carrera GT“ taip pat gavo naujus amortizatorius, tačiau norint juos pakeisti reikia nuardyti beveik visą priekinę automobilio dalį. Dar vienas ilgas, ne pats lengviausias darbas reikalaujantis iš mechniko kruopštumo, nes kiekviena sulaužyta ar sugadinta detalė kainuoja ne vieną tūkstantį eurų.
Taigi, pasižiūrėkite į mechaniko užfiksuotas nuotraukas, kuriose matyti tikrasis „Carrera GT“ grožis.

GALERIJA


Nesvarbu kokį automobilį turite, anksčiau ar vėliau jis pareikalaus, jog pakeistumėte tepalus, stabdžių kaladėles, paskirstymo diržą. Nors įvairiose automobilių dirbtuvėse esame įpratę matyti kasdieniškų markių automobilius ir tai mūsų nestebina, tačiau į dirbtuves atvyksta toks automobilis kaip „Porsche Carrera GT“, Jūsų laukia unikalus vaizdelis.
Super-automobiliai nėra įprasti automobiliai. Jie kainuoja milijonus eurų ir jie reikalauja žymiai dažnesnės ir kruopštesnės priežiūros. Tad, jeigu žmogus sugeba nusipirkti super-automobilį, jis turi sugebėti ir jį prižiūrėti.
Vadovaujantis „Porsche“ rekomendacijomis, šį labai retą automobilį reikia aptarnauti kas vienerius metus arba kas 15 tūkst. kilometrų. Kiekvieno apsilankymo metu „Porsche“ specialistai pakeičia oro filtrus ir kitas smulkmenas. Tačiau „Porsche“ šio automobilio aptarnavimą paskirsto į dvi dalis : mažąjį ir didijį.
Šios „Carrera GT“ savininkas į servisą savo automobilį atvežė tam, jog sutvarkytų visus atsiradusius trūkumus. Palikęs automobilį visam savaitgaliui, prie super-automobilio dirbęs mechanikas niekur neskubėjo ir kiekvieną akimirką užfiksavo nuotraukose.
Bene daugiausiai dėmesio pareikalavo visiškai naujo alkūninio veleno sumontavimas. Jeigu mechanikas skųstųsi dėl labai sudėtingo priėjimo ar keletos valandų praleistų prie variklio, tai automobilio savininkas priekaištautų dėl sąskaitos. Vien alkūninis velenas ir jo pakeitimas kainuoja maždaug 15 tūkst. eurų.
„Carrera GT“ taip pat gavo naujus amortizatorius, tačiau norint juos pakeisti reikia nuardyti beveik visą priekinę automobilio dalį. Dar vienas ilgas, ne pats lengviausias darbas reikalaujantis iš mechniko kruopštumo, nes kiekviena sulaužyta ar sugadinta detalė kainuoja ne vieną tūkstantį eurų.
Taigi, pasižiūrėkite į mechaniko užfiksuotas nuotraukas, kuriose matyti tikrasis „Carrera GT“ grožis.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų