• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Financial Times“ yra vienas didžiausių naujienų apmokestinimo šalininkų. Laikraščio interneto versijoje galima nemokamai perskaityti vos kelias naujienas per mėnesį (neužsiregistravus – tik 2). Žurnalo redakcija aktyviai skatina ir kitus turinio kūrėjus apmokestinti savo svetaines, tačiau šie neskuba, nes netiki, kad lankytojai noriai mokės. Jų nuomone, gyventi iš reklamos yra geresnis variantas.

REKLAMA
REKLAMA


Todėl buvo įdomu laukti, ką „Financial Times“ sugalvos daryti su savo priedu „How To Spend It“ („Kaip išleisti“ (...pinigus), kuris skirtas turintiems daug pinigų ir norintiems juos išleisti. Šiame priede reklama yra itin brangi, nes per žurnalą galima pasiekti turtingą skaitytoją, t.y. „Financial Times“ prenumeratorius, ir pateikti jam gražiai atrodančias savo produkto ar paslaugos reklamas (žurnalas, priešingai nei laikraštis, yra spalvotas ir spausdinamas ant gero popieriaus).

REKLAMA


Šią savaitę „Financial Times“ pristatė žurnalo internetinę versiją. Ją kuriant buvo bandoma atkartoti laikraščio skaitymo įspūdį ir tuo pat metu išnaudoti internete teikiamus privalumus. Svetainė yra sukurta „Flash“ technologijos pagrindu, todėl suteikia daug interaktyvumo. Navigacija kiek neįprasta ir iš tiesų šiek tiek primena žurnalo vartymą, kai nežinai, ką rasi kitame puslapyje.


Reklama svetainėje pateikiama ne tik puslapiuose tarp teksto, o tarp puslapių ir rodoma vos sekundę. Įdomus neerzinantis sprendimas. Kol kas daugiausiai reklamos yra užpirkęs „Rolex“. Jeigu šis reklamos modelis pasiteisins, galima tikėtis, kad „How To Spend It“ liks nemokamas. Gal kada interaktyviu formatu internete galėsime skaityti ir “Verslo klasę“? Dabar gi už vieną straipsnį PDF formatu reikia mokėti 2 Lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų