Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 „Opel sugrįžo” – tai yra automobilių gamintojo šūkis 41 – ąjį kartą vyksiančiame „Nürburgring” ralyje, kuris truks visą parą. Po metų, oficialiai sugrįžus į žiedines lenktynes, „Opel“ pademonstruos ir savo automobilių ekspoziciją motosporto festivalyje, kuriame laukiama daugiau nei 200 tūkst. lankytojų. Jie išvys 12 privačių „Opel“ lenktyninių automobilių, visiškai naują „Astra OPC Cup“ lenktyninį automobilį bei kultiniu tapusį „Manta“ modelį.
Vienas „Opel“ partnerių „Kissling Motorsport”, ralyje dalyvaus su „Astra OPC” nudažytu geltona ir balta spalvomis. Šio automobilio salone bus įtaisyta kamera, todėl televizijos „Sport 1“ žiūrovai galės sekti įvykius tiesiai iš lenktynininkų kabinos. „Astra OPC“ pilotas Alexas Hofmannas tiesiogiai komentuos ralį ir teiks išskirtines naujienas iš trasos.
Buvęs motociklų GP čempionatų lenktynininkas turi tiesioginių reportažų iš trasos patirties. „Nekantriai laukiu to momento, kai su „Astra OPC“ dvidešimt keturioms valandoms leisimės į žiedinių lenktynių trasą. Automobilis lekia tikrai greitai ir puikiai. Darysiu viską, kad televizijos žiūrovai pajaustų tikrą lenktynių atmosferą, kurią jaučiame mes automobilių salone“, - sako A. Hofmannas. Jis su „Astra“ startuos 110 numeriu. A. Hofmanas ketina dalyvauti ir „Opel“ prekybos atstovų, partnerių susitikime, vyksiančiame svečių namuose virš NGK trasos posūkio.
Į visą parą truksiančią pramogų programą įtrauktas ir buvusio DTM lenktynininko bei „Le Mans“ nugalėtojo Joachimo Winkelhocko susitikimas su žiniasklaida ir gerbėjais, kuriems jis ketina dalinti autografus. Taip pat bus organizuojama „pirmos eilės“ kampanija: visas 24 valandas, „Opel“ savo komerciniais automobiliais žiūrovams vežios ir nemokamai dalins sulankstomas kėdes.
„Dalyvavimas 24 valandas truksiančiose lenktynėse yra svarbus etapas visoje įmonės veiklos strategijoje ir mes aiškiai pabrėžiame savo produktų tapatumą su motosporto veikla“, - sako Dr. Thomas Sedranas, „Opel AG“ valdybos narys, atsakingas už korporatyvinę strategiją. „Puoselėjame tradicijas šiame populiariame sporte. Nė vienas kitas prekės ženklas neturi tiek gerbėjų „Nürburgring” trasoje kaip mes. Visi jie vertina veiksmingumą ir kokybę, yra sąžiningi bei patikimi – kaip ir „Opel“.
Septynios „Astra OPC Cup“ komandos dalyvaus ralyje. Lojalūs „Opel“ fanai stebės lenktynes „Nordschleife“ žiede ir sirgs už 300 AG „Astra OPC“ jau 13 – tą kartą, visai kaip ankščiau už legendinį „Manta B“.
Lenktynių trasa įrengta „Opel” gimtinėje. Automobilių gamintojas šventė daugybę pergalių „Nürburgring Nordschleife” trasoje. Nuo 1993 m. fanų numylėtiniu tapo Manuelis Reuteris, profesionalų lenktynėse dalyvavęs su „Calibra V6“. Jis puikiai pasirodė DTM varžybose, o vėliau, 1996 metais, nugalėjo ITC serijose. DTM/ITC čempionate 1998 m. „Opel“ taip pat pasižymėjo STW serijoje su „Vectra“ modeliu. 2003 m. 24 val. trukusiose lenktynėse „Nurburgring“ trasoje pergalė iškovota su kupė „Astra V8“.

 „Opel sugrįžo” – tai yra automobilių gamintojo šūkis 41 – ąjį kartą vyksiančiame „Nürburgring” ralyje, kuris truks visą parą. Po metų, oficialiai sugrįžus į žiedines lenktynes, „Opel“ pademonstruos ir savo automobilių ekspoziciją motosporto festivalyje, kuriame laukiama daugiau nei 200 tūkst. lankytojų. Jie išvys 12 privačių „Opel“ lenktyninių automobilių, visiškai naują „Astra OPC Cup“ lenktyninį automobilį bei kultiniu tapusį „Manta“ modelį.
Vienas „Opel“ partnerių „Kissling Motorsport”, ralyje dalyvaus su „Astra OPC” nudažytu geltona ir balta spalvomis. Šio automobilio salone bus įtaisyta kamera, todėl televizijos „Sport 1“ žiūrovai galės sekti įvykius tiesiai iš lenktynininkų kabinos. „Astra OPC“ pilotas Alexas Hofmannas tiesiogiai komentuos ralį ir teiks išskirtines naujienas iš trasos.
Buvęs motociklų GP čempionatų lenktynininkas turi tiesioginių reportažų iš trasos patirties. „Nekantriai laukiu to momento, kai su „Astra OPC“ dvidešimt keturioms valandoms leisimės į žiedinių lenktynių trasą. Automobilis lekia tikrai greitai ir puikiai. Darysiu viską, kad televizijos žiūrovai pajaustų tikrą lenktynių atmosferą, kurią jaučiame mes automobilių salone“, - sako A. Hofmannas. Jis su „Astra“ startuos 110 numeriu. A. Hofmanas ketina dalyvauti ir „Opel“ prekybos atstovų, partnerių susitikime, vyksiančiame svečių namuose virš NGK trasos posūkio.
Į visą parą truksiančią pramogų programą įtrauktas ir buvusio DTM lenktynininko bei „Le Mans“ nugalėtojo Joachimo Winkelhocko susitikimas su žiniasklaida ir gerbėjais, kuriems jis ketina dalinti autografus. Taip pat bus organizuojama „pirmos eilės“ kampanija: visas 24 valandas, „Opel“ savo komerciniais automobiliais žiūrovams vežios ir nemokamai dalins sulankstomas kėdes.
„Dalyvavimas 24 valandas truksiančiose lenktynėse yra svarbus etapas visoje įmonės veiklos strategijoje ir mes aiškiai pabrėžiame savo produktų tapatumą su motosporto veikla“, - sako Dr. Thomas Sedranas, „Opel AG“ valdybos narys, atsakingas už korporatyvinę strategiją. „Puoselėjame tradicijas šiame populiariame sporte. Nė vienas kitas prekės ženklas neturi tiek gerbėjų „Nürburgring” trasoje kaip mes. Visi jie vertina veiksmingumą ir kokybę, yra sąžiningi bei patikimi – kaip ir „Opel“.
Septynios „Astra OPC Cup“ komandos dalyvaus ralyje. Lojalūs „Opel“ fanai stebės lenktynes „Nordschleife“ žiede ir sirgs už 300 AG „Astra OPC“ jau 13 – tą kartą, visai kaip ankščiau už legendinį „Manta B“.
Lenktynių trasa įrengta „Opel” gimtinėje. Automobilių gamintojas šventė daugybę pergalių „Nürburgring Nordschleife” trasoje. Nuo 1993 m. fanų numylėtiniu tapo Manuelis Reuteris, profesionalų lenktynėse dalyvavęs su „Calibra V6“. Jis puikiai pasirodė DTM varžybose, o vėliau, 1996 metais, nugalėjo ITC serijose. DTM/ITC čempionate 1998 m. „Opel“ taip pat pasižymėjo STW serijoje su „Vectra“ modeliu. 2003 m. 24 val. trukusiose lenktynėse „Nurburgring“ trasoje pergalė iškovota su kupė „Astra V8“.

REKLAMA
Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų