Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šį saulėtą antradienį, „Opel“ nusprendė nudžiuginti visus savo gerbėjus. Kompanija oficialiai pristatė atnaujintą „Insignia“ modelį, kuris visu gražumu pasirodys Frankfurto automobilių parodoje šių metų rugsėjį.
Daugiau kaip 500,000 pirkėjų atradęs „Opel Vectra“ pakaitalas laikomas vienu populiariausiu segmento automobiliu, nusileisdamas tik „Volkswagen Passat“. Pasak kompanijos, atnaujintas modelis praplės pirkėjų ratą dėl modernesnės išvaizdos, aukštesnės kokybės medžiagų interjere, inovatyvių technologijų, ekologiškų ir ekonomiškų variklių.
Dabartinis „Opel“ kompanijos vadovas, Karlas Neumannas, šį modelį apibūdina kaip revoliuciniu. „Nuo šiol mūsų modelių gamos flagmanas bus patrauklesnis akiai, komfortiškesnis, saugesnis, aprūpintas naujausiomis technologijomis ir svarbiausia - patikimesnis“, - entuziazmo neslėpdamas pasakoja „Opel“ kompanijos vadovas.
Be elegantiškiau atrodančio eksterjero, įdomiausia atnaujinto modelio dalis yra variklių gama ir važiuoklės patobulinimai. Iki šiol šis modelis buvo ne kartą apdovanotas už komfortą, geras valdymo savybes, tačiau „Opel“ atstovai teigia, jog atnaujintas modelis šią kartelę pakels vienu laipteliu aukščiau. „Opel“ iš naujo sukonfigūravo amortizatorių, stabilizatoriaus, vairo mechanizmo darbą. Šie pakeitimai turėtų sumažinti triukšmo lygį ir pagerinti automobilio valdymo savybes.
Pasak „Opel“ kompanijos vadovo, atnaujinto modelio koziris bus naujos kartos kartos varikliai. Atnaujintas modelis bus siūlomas su viena plačiausių variklių gamų segmente. Variklių galia svyruos nuo 110 iki 325 arklio galių.
Kompanija teigia, jog pats populiariausias variklis bus atnaujintas dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinis agregatas, kuris bus siūlomas su 120 arba 140 arklio galių versijomis. 120 arklio galių versija žada suvartoti vos 3,7 litro degalų šimtui kilometrų ir išmesti vos 99 g/km CO2. 140 galių versijos vidutinis kuro sąnaudų rodiklis išaugs iki 3,9 litro, o CO2 emisija padidės iki 107 g/km. Iš pirmo žvilgsnio silpni varikliai pasižymės dideliu sukimo momentu. Priklausomai nuo versijos, sukimo momentas svyruos nuo 320 iki 370 NM.
Norintiems benzininio variklio urzgesio ir galios, pirkėjai galės rinktis iš dviejų naujos kartos „SIDI“ benzininių motorų. Naujos kartos „Opel“ inžinierių sukurti motorai bus 1,6 arba su 2,0 litrų darbinio tūrio. Mažesnysis išvystys 170 arklio galių ir 260 NM sukimo momentą. Didesnysis motoras bus išsuks 250 arklio galių ir 400 NM sukimo momentą.
„Opel“ atsižvelgdama į pirkėjų norus, pirkėjams pasiūlyti įsigyti modelį su gamykline dujų įranga. Automobilis turės 1,4 litro benzininį motorą, kuris išvystys 140 arklio galių. Pasak kompanijos, ši versija turėtų suvartoti 7,4 litro degalų šimtui kilometrų.
Prekyboje atnaujintas modelis pasirodys šių metų rudenį ir kainuos nuo 24,325 eurų arba nuo maždaug 83,000 litų. Bazinėje įrangoje pirkėjai gaus „Start/Stop“ sistemą, oda aptrauktą vairą, oro kondicionierių, garso sistemą su 4,2 colio dydžio ekranu, elektra valdomus langus.
Šį saulėtą antradienį, „Opel“ nusprendė nudžiuginti visus savo gerbėjus. Kompanija oficialiai pristatė atnaujintą „Insignia“ modelį, kuris visu gražumu pasirodys Frankfurto automobilių parodoje šių metų rugsėjį.
Daugiau kaip 500,000 pirkėjų atradęs „Opel Vectra“ pakaitalas laikomas vienu populiariausiu segmento automobiliu, nusileisdamas tik „Volkswagen Passat“. Pasak kompanijos, atnaujintas modelis praplės pirkėjų ratą dėl modernesnės išvaizdos, aukštesnės kokybės medžiagų interjere, inovatyvių technologijų, ekologiškų ir ekonomiškų variklių.
Dabartinis „Opel“ kompanijos vadovas, Karlas Neumannas, šį modelį apibūdina kaip revoliuciniu. „Nuo šiol mūsų modelių gamos flagmanas bus patrauklesnis akiai, komfortiškesnis, saugesnis, aprūpintas naujausiomis technologijomis ir svarbiausia - patikimesnis“, - entuziazmo neslėpdamas pasakoja „Opel“ kompanijos vadovas.
Be elegantiškiau atrodančio eksterjero, įdomiausia atnaujinto modelio dalis yra variklių gama ir važiuoklės patobulinimai. Iki šiol šis modelis buvo ne kartą apdovanotas už komfortą, geras valdymo savybes, tačiau „Opel“ atstovai teigia, jog atnaujintas modelis šią kartelę pakels vienu laipteliu aukščiau. „Opel“ iš naujo sukonfigūravo amortizatorių, stabilizatoriaus, vairo mechanizmo darbą. Šie pakeitimai turėtų sumažinti triukšmo lygį ir pagerinti automobilio valdymo savybes.
Pasak „Opel“ kompanijos vadovo, atnaujinto modelio koziris bus naujos kartos kartos varikliai. Atnaujintas modelis bus siūlomas su viena plačiausių variklių gamų segmente. Variklių galia svyruos nuo 110 iki 325 arklio galių.
Kompanija teigia, jog pats populiariausias variklis bus atnaujintas dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinis agregatas, kuris bus siūlomas su 120 arba 140 arklio galių versijomis. 120 arklio galių versija žada suvartoti vos 3,7 litro degalų šimtui kilometrų ir išmesti vos 99 g/km CO2. 140 galių versijos vidutinis kuro sąnaudų rodiklis išaugs iki 3,9 litro, o CO2 emisija padidės iki 107 g/km. Iš pirmo žvilgsnio silpni varikliai pasižymės dideliu sukimo momentu. Priklausomai nuo versijos, sukimo momentas svyruos nuo 320 iki 370 NM.
Norintiems benzininio variklio urzgesio ir galios, pirkėjai galės rinktis iš dviejų naujos kartos „SIDI“ benzininių motorų. Naujos kartos „Opel“ inžinierių sukurti motorai bus 1,6 arba su 2,0 litrų darbinio tūrio. Mažesnysis išvystys 170 arklio galių ir 260 NM sukimo momentą. Didesnysis motoras bus išsuks 250 arklio galių ir 400 NM sukimo momentą.
„Opel“ atsižvelgdama į pirkėjų norus, pirkėjams pasiūlyti įsigyti modelį su gamykline dujų įranga. Automobilis turės 1,4 litro benzininį motorą, kuris išvystys 140 arklio galių. Pasak kompanijos, ši versija turėtų suvartoti 7,4 litro degalų šimtui kilometrų.
Prekyboje atnaujintas modelis pasirodys šių metų rudenį ir kainuos nuo 24,325 eurų arba nuo maždaug 83,000 litų. Bazinėje įrangoje pirkėjai gaus „Start/Stop“ sistemą, oda aptrauktą vairą, oro kondicionierių, garso sistemą su 4,2 colio dydžio ekranu, elektra valdomus langus.