Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Opel“ markės turėtų pradėti ploti rankomis, nes mus pasiekė žinia, jog vokiečiai ruošiasi atgaivint legendinį „Monza“ vardą. Kadangi kompanija nori tapti stipria „Volkswagen“ markės alternatyva, naujasis sportiškas modelis puikiai papildys ir taip plačią modelių gamą.
Pasak neoficialių šaltinių, pirmasis „Monza“ bus pademonstruotas šiuometinėje Frankfurto automobilių parodoje kartu su neseniai pristatyta „Insignia“ modelių šeima.
Anksčiau kompanija buvo patvirtinusi, jog ruošiasi atgaivinti sportišką „Calibra“ modelį, tačiau gali būti, jog vietoj senojo „Calibra“ vardo bus panaudotas „Monza“. Taip pat reikėtų pridurti, jog naujasis konceptas bus klasikinės komponuotės ( varomas galiniais ratais ). Mūsų žiniomis, naujasis konceptas naudos ne „Opel“ inžinierių sukurtą platformą, bet „General Motors“ specialistų sukurptą pagrindą, kurį naudoja „Cadillac ATS“.
Jeigu viskas eisis pagal planą, serijinei gamybai paruoštas modelis debiutuos 2014 metų pabaigoje.
„Opel“ markės turėtų pradėti ploti rankomis, nes mus pasiekė žinia, jog vokiečiai ruošiasi atgaivint legendinį „Monza“ vardą. Kadangi kompanija nori tapti stipria „Volkswagen“ markės alternatyva, naujasis sportiškas modelis puikiai papildys ir taip plačią modelių gamą.
Pasak neoficialių šaltinių, pirmasis „Monza“ bus pademonstruotas šiuometinėje Frankfurto automobilių parodoje kartu su neseniai pristatyta „Insignia“ modelių šeima.
Anksčiau kompanija buvo patvirtinusi, jog ruošiasi atgaivinti sportišką „Calibra“ modelį, tačiau gali būti, jog vietoj senojo „Calibra“ vardo bus panaudotas „Monza“. Taip pat reikėtų pridurti, jog naujasis konceptas bus klasikinės komponuotės ( varomas galiniais ratais ). Mūsų žiniomis, naujasis konceptas naudos ne „Opel“ inžinierių sukurtą platformą, bet „General Motors“ specialistų sukurptą pagrindą, kurį naudoja „Cadillac ATS“.
Jeigu viskas eisis pagal planą, serijinei gamybai paruoštas modelis debiutuos 2014 metų pabaigoje.