
Pagal dabartinius „Kei“ automobilių reikalavimus, variklių galia neturi viršyti 63 arklio galių, tačiau „Honda“ inžinieriai nori sportišką „Type R“ versiją aprūpinti tokiu varikliu, kuris galėtų išspausti bent jau 100 arklio galių. Sumontuoti tokį galingą variklį į „Kei“ tipo automobilį „Honda“ negali dėl galiojančių reikalavimų, tačiau viskas labai greitai gali pasikeisti, nes Japonijos ir Jungtinių Valstijų vyriausybės derasi dėl galimybės „Kei“ tipo automobilius eksportuoti iš Japonijos į Jungtines Valstijas, tačiau amerikiečiai turi vieną reikalavimą - pašalinti variklio galios apribojimą.
Japonijos vadovai greičiausiai nusileis, pašalins galios apribojimą ir leis „Kei“ tipo automobilius eksportuoti į vieną didžiausių naujų automobilių rinkų pasaulyje. Iš to išloš ne tik Japonijos ekonomika, bet ir Japonijos automobilių gamintojai.
Galiniais ratais varomas „Honda S660“ savo gimtinėje kainuoja 15 tūkst. eurų. Tuo tarpu „S660 Type R“ turėtų kainuoti maždaug 18 tūkst. eurų, o Europos ir Šiaurės Amerikos rinkoms skirtas „S1000“ kainuos maždaug 20 tūkst. eurų.



