• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norbertą arba tiesiog - Norbe, puikiai pažįsta visa automanų bendruomenė. Aktyviai mūsų šalies automobilių kultūroje besireiškiantis vaikinas nepraleidžia progos nei nufotografuoti automanų automobilius, nei sėsti už specialiai lenktynėms paruošto bolido vairo.
Praėjusiais metais kartu su savo broliu sužibėjęs Lietuvos drifto pirmenybėse atkreipė ne vieno profesionalo dėmesį. Šį kartą su Norbertu nusprendėme pakalbėti ne apie winer beaterius ar santykius su pareigūnais, o apie jo pačią mylimiausią sporto šaką - driftą.

Norbertą arba tiesiog - Norbe, puikiai pažįsta visa automanų bendruomenė. Aktyviai mūsų šalies automobilių kultūroje besireiškiantis vaikinas nepraleidžia progos nei nufotografuoti automanų automobilius, nei sėsti už specialiai lenktynėms paruošto bolido vairo.
Praėjusiais metais kartu su savo broliu sužibėjęs Lietuvos drifto pirmenybėse atkreipė ne vieno profesionalo dėmesį. Šį kartą su Norbertu nusprendėme pakalbėti ne apie winer beaterius ar santykius su pareigūnais, o apie jo pačią mylimiausią sporto šaką - driftą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Visi puikiai žino kuo tu užsiimi, tačiau kas tave paskatino susidomėti driftui? O ne žiedinėmis lenktynėmis?
- Driftas - labiausiai auganti automobilių sporto šaka pasaulyje. Ji taip pat yra pati įdomiausia bei linksmiausia. Man niekada neatrodė, kad tik važiuoti greitai yra labai įdomu, todėl apie dalyvavimą žiedinėse lenktynėse net nebuvo jokių minčių.
Ar tik pradėjęs driftinti bendro naudojimo keliuose galvojai apie profesionalaus lenktynininko karjerą? Ar viskas klostėsi savaime?
- Net ir dabar savęs nepavadinčiau profesionaliu lenktynininku. Reikia dar labai, labai daug ką nuveikti, jog tokiu tapčiau. Iš nelegalių gatvių lenktynių išaugau, o ir nenoriu būti blogu pavyzdžių kitiems, ypač tam kuris neturi gerų įgūdžių kontroliuojant slystantį automobilį, tačiau pamatę vieną ar kitą vaizdo klipą užsimano surizikuoti. Tad lieka tik viena išeitis - žengti į profesionalų sportą.

REKLAMA

10527608_559886174134667_4500816258006025274_n


Praėjusiais metais Jūsų komanda pasiekė tikrai neblogų rezultatų. Kokie yra šių metų tikslai?
- Praėjusių metų sezonas iš tikrųjų buvo sėkmingas. Parodėme, kad mokame važiuoti ne tik gatvėje, bet ir profesionalioje lenktynių trasoje. Tiek aš, tiek brolis, esame labai dėkingi „1nsane“ kolektyvui, kuris padėjo kiekviename etape.
- Šių metų planas - suformuoti stipresnę komandą ir pasiruošti 2016 metų sezonui. Žinome ko mums reikia, ko mums trūksta, kokios yra mūsų stipriosios pusės. Šiemet dalyvausime visur kur tik galėsime. Taip pat planuojame šiemet sudalyvauti ir keliose varžybose užsienyje.

REKLAMA
REKLAMA

10497507_850185161659534_8038984645742074979_o


Su kokiu automobiliu šiemet dalyvausite drifto varžybose? kokius pakeitimus atlikote ne sezono metu?
- Aš šių metų sezoną vairuosiu tą patį, 1984 metų gamybos siaurastopį „chuliganą“ su minimaliais pakeitimais, jog galėčiau sezono pabaigoje atsakyti į visiems rūpimą klausimą - Kada dyzelis?
- Ignas ruošdamasis naujam sezonui su minimaliais pakeitimais neapsėjo. Mano brolis šiame sezone startuos su bolidu, kuris turės V8 benzininį motorą su turbina. Kadangi darbai jau eina į pabaigą, šį mėnesį galėsite pamatyti atnaujintą Igno bolidą važiuojantį ir riaumojantį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10406980_693060040778243_7104229260160312137_n


Kas tavo nuomone yra pagrindiniai Jūsų varžovai?
- Nemanau, kad turime labai rimtų varžovų. Vieni turi daugiau patirties, kiti galingesnius automobilius, tačiau drifte tai dar ne viskas. Viską lemia poriniai važiavimai, kuriuose atsiskleidžia kiekvieno lenktynininko vairavimo įgūdžiai, paruošta technika. Būtent tada visi drifto dalyviai tampa lygiaverčiais varžovais.
Kaip manai, koks yra drifto lygis Lietuvoje?
- Drifto lygis auga su kiekviena diena, tačiau ne visada taip sparčiai kaip norėtųsi. Vis dėlto, galiu pasidžiaugti, jog driftas mūsų šalyje evoliucionuoja į gerąją pusę. Atsiranda vis geresnių projektų, pajėgesnių sportininkų. Manau, kad didžiausias Achilo kulnas - renginių kokybė. Nors dauguma pasakytų, kad didžiausias trūkumas yra lenktynių trasų trūkumas, tačiau ne kartą įsitikinome, jog varžybas galima surengti įvairiausiose vietose.

REKLAMA

11079450_796414880442758_7855955616041081385_n


O kaip „Ruošk Roges“ laida? Ar šiemet išvysime naują sezoną? O galbūt planuose ilgesnė, kitokio formato laida?
- Iš pradžių planavome startuoti su nauju, trečiu „Ruošk Roges“ sezonu, tačiau šiemet pradėsime rodyti visiškai naują laidą - „Bros For Pros“. Tai ne tik nauja laida, bet ir komandos atsinaujinimas. Nenoriu atskleisti įvairiausių smulkmenų, tačiau galiu užtikrinti, jog mes visus žiūrovus nustebinsime!


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų