
Automobilio kėbulas taip pat vėliau praeina struktūros tvirtumo testą. Visos automobilio dalys, be abejonės, padengiamos apsauga nuo korozijos, o automobilio restauracijos procesą užsakęs žmogus gali pasirinkti iš itin plačios spalvų gamos. Jeigu klientas neranda jam patinkančio atspalvio, jis norimą gali pasiūlyti pats.
Panašios kruopštumo procedūros atliekamos ir varikliui. Nusidėvėjusios dalys pakeičiamos naujomis. Tik įsitikinus, jog variklis veikia be priekaištų, tik tuomet jis montuojamas į patį automobilį. Tą patį galima pasakyti ir apie stabdžių bei pakabos sistemų komponentus.
Tad kaip supratote patys, „Nissan“ automobilių restauravimo procesas tiesiog – nuostabus ir nepriekaištingas. Vienintelė problema yra šios paslaugos kaina. 45 mln. jenų arba maždaug 355 tūkst. eurų.


