• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Devintas dešimtmetis greičiausiai buvo pats dėkingiausias automobilių entuziastams. Vis daugiau gamintojų skirdavo dėmesio ne racionaliems, bet sportiškiems automobiliams. Devinto dešimtmečio laikotarpiu pasirodė daugiau superautomobilių negu per pastaruosius dešimt metų. Atrodo, kad kiekvienas automobilių gamintojas tuo metu norėjo tapti išskirtinio klubo nariu. Tame tarpe buvo ir „Nissan“.
1985 metais Frankfurto automobilių parodoje pademonstruotas konceptas buvo japonų superautomobilio interpretacija, kuri prekyboje turėjo pasirodyti iki devinto dešimtmečio pabaigos. Pasak tuometinio projekto vadovo Shinichiro Sakurai, naujasis modelis turėjo tapti „Porsche“ ir „Ferrari“ žudiku.

Devintas dešimtmetis greičiausiai buvo pats dėkingiausias automobilių entuziastams. Vis daugiau gamintojų skirdavo dėmesio ne racionaliems, bet sportiškiems automobiliams. Devinto dešimtmečio laikotarpiu pasirodė daugiau superautomobilių negu per pastaruosius dešimt metų. Atrodo, kad kiekvienas automobilių gamintojas tuo metu norėjo tapti išskirtinio klubo nariu. Tame tarpe buvo ir „Nissan“.
1985 metais Frankfurto automobilių parodoje pademonstruotas konceptas buvo japonų superautomobilio interpretacija, kuri prekyboje turėjo pasirodyti iki devinto dešimtmečio pabaigos. Pasak tuometinio projekto vadovo Shinichiro Sakurai, naujasis modelis turėjo tapti „Porsche“ ir „Ferrari“ žudiku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

MID4 (3)


Pasižiūrėjus į šiuolaikinę automobilių industriją, sukurti veikiantį prototipą reikia maždaug pusantrų ar net dvejų metų, tačiau gabūs „Nissan“ inžinieriai, pirmuosius du veikiančius „MID4“ prototipus sukūrė tik per septynis mėnesius.
Prototipas turėjo 3 litrų, šešių cilindrų agregatą, kuris buvo sumontuotas prieš pat galinę automobilio ašį. Variklis buvo pasiskolintas iš tuometinio „Z31“, tačiau po keletos modifikacijų, specialistai sugebėjo išspausti 245 arklio galias. Automobilis taip pat buvo aprūpintas keturių varomųjų ratų pavara, kuri 67 procentus galios siųsdavo į galinius ratus, o 33 procentai galios atitekdavo priekiniai ašiai.

REKLAMA

MID4 (5)


Nors „MID4“ Frankfurte sulaukė nemažai teigiamų reakcijų, tačiau „Nissan“ vadovybė nebuvo patenkinta galutiniu rezultatu. Sugrįžę į gimtinę, projekto komandai buvo liepta dar kartą patobulinti automobilį ir paruošti jį serijinei gamybai.
Serijinei gamybai paruoštas modelis buvo pristatytas 1987 metais, Tokijo automobilių parodoje. „MID4-II“ vardu pakrikštytas modelis pasitiko subtiliais eksterjero pakeitimais ir dar keliais atnaujinimais. Pavyzdžiui : serijinei gamybai paruoštas modelis gavo ABS sistema, diskinius stabdžius gale, variklis buvo apkarstytas dviem turbokompresoriais, kurie leido galią padidinti iki 330 AG.  1400 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 4.9 sekundės ir pasiekti maksimalų 297 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA

nissan_mid4_type_ii_concept_15


Parodos metu daugelis potencialių klientų pradėjo klausinėti kiek kainuos automobilis, tačiau „Nissan“ atstovai stengėsi išvengti šio atsakymo dėl keletos priežasčių. Pasirodo, kad „Nissan“ vadovybė net negalvojo šio modelio perkelti į serijinę gamybą, nes ji būtų tiesiog per brangi. Todėl buvo  nuspręsta įvairius komponentus panaudoti kituose markės modeliuose. Keturių varomųjų ratų pavara atiteko naujos kartos „300ZX“ modeliui, kurią vėliau keletas kompanijos inžinierių ją patobulino ir pritaikė „Skyline“ modeliams.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų