REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nikola Motor Company“ - ne pati didžiausia kompanija, kurios darbuotojai pastaruosius trejus metus dirbo prie projekto apie kurio egzistavimą žinojo tik „Nikola Motor Company“ darbuotojai. 
Kas tai per projektas? Kodėl jis buvo kuriamas paslapčia? Pasak kompanijos atstovų, inžinieriams buvo liepta sukurti tokią transporto priemonę, kuri galėtų radikaliai pakeisti mūsų supratimą apie sunkiąją techniką, o tiksliau - vilkikus, kurie kiekvieną dieną nuvažiuoja tūkstančius kilometrų.

Nikola Motor Company“ - ne pati didžiausia kompanija, kurios darbuotojai pastaruosius trejus metus dirbo prie projekto apie kurio egzistavimą žinojo tik „Nikola Motor Company“ darbuotojai. 
Kas tai per projektas? Kodėl jis buvo kuriamas paslapčia? Pasak kompanijos atstovų, inžinieriams buvo liepta sukurti tokią transporto priemonę, kuri galėtų radikaliai pakeisti mūsų supratimą apie sunkiąją techniką, o tiksliau - vilkikus, kurie kiekvieną dieną nuvažiuoja tūkstančius kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nikola One (2)


Jeigu „Tesla“ labai dažnai įvardijama lengvųjų automobilių revoliucioniere, tai „Nikola“ siekia sukelti revoliuciją sunkiosios technikos pasaulyje.
„Nikola“ pristatė „One“ vardu pavadintą vilkiką, kuris turi netradicinę hibridinę jėgainę. Šis vilkikas neturi tradicinio benzininio ar dyzelinio variklio. Vietoj jo buvo sumontuota 540 arklio galių išvystanti turbina, kuri savo energiją tiekia 320 kWh galingumo baterijoms. Pastarosios suka šešis elektros motorus, kiekvienas iš jų išvysto po 335 arklio galias ir yra sumontuoti ant kiekvieno „Nikola One“ rato. Bendras šios jėgainės pajėgumas siekia 2010 arklio galių ir 5016 Nm.

REKLAMA

Nikola One (3)


Vienas didžiausių šio vilkiko privalumų ir išskirtinumų - galimybė naudoti bet kokį kurą. Priklausomai nuo Jūsų poreikių, į sunkų vilkiką sumontuota turbina gali būti varoma įprastomis dujomis ar net biodyzelinu.

Nikola One (5)


Dar vienas „Nikola One“ išskirtinumas - kuklūs eksploatacijos kaštai. Kadangi ši mašina neturi daugybės įprastiems vilkikams būdingų komponentų, pavyzdžiui pavarų dėžės, „Nikola“ kompanijos atstovų teigimu, per vieną mėnesį šis vilkikas gali kiekvienai logistikos kompanijai sutaupyti iki 30 tūkst. dolerių.
Tad kiek kainuoja šis stebuklingas vilkikas? 375 tūkst. JAV dolerių arba maždaug 330 tūkst. eurų. Palyginimui, „Peterbilt 389“ vilkikas Jungtinėse Valstijose kainuoja maždaug 245 tūkst. dolerių. Tuo tarpu Europoje vidutinė vilkikų kaina siekia 60 - 80 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų