REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis pirkėjų turi didžiausio Lietuvos prekybos tinklo nuolaidų korteles. Vasario 28 d. paskutinė diena, kai galima pasinaudoti senomis kortelėmis ir išleisti jose sukauptus pinigus. Nuo kovo 1 dienos parduotuvėse galioja tik naujos nuolaidų kortelės.

Daugelis pirkėjų turi didžiausio Lietuvos prekybos tinklo nuolaidų korteles. Vasario 28 d. paskutinė diena, kai galima pasinaudoti senomis kortelėmis ir išleisti jose sukauptus pinigus. Nuo kovo 1 dienos parduotuvėse galioja tik naujos nuolaidų kortelės.

REKLAMA

Neseniai „Maxima“ informavo, kad iš viso lietuviams yra išduota 1,9 mln. „Ačiū“ kortelių. Tačiau senas korteles į bekontaktes naujas prieš tris savaites buvo pakeitę kiek daugiau nei pusė jų turėtojų, o 0,9 mln. pirkėjų jų dar nebuvo pasikeitę.

Bendrovė tikina, kad atnaujinto dizaino ir bekontaktės „Ačiū“ kortelės leidžia apsipirkti dar greičiau ir patogiau.

Gauti naująją kortelę esą užtrunka vos kelias minutes – tereikia prie kasos padiktuoti savo telefono numerį ir sulaukus patvirtinimo kodo jį suvesti į bankinių kortelių skaitytuvą.

REKLAMA
REKLAMA

Pirkėjai kviečiami korteles atnaujinti iki vasario 28 dienos, kai nustos galioti senosios. 

Kaip ir kasmet, iki vasario pabaigos taip pat raginama pasinaudoti galimybe išleisti iki 2023 m. sukauptus „Maximos“ pinigus, kuriais galima atsiskaityti iki 99 proc. pirkinio sumos.

REKLAMA

To nepadarius, sukaupti pinigai tiesiog dings. Kiek pinigų yra sukaupę senų kortelių turėtojai, bendrovė neatskleidžia.

„Kad taupyti būtų dar paprasčiau, senąsias oranžines korteles keičiame naujomis mėlynomis bekontaktėmis. Tai reiškia, kad atsiskaitant už pirkinius žmonėms dabar pakanka naująja kortele vos priliesti kortelių skaitytuvą – ir bemat sulaukiama papildomų nuolaidų“, – sako „Maxima“ Rinkodaros departamento direktorė Renata Kežionienė.

Tiesa, pirkėjai turėtų žinoti, kad lojalumo programų tikslas – padidinti verslo pardavimus, pajamas ir pelną.

REKLAMA
REKLAMA

„Ačiū“, kaip ir daugelio kitų programų, dalyvių asmens duomenys yra renkami ir pagal juos organizuojamos įvairios rinkodaros akcijos.

„Maxima“ skelbiamoje lojalumo programos „Ačiū“ privatumo politikoje skelbiama, kad statistikos, rinkos ir pirkėjų elgesio tyrimų tikslu tvarkomi duomenys: gimimo metai ir amžius, lytis, gyvenamoji vietovė, pirkimo duomenys (įskaitant parduotuvę, pirkimo datą ir laiką, prekių pavadinimus, kiekius, bendrą pirkinių kainą, su kortele suteiktų nuolaidų sumą).

Pirkdami parduotuvėse ir pateikę „Ačiū“ kortelę arba programėlę, pirkėjai naudojasi papildomomis nuolaidomis bei kaupia „Maximos“ pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kortelių turėtojai gali jungtis į „Ačiū“ klubus, kurių nariai sulaukia specialių ilgalaikių pasiūlymų, parengtų pagal jų poreikius bei pomėgius. Kiekvienas narys gali pasirinkti 5 jam naudingiausius klubus ir naudotis iki 50 proc. nuolaidomis tam tikroms prekių grupėms.

Gimtadienio proga kiekvienas „Ačiū“ programos narys gauna 10 proc. nuolaidą vienam apsipirkimui, 30 proc. nuolaidą tortams, pyragams, pyragaičiams, plokštainiams, šakočiams, nealkoholiniam vynui, sidrui, alui ir kitų išskirtinių pasiūlymų.

Šiemet prie „Ačiū“ lojalumo programos prisijungė jau penktasis partneris – degalinių tinklas „Circle K“. Nuo šiol klientai gali apjungti „Maxima“ ir „Circle K“ korteles bei 95-iose degalinėse šalyje pigiau piltis degalų ir dujų, gauti nemokamos kavos bei sutaupyti plaunantis automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų