REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
26
Nemandagi klientė sukėlė sceną: tai, kas nutiko kitą dieną, nustebino daugelį  (nuotr. asm. archyvo)

Vienas iš „Starbucks“ kavinės darbuotojų liko be žado, kai sugrįžus nemandagiai besielgusiai klientei pastaroji jam įteikė atsiprašymo laišką. Dieną prieš, į kavinę užsukusiai klientei buvo pranešta, kad nebeliko puodelių laikiklių, o darbuotojui pasiūlius savo, lankytoja atrėžė esą taip būtų pažeidžiamos higienos taisyklės.

26

Vienas iš „Starbucks“ kavinės darbuotojų liko be žado, kai sugrįžus nemandagiai besielgusiai klientei pastaroji jam įteikė atsiprašymo laišką. Dieną prieš, į kavinę užsukusiai klientei buvo pranešta, kad nebeliko puodelių laikiklių, o darbuotojui pasiūlius savo, lankytoja atrėžė esą taip būtų pažeidžiamos higienos taisyklės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Darbuotojas su kavos mėgėja bendravo maloniai ir mandagiai, o klientė tuo metu atsakė nelabai gražiu elgesiu, bet kitą dieną jai sugrįžus ir baristai įteikus atsiprašymo laišką, nuomonė apie šią klientę buvo pakeista.

REKLAMA

POPULIARIAUSIOS GALERIJOS: 

Raštelyje buvo parašyta:

„Labas, „Starbucks“ darbuotojau! Vakar mūsų susitikimas buvo nelabai malonus. Sakėte, ir noriu pripažinti, kad tai tikrai nėra jūsų kaltė, jog daugiau nebeturite vienkartinių puodelių laikiklių bei negalėjote priimti mano tuščio ir jau panaudoto puodelio. Mano elgesys buvo šiurkštus ir privalau jūsų atsiprašyti.

Nenoriu paskui save palikti šių negražių žodžių ir nederamo elgesio pavyzdžių. Jūs - jaunas ir sunkiai dirbantis vaikinas, o jūsų veiksmai turėtų būti įvertinti. Visada išlikite toks linksmas ir geranoriškas, nepaisant to, kokie žmonės atsidurs jūsų kelyje, nes Dievas jums už tai atsilygins. Vakar šią moteriškę išmokėte būti geranoriška, nuolankia ir gailestinga. Už tai jums dėkoju. Telaimina Dievas jus ir jūsų dienas. Debbie.“

Kavinės darbuotojas taip susijaudino, pamatęs šią žinutę, kad nufotografavo ir įkėlė ją į „Reddit“ tinklalapį, paaiškindamas viso šio laiško atsiradimo priežastį.

Pasak vaikino, jis kasdien sutinka nemandagių lankytojų, tačiau visada išlieka ramus.

„Dažnai tenka susidurti su nereikalingu pykčiu ir frustracija. Žmonėms sunku tinkamai išlieti juose susikaupusį pyktį, tad dažnai nukenčia niekuo dėti žmonės. Lankytojai, kolegos ar net kavinės vadybininkas dažnai išsilieja ne tik ant manęs, bet ir ant kitų klientų, bet aš neleidžiu pykčiui manęs užvaldyti ir daryti mano elgesiui įtakos. Neesu tobulas žmogus, tad ir man pačiam tenka taip pasielgti, bet užsidedu šypseną ir stengiuosi padėti net ir labiausiai neigiamai nusiteikusiems asmenims“, - pasakojo darbuotojas.

Vaikinas rašė, kad visiškai atleidžia šiai lankytojai, nes padarytas gestas jį labai nustebino ir jis tai labai vertina.

„Žmonės retai kada pripažįsta blogai besielgiantys, o ji pasistengė ir dar kartą sugrįžusi, bei sugaišusi savo laiką, atsiprašė. Moteris tikriausiai jautėsi susikrimtusi, o jos laiškas sušildė man širdį. Susitikimo su ja dieną net nemaniau, kad ji elgiasi nemandagiai ir tikriausiai po 5 minučių apie šį incidentą jau buvau pamiršęs“, - sakė darbuotojas.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų