• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atrodo, kad vis daugiau žmonių susižavi amerikietiškomis „Audi 80“ modelių versijomis, kurios truputėlį skiriasi bamperiais, žibintai ir kitomis kėbulo detalėmis. Šalyje anapus Atlanto „Audi 80“ dėvėjo „Audi 4000“ vardą. Tad šį kartą pasakojimas bus būtent apie amerikietišką „Audi 80“ versiją.
Vis dėlto prieš pradedant pasakojimą, nereikėtų pamiršti ir mūsų šalyje gyvenančių automanų, kurie nusprendė savo „Audi 80“ konvertuoti į „Audi 4000“. Keista, bet mūsų kalbintų automanų automobiliai yra raudonos spalvos. Pirmąjį galite pamatyti paspaudę
čia, o kitą -
čia.

Atrodo, kad vis daugiau žmonių susižavi amerikietiškomis „Audi 80“ modelių versijomis, kurios truputėlį skiriasi bamperiais, žibintai ir kitomis kėbulo detalėmis. Šalyje anapus Atlanto „Audi 80“ dėvėjo „Audi 4000“ vardą. Tad šį kartą pasakojimas bus būtent apie amerikietišką „Audi 80“ versiją.
Vis dėlto prieš pradedant pasakojimą, nereikėtų pamiršti ir mūsų šalyje gyvenančių automanų, kurie nusprendė savo „Audi 80“ konvertuoti į „Audi 4000“. Keista, bet mūsų kalbintų automanų automobiliai yra raudonos spalvos. Pirmąjį galite pamatyti paspaudę
čia, o kitą -
čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Screenshot2010-09-27at50213PM


Kalbant apie šį projektą, reikėtų pradėti nuo šio projekto autoriaus Adamo. Pakankamai jaunas, tačiau galvą ant pečių turintis vyras turi savo dirbtuves, kuriose nuolatos tobulina įvairiausio tipo automobilius. Kodėl jis pasirinko pakankamai seną „Audi 4000“, o ne dažais kvepiantį automobilį? Adamo atsakymas būtų paprastas - „Seni automobiliai neturi tiek daug privalumų, tačiau kiekvieną dieną priverčia mane šypsotis. To negali padaryt joks naujas automobilis“.

REKLAMA

Screenshot2010-09-27at50339PM


Automobilis nebuvo brangus, tačiau norint jį prikelti antram gyvenimui, teko piniginę atverti šiek tiek plačiau. Ypač daug dėmesio reikalavo kėbulas, kuris buvo apdaužytas, gerokai surūdijęs. Tačiau nuo to pradeda daugelis senų automobilių pirkėjų ar ne?
Iš tikro tai nėra paprasta „4000“. Adamas tikina, kad tai yra sportiška „4000CS“ versija, kuri Europoje turėjo analogą. Jis buvo vadinamas „Audi 90 Quattro“.
Ši modifikacija turėjo 2.2 litro, penkių cilindrų benzininį motorą, kuris išvystė 117 arklio galių ir 171 NM sukimo momentą. Vokiečiai šią modifikaciją komplektavo tik su penkių bėgių mechanine pavarų dėžę. Tokius pačius komponentus turi ir Adamo seksualioji „Audi“.

REKLAMA
REKLAMA

Screenshot2010-10-11at91214AM


Tačiau greičiausiai supratote, kad variklio skyriuje yra keletas patobulinimų, kuriuos verta paminėti. Buvo patobulinta aušinimo sistema, sumontuota savo rankomis sukurtas išmetimo vamzdis. Taip pat buvo sumontuota „034 Motorsport“ tarpinė.
Keliaujame toliau. Važiuoklėje brangių reguliuojamo aukščio amortizatorių nėra. Vyrukas sumontavo daugeliui prieinamesnius amortizatorius ir spyruokles. „034 Motorsport“ specialistų dėka taip pat buvo sudėtos įvorės.
Greičiausiai daugeliui į akį krenta ratlankiai. Jeigu norite ir savo automobilį papuošti tokiais gražiais „batais“, ieškokite „ESM 009“. Jų išmatavimai yra 15x8.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Screenshot2010-10-11at91414AM


Adamas daugiausiai padirbėjo ties automobilio eksterjeru. „4000CS“ gavo naujus šoninius veidrodėlius, savo rankomis pagamintą priekinį bamperį ir spliterį, pagal užsakymą pagamintas priešrūkinius žibintus ir radiatoriaus groteles.
Taip pat reikėtų paminėti „AudiFTW“ valstybinį numerį ir keletą „Audi“ ženkliukų, kurie atkeliavo iš Vokietijos.

Screenshot2010-10-11at91324AM

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų