
„Visų pirma daug pasako pats „OK“ ir OK Junior“ klasių pavadinimas. „OK“ – tai Original karting (autentiškas, tikras kartingas – vert.) santrumpa. Tai greita, technologiška technika, tačiau joje galima pastebėti nemažai grįžimo prie ištakų ženklų. Visų pirma čia nėra starterio, kartingą reikia užsistumti. Klasės kūrėjai patraukė sankabą, tad mažiau vietų liko galimoms manipuliacijoms. Išsimetė visa elektra, aptarnavimas dabar bus gerokai paprastesnis. Štai kad ir variklis. Vandens siurblys dabar stovi išorėje, ant ašies. Paprastesni karbiuratoriai, ten dabar reguliavimams yra tik du varžtai – „viršūnės“ ir „apačios“. Taigi, bus mažiau galvos skausmų, visa tai reiškia daug paprastesnį aptarnavimą ir remontą. Per metus visi motoristai ištobulins savo motorus, jie bus labai panašūs.“ – pastebėjimais dalinosi Darius Jonušis.
Priminsime, ankstesniais sezonais Lietuvos čempionate buvo tik vienos pasaulinės klasės technika – galingieji „KZ2“ kartingai. Na o dabar LKF Lietuvos kartingo čempionate, be minėtos „KZ2“ klasės bus galima naudoti irpasaulinės „OK Junior“ ir „OK“ klasės techniką.


