REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ iki šiol sugebėjo parduoti per 15 mln. „Clio“ vienetų. 1990 metais debiutavęs „Clio“ tapo geriausiai visame pasaulyje parduodamu „Renault“ grupės modeliu.
Sukurtas vadovaujantis „evoliucijos ir revoliucijos“ principu, naujasis „Clio“ pasižymės išraiškingesnėmis linijomis ir labiau išryškinta priekine dalimi. Gamintojo teigimu, dabar „Clio“ atrodys gyvybingesnis ir šiuolaikiškesnis.
Tuo tarpu automobilio interjere įvyko savotiška revoliucija.  Gamintojos atstovų teigimu, visiškai naują salono koncepciją įkvėpė aukštesnės klasės segmentas.
Kalbant apie dydį, naujasis „Clio“ už pirmtaką yra 14 mm trumpesnis (4048 mm ilgio, 1798 mm pločio), bet turi erdvesnį saloną. Užtikrinant geresnę aerodinamiką ir labiau atletišką išvaizdą, aukštis buvo sumažintas 30 mm (1440 mm). Jis taip pat 22 kilogramais lengvesnis.

„Renault“ iki šiol sugebėjo parduoti per 15 mln. „Clio“ vienetų. 1990 metais debiutavęs „Clio“ tapo geriausiai visame pasaulyje parduodamu „Renault“ grupės modeliu.
Sukurtas vadovaujantis „evoliucijos ir revoliucijos“ principu, naujasis „Clio“ pasižymės išraiškingesnėmis linijomis ir labiau išryškinta priekine dalimi. Gamintojo teigimu, dabar „Clio“ atrodys gyvybingesnis ir šiuolaikiškesnis.
Tuo tarpu automobilio interjere įvyko savotiška revoliucija.  Gamintojos atstovų teigimu, visiškai naują salono koncepciją įkvėpė aukštesnės klasės segmentas.
Kalbant apie dydį, naujasis „Clio“ už pirmtaką yra 14 mm trumpesnis (4048 mm ilgio, 1798 mm pločio), bet turi erdvesnį saloną. Užtikrinant geresnę aerodinamiką ir labiau atletišką išvaizdą, aukštis buvo sumažintas 30 mm (1440 mm). Jis taip pat 22 kilogramais lengvesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Penktosios kartos „Clio“ mums yra itin svarbus, kadangi jis yra geriausiai parduodamas modelis segmente ir antras populiariausias visų klasių automobilis Europoje. „Clio IV“ išvaizda pavergė mūsų pirkėjus ir vis dar yra geidžiama, tad mes nusprendėme išsaugoti šį DNR, tuo pačiu naujajam modeliui suteikdami šiuolaikiškumo ir elegancijos. O salone įvyko tikra revoliucija, žymiai pagerinus pirkėjų vertinamą kokybę, su daugiau rafinuotumo ir technologijų. Ir tai yra geriausias visų laikų „Clio“, – naujos kartos hečbeko dizainą apibūdina Laurens van den Acker, dizaino padalinio vyresnysis viceprezidentas.
Naujasis „Clio“ yra pirmasis modelis, kurio priekinių ratų arkose yra oro nukreipimo angos. Šie ortakiai mažina pasipriešinimą ir pagerina aerodinamiką, taip mažinant degalų sąnaudas. Gamintojos teigimu, prancūziškas hečbekas pasižymi geriausiu aerodinaminio pasipriešinimo koeficientu klasėje – 0.64cda.
Dar vienas svarbus faktas – technologijų gausa bei gerokai aukštesnės kokybės apdailos medžiagos interjere. Tai buvo viena iš tų sričių, kurioje „Renault“ inžinieriai norėjo pranokti savo konkurentus.



Naujos kartos modelyje bus sumontuota iš pagrindų atnaujinta multimedijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, automatine atstumo ir greičio palaikymo sistema.
Šiuo metu yra žinoma, jog „Clio“ bus komplektuojamas su 1 litro darbinio tūrio benzininiu arba 1,5 litro dyzeliniu motorais. 1 litro atmosferinis agregatas išvystys 65 ar 75 arklio galias. Tuo tarpu turbiną turėsianti to paties variklio versija išspaus 100 arba 135 AG.
Dyzelinu maitinamas variklis pajėgs pasiekti 90 arba 120 AG.
2020 metais „Renault“ pristatys hibridinę „Clio“ versiją, kuri naudodama tik elektros energiją galės nuvažiuoti maždaug 60 kilometrų distanciją.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų