Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis jaus ergonominių, AGR specialistų sertifikuotų sėdynių privalumus. Tai vienintelis automobilių gamintojas, siūlantis tokį komfortą šiame segmente („Crossland X“ ir „Mokka X“ modeliuose). Bagažo skyriaus talpa siekia net 410 l nesulanksčius sėdynių – tai rekordas klasėje. Keleiviai, sėdintys gale, turi galimybę reguliuoti sėdėjimo poziciją, sėdynė stumdoma iki 150 mm. Taip universalaus „Crossland X“ erdvę galima pritaikyti pagal poreikius – jei reikia daugiau erdvės sėdėti ar bagažo skyriuje.
„Mažų SUV ir krosoverių, pritaikytų važinėti mieste, paklausa nuolat auga. „Crossland X“ modelis derina žavesį, SUV dizainą, išskirtines komunikacijos galimybes ir praktiškumą, dėl to šis modelis taps rimtu konkurentu savo automobilių klasėje, kaip ir „Mokka X“, – sako „Opel“ generalinis direktorius dr. Karlas-Thomas Neumannas. – Vikruolis „Crossland X“ suteiks važiavimo malonumo ne tik šurmulingame mieste, bet ir ramiame užmiestyje.“
CUV/SUV B klasės segmentas stebina didėjančiais pardavimais, kurie nuo 2010 m. padidėjo net penkis kartus. Šiame segmente geriausiai parduodamas „Opel“ yra „Mokka X“. „Crossland X“ dar labiau paskatins pardavimus sparčiai augančioje klasėje ir užtikrins „Opel“ prekės ženklo augimą.
Aiškių formų dizainas ir išskirtinis erdvės panaudojimas
Tvirtas, subtilus ir žavus – tai trys požymiai, reikalingi kiekvienam miesto krosoveriui. „Crossland X“ turi ne tik šias savybes, bet ir kitus „Opel“ automobiliams būdingus bruožus ir charakterį. 4,212 m ilgio, 1,765 m pločio ir 1,590 m aukščio – tokie yra kompaktiško naujoko duomenys.
„Crossland X“ perteikia „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“, bet dar rafinuočiau ir išraiškingiau. Priekyje puikuojasi ryškaus dizaino priekinės grotelės su „Opel“ žaibo ženklu. Du chromuoti sparno formos elementai pabrėžia ženklą ir nusidriekia į dvigubo sparno formos LED priekinius žibintus. Horizontalios linijos nuo „Opel“ ženklo iki LED žibintų suteikia automobiliui vizualiai platesnį įspūdį. SUV tipinės apsaugos ir sidabro spalvos dugno apsaugos priekyje ir gale pabrėžia automobilio funkcionalumą ir sportinę eleganciją.
Subtilios šoninės linijos ir, atrodo, lyg paslankus stogas akivaizdžiai skiria automobilį į dvi dalis – apatinę ir viršutinę, tai optiškai paaukština „Crossland X“ ir didina vidaus erdvės pojūtį. „Paslankus“ stogas primena giminystę su „Opel ADAM“, o arkos formos chromuotos langų linijos suteikia prabangos. Kaip ir „Adam“ – individualumo čempionas, šio modelio pirkėjai taip pat gali rinktis skirtingas stogo ir kėbulo spalvas. Gale „Crossland X“ SUV išvaizdą pabrėžia aiškiai matoma apsauga kėbulo apačioje. Aukštai montuojami galiniai žibintai taip pat turi sparno formas ir suformuoja aiškų atskyrimą tarp bagažinės dangčio. Stogo linija pabrėžia nuožulnias formas.
Tapęs „Opel“ dizaino filosofijos branduoliu, naujasis modelis skulptūrišką dizainą perteikia ir salone. Prietaisų skydelis ir centrinė konsolė yra aiški ir pritaikyta vairuotojui. Subtilios chromuotos prietaisų ir oro ventiliacijos angų apdailos – tai žinutė apie visur tvyrančią kokybę. 8 colių lietimui jautrus ekranas įmontuotas informacijos ir pramogų sistemos „Radio R 4.0 IntelliLink“ ir „Navi 5.0 IntelliLin“ centre, kuri suderinama su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programomis. Kad būtų dar patogiau, mobilųjį telefoną galima pakrauti belaidžiu, indukciniu būdu. „Wi-Fi“ prieigos taškas leis naudotis asmeninio asistento „Opel OnStar“ paslaugomis ir prie interneto prisijungti įvairiems mobiliesiems įrenginiams.
Išskirtinės ryšio galimybės ir didelis variklių asortimentas nuo benzininių iki dyzelinių ar LPG, kuriuos galima rinktis su automatine ar mechanine transmisija, – tai tik keletas dalykų, užtikrinančių komfortą važiuojant. Išskirtinis erdvės pojūtis ir aukščiausios klasės ergonominės sėdynės keliones „Crossland X“ pavers tikru malonumu. „Opel Crossland X“ pasižymi universalumu dėl sulankstomų galinių sėdynių. Jas sulankstyti galima santykiu 60/40, be to, pastūmus 150 mm atgal, keleivių kojos turės daugiau vietos. Pastūmus galines sėdynes į priekį, bagažinė padidėja iki 520 l. Ilgus daiktus galima vežti nulenkus porankį. Galines sėdynes nulenkus visiškai, bagažinė padidėja iki 1255 l. Salone yra daug patogių dėtuvių, o kad būtų dar patogiau, „Crossland X“ atrakinamas ir variklis užvedamas naudojantis berakte sistema.
Modernios apšvietimo sistema ir svarbios pagalbinės sistemos
Kelionės metu nereikės nerimauti, nes daugybė modernių pagalbinių sistemų naujame „Opel Crossland X“ ją pavers tikru malonumu. Prisitaikanti „Adaptive Forward Lighting“ (AFL) LED priekinių žibintų sistema užtikrins puikų matomumą tamsoje. Šios sistemos papildomos funkcijos, tokios kaip posūkio šviesos, ilgųjų šviesų pagalbinė bei priekinių žibintų aukščio reguliavimo funkcijos matomumą pavers optimaliu. Projekcinis ekranas ant stiklo parodys svarbiausią informaciją – greičio, navigacijos ir pagalbinių sistemų – vairuotojo akių lygyje.
„Opel Eye“ priekinė kamera renka ir apdoroja informaciją, kuri perduodama vairuotojo pagalbinėms sistemoms, pvz., kelio ženklų atpažinimo ar išvažiavimo iš eismo juostos sistemos. Sistema, nustačiusi, kad vairuotojas netyčia išvažiavo iš savo eismo juostos, įspėja apie tai garsiniu ir vaizdo signalu. Pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu (cruise control with speed limiter) pavers vairavimą smagiu. Priekinio susidūrimo prevencijos sistema su pėsčiųjų aptikimo ir 2avarinio stabdymo funkcijomis (forward collision alert with pedestrian detection and autonomous emergency braking) padės išvengti nemalonumų kelyje. Ši sistema ne tik įspėja vairuotoją garsiniu ir vaizdo signalu, bet ir pradeda stabdyti kritiškai sumažėjus atstumui iki priekyje esančios kliūties, jeigu vairuotojas į ją nereaguoja.
Be to, priekinio susidūrimo prevencijos sistema turi dar vieną funkciją – vairuotojo nuovargio nustatymo: ji vertina mieguistumo lygį pagal automobilio valdymo stilių ir įspėja vairuotoją, jeigu jam reikalinga pertraukėlė.
„Crossland X“ turi panoraminę galinę kamerą (panoramic rear view camera). Regėjimo laukas padidėja iki 180 laipsnių, todėl vairuotojas gali puikiai įvertinti esamą situaciją už automobilio jam važiuojant atbuline eiga.
Naujausios kartos automobilio statymo sistema (advanced park assist) padės pastatyti automobilį. Ši sistema nustato tinkamą vietą ir pastato automobilį automatiškai. Ji taip pat ir išvairuoja automobilį iš vietos, jei reikia, vairuotojui tereikia spausti greičio ar stabdžio pedalą. Šaltu oru komfortą padidins šildomas vairas, o saugumą – šildomas priekinis stiklas.
1 Sistema veikia nuo 5 km/h iki 85 km/h. Važiuojant nuo 5 iki 30 km/h ir lėtėjant smūgio padaromas poveikis sumažėja 0,9 g. Važiuojant nuo 30 iki 85 km/h sistema sumažina greitį iki 22 km/km. Nuo šios ribos vairuotojas turi stabdyti automobilį pats.