REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Patogus, saugus, erdvus ir galingas - būtent šiuos epitetus norisi dalinti vidutinio dydžio modeliams, dėvintiems „
Audi“, BMW arba „Mercedes-Benz“ markės emblemas. 


Patogus, saugus, erdvus ir galingas - būtent šiuos epitetus norisi dalinti vidutinio dydžio modeliams, dėvintiems „
Audi“, BMW arba „Mercedes-Benz“ markės emblemas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vokietijoje įsikūrę automobilių gamintojai šį žanrą pažįsta labai gerai.
BMW ir „Mercedes-Benz“ šios klasės automobiliais kliovėsi ištisus dešimtmečius, todėl nenuostabu, jog „Audi“ į ganėtinai uždarą klubą prasibrovė tik su trečiuoju bandymu  – „C6“ kartos modeliu.

REKLAMA

Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?



DIZAINAS


Vertinant vien per populiarumo prizmę Lietuvoje, šis teiginys gali pasirodyti keistas, mat senesnės „
Audi A6“ modelio kartos buvo ir išlieka išskirtinai populiarios dėl siūlomų gerų savybių gausos, ypatingai plataus atsarginių detalių arsenalo ir galimybės, jog už poros gatvių gyvenantis pažįstamas galės su plaktuku ir izoliacija pašalinti bet kokį senutės „Audi“ gedimą.


Tuo tarpu vertinant vien per aukštesnės klasės automobilių standartų prizmę, būtent „C6“ modelio karta buvo pradėta vertinti it būtų pilnavertis BMW ar „Mercedes-Benz“ lygio gamintojo produktas.

REKLAMA
REKLAMA

Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

„Audi“ buvo tvirtai nusprendusi, jog „C6“ kartos modelis privalo atsikratyti apvalių, it ką tik iš orkaitės ištraukto batono formų. Nors „Audi“ nenorėjo imtis radikalių pokyčių, tačiau evoliucinio „A6“ dizaino užduotis buvo paskirta iš Japonijos kilusiam Satoshi Wada. Tam pačiam žmogui, kuris buvo atsakingas už ištisos „Audi“ modelių kartos stilių: pradedant „Q7“ ir baigiant „Audi A5“.


Galutinis produktas buvo absoliuti priešingybė BMW dizainerių projektui – „E60“. Jeigu tuomet BMW dizaino departamentas norėjosi pasinaudoti radikalių pokyčių korta, „Audi“ stengėsi užimti ganėtinai patogią vietą tarp BMW ir „Mercedes-Benz“ – ne toks akį rėžiantis kaip BMW, bet ir ne toks nuosaikiai nuobodus kaip „Mercedes-Benz“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atkreipkite dėmesį:



  • Senesniuose modeliuose pirmieji korozijos židiniai atsiranda ant durų, slenksčių ir bagažinės dangčio;

  • Pasitaiko atvejų, kai pradeda kaisti teigiamas akumuliatoriaus polis;

  • Dėl natūralaus nusidėvėjimo, galinio lango valytuvo motoriukas tampa nesandarus. Dėl šios priežasties drėgmė pradeda sunktis į bagažinės dangtį, kuris ilgalaikėje perspektyvoje pradeda rūdyti;


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?



INTERJERAS


Panaši stilistinė tematika vyravo ir automobilio viduje, kur labai gerai žinoma tokios klasės automobilio interjero filosofija buvo papildyta modernia įranga. Pavyzdžiui? „C6“ kartos modelis naudojo iki tol tik „Audi A8“ modelyje matytą multimedijos sistemą – „MMI“.

REKLAMA

Centrinės konsolės viršuje įsitaisęs ekranas leido naudotis ne tik navigacijos sistema, bet ir tuo pačiu keisti aibe skirtingų automobilio parametrų. Šiuo sprendimu „Audi“ siekė sumažinti prietaisų skydelyje ir centrinėje konsolėje esančių mygtukų kiekį, tačiau net ir padarius tai, su moderniais „Audi“ automobiliais nesusidūrę vairuotojai pirmąjį kartą gali šiek tiek susipainioti su įvairių mygtukų gausa.


Nepriklausomai nuo įrangos lygio, visi „A6“ modeliai gauna anksčiau minėtą „MMI“ multimedijos sistemą, tačiau jos funkcionalumas priklauso nuo įrangos lygio. „MMI“ gali būti keturių tipų: „Basic“ ir „Basic Plus“ (su monochrominiu ekranu), „High 2G“ su spalvotu ekranu ir navigacijos įranga ir „High 3G“ su atminties kortelėmis ar netgi 40 GB talpos standžiuoju disku. Vis dėlto, pastarasis priedas ypatingai retas šiuose modeliuose, kaip ir eismo juostos palaikymo sistema ar adaptyvi greičio palaikymo kontrolė.

REKLAMA

Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

Nepriklausomai nuo to, „C6“ kartos tik dar labiau iškėlė įgimtąsias šio modelio stipriąsias puses – surinkimo kokybę ir konkurentus raudonuoti priverčiančias apdailos medžiagas. Nors mažiau naudoti egzemplioriai džiugins tvirtai suręstu salonu, tačiau tam tikros smulkios detalės sugeba labai greitai nusidėvėti. Pavyzdžiui, langų valdymui ar durų atrakinimui skirti mygtukai.


Kita vertus, tai mažytės smulkmenos už tai ką gaunate apskritai – tai gerą matymo lauką, patogią vairuotojo poziciją, visai neblogą ergonomiką bei, priklausomai modifikacijos, nemažą kiekį komforto įrangos. Jeigu tik turėsite noro, automobilis galės turės adaptyvius amortizatorius (jų standumas keičiasi priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo), elektra valdomą vairo kolonėlę, adaptyvią greičio palaikymo sistemą, šildomas priekines ir galines sėdynes, pritraukiamas duris, dvigubus šoninius langus, eismo juostos palaikymo sistemą ir dar daugiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atkreipkite dėmesį:



  • Elektronikos gedimai – dažni. Dažniausiai galvos skausmu tampa centrinis užraktas, vairo užrakto sistema, beraktės automobilio atrakinimo sistemos rankenėlėmis;

  • Dėl natūralaus nusidėvėjimo gali pradėti strigti elektra valdomi langai. Įprastai šį gedimą iššaukia langus valdantis mechanizmas;

  • „A6 Allroad“ modeliuose esančios pneumatinės pakabos pagalvės dėl natūralaus nusidėvėjimo tampa nesandarios;

  • Nuo 2008 metų gaminti dyzeliniai varikliai turi liūdnai pagarsėjusią aukšto slėgio siurblį, kuris iš rikiuotės išeina peržengus 100-150 tūkst. kilometrų ribą;

  • Uždegimo žvakes benzininiuose varikliuose reikėtų keisti kas 60,000 kilometrų;

  • Automobiliuose su „Quattro“ pavara, alyvą diferenciale reikėtų keisti kas 90,000 kilometrų;


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?



DINAMIKA


Nors „Audi A6“ buvo sukurtas patogiai įveikti ilgas distancijas, „Audi“ nepamiršo pasiūlyti greičio troškimą malšinančių versijų – „S6“ ir „RS6“.  Tiek viena, tiek kita versija naudojo V10 tipo variklius, kurių pajėgumas svyravo nuo 435 iki net 579 arklio galių.

REKLAMA

Vos porą metų serijinėje gamyboje buvusi „Audi RS6“ į šios markės bei visos automobilių industrijos istoriją pateko pasižymėdama džiuginančiais pasiekimais. „C6“ kartos „Audi RS6“ tapo galingiausiu visų laikų „Audi“ automobiliu, o universalo kėbulą turintis „RS6“ labai dažnai buvo vadinama greičiausiu universalo kėbulo turinčiu automobiliu pasaulyje, galėjusiu iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,6 sekundės ir pasiekti elektronikos ribojamą 250 km/val. maksimalų greitį. Vis dėlto, eilė pavyzdžių rodė, jog „C6“ kartos „Audi RS6“ be didelio vargo galėjo pasiekti ir 300 km/val. greitį.

REKLAMA

Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

Tuo tarpu nuosaikesnių variklių gamoje – tuzinas pasirinkimų. Pats silpniausias 2,0 litrų, 170 arklio galių generuojantis benzininis variklis nėra labai blogas pasirinkimas, tačiau dėl šie motorai ilgainiui pradeda vartoti daugiau alyvos negu turėtų (dėl nusidėvėjusių stūmoklių žiedų). V6 variklių tarpe – 2,4 (MPI), 2,8 (FSI) ir 3,2 (FSI). Atnaujintas modelis gavo 3,0 litrų V6 motorą su kompresoriumi. Vertinant tik eksploatacijos paprastumą, labiausiai vertėtų rinktis ypatingai paprastą 2,4 litro variklį, nes jis pasižymi neblogomis eksploatacinėmis savybėmis bei draugauja su dujų įranga. Aišku, jeigu ką tik laimėjote loterijoje, tuomet rinkitės 8 cilindrų, 4,2 litro darbinio tūrio variklį, tačiau vėlgi – tai vertėtų daryti tik laimėjus loterijoje, dėl ypatingai sudėtingos priežiūros.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dyzelinių variklių gamoje – taip pat nemažas pasirinkimas. Taupiųjų motorų gamoje, silpniausiojo vaidmuo atitenka 2,0 litrų varikliui, kuris yra labai gerai žinomas „Volkswagen“ vairuotojams. Ankstyvoji versija išvystė 140 arklio galių ir dėl natūralaus nusidėvėjimo erzindavo dėl purkštukų gedimų. Tuo tarpu atnaujintame modelyje pasirodžiusi atnaujinta šio variklio versija, su modernia kuro įpurškimo sistema, gavo aukšto slėgio degalų siurblį, dėl kurio į variklį patenka metalo drožlės.


Į „A6“ taip pat buvo montuojami dinamiški V6 dyzeliniai varikliai. Jų tūris siekė 2,7 ir 3,0 litro. Nors jie techninėmis charakteristikomis pranoksta keturių cilindrų analogą, tačiau net ir jie turi problemų su „Common-Rail“ įpurkšimo sistema, paskirstymo grandinės gėdimais (jų iš viso yra keturios). Vis dėlto, modernizuotuose agregatuose (turinčiuose CDYA ir CDYC variklio kodus), šie defektai buvo pašalinti.

REKLAMA

Atkreipkite dėmesį:



  • Turbinos dyzeliniuose varikliuose yra silpnoji vieta. Nors didžiausias turbinų gedimų skaičius fiksuojamas modeliuose su 2,0 litrų darbinio tūrio motorais, tačiau dėl intensyvaus naudojimo ir retesnio alyvos keitimo turbinos sugenda 2,7 ir 3,0 litrų motoruose;

  • „EGR“ vožtuvas – ypatingai dažnai gendantis komponentas, kuris dėl automobilio amžiaus bei naudojimo ypatumų pradeda strigti. Įprastai, daugelis „Audi A6“ savininkų jį, švelniai tariant, išjungia;

  • Silpnoji 2,0 litrų dyzelinio variklio vieta – alyvos siurblio ašelė. Jos keitimas nėra brangus, bet labai svarbus, siekiant užkirsti kelią rimtesniems gedimams;

  • Dyzeliniuose varikliuose montuojamų purkštukų resursas, įprastai, siekia maždaug 200,000 kilometrų. Apie netinkamą jų darbą galima suprasti pamačius iš išmetimo sistemos sklindančius tirštus šviesius dūmus. Apie sutrikusį purkštukų darbą sufleruoja netolygus variklio darbas;

  • V6 dyzelinių variklių trūkumas – ne ilgaamžė paskirstymo grandinė. Jos būklę rekomenduojama patikrinti kas 150,000 kilometrų;

  • Pakabos sistemų konstrukcija – solidi ir patikima, tačiau norėdami užkirsti kelią nuolatiniam remontui, rekomenduojama naudoti tik kokybiškas dalis;

  • „Multitronic“ (bepakopė) automatinė pavarų dėžė nėra laikoma patikima. Vis dėlto, jos ilgaamžiškumas priklauso nuo eksploatacijos. Ramesnio būdo vairuotojai be rimtesnių gedimų sugeba įveikti 200,000 kilometrų, sunkesnę koją turintys vairuotojai iš jos išspaudžia 150,000 kilometrų;

  • Alyvą „Multitronic“ ir „Tiptronic“ transmisijose rekomenduojama keisti kas 60,000 kilometrų;


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

Versija
Gamybos metai
Varantieji ratai
Galia
2.0 TDI
2006-2008Priekiniai140 AG
2.0 TFSI
2005-2008Priekiniai170 AG
2.4i V6
2004-2008Priekiniai/Visi177 AG
2.7 TDI
2006-2008Priekiniai/Visi180 AG
2.8 FSI
2006-2008Priekiniai/Visi210 AG
3.0i
2006-2008Priekiniai/Visi218 AG
3.0 TDI2004-2006Priekiniai/Visi224 AG
3.0 TDI
2006-2008Priekiniai/Visi233 AG
3.2 FSI2004-2008Visi255 AG
4.2 FSI2006-2008Visi350 AG
4.2i 40V2004-2006Visi335 AG
2.0 TDI2008-2011Priekiniai136/170 AG
2.0 TFSI2008-2011Priekiniai170 AG
2.7 TDI
2008-2011Priekiniai/Visi190 AG
2.8 FSI
2008-2011Priekiniai/Visi190/220 AG
3.0 TDI
2008-2011Priekiniai/Visi240 AG
3.0 TDI2004-2006Priekiniai/Visi224 AG
3.0 TFSI
2008-2011Visi290 AG
3.2 FSI2004-2008Visi255 AG
4.2 FSI2008-2011Visi350 AG

REKLAMA

Gamintojo atšaukimai



  • 2005 metų gruodžio mėn.: 2005 metų vasario-kovo mėnesio laikotarpiu pagaminti modeliai buvo atšaukti dėl galimo oro pagalvių gedimo;

  • 2008 metų vasario mėn.: „Audi“ atšaukė modelius su 3,0 litrų V6 varikliai dėl galimų, įvairių gedimų, kurie turėjo būti pašalinti atstovybėje;

  • 2008 metų vasario mėn. : „Audi“ atšaukė tam tikrą dalį „A6“ universalų, dėl netinkamai veikiančio elektrinio bagažinės dangčio;

  • 2021 metų liepa: „Audi A6“ modeliai pagaminti iki 2011 metų rugsėjo buvo atšaukti galimo pavojaus, jog dujos, naudojamos vairuotojo ir keleivio pagalvės pripūtimo įrenginyje, gali pakisti ilgai veikiant didelės drėgmės ir aukštos temperatūros ciklams. Po smūgio išsiskleidus oro pagalvei, dėl per didelio vidinio slėgio gali plyšti pripūtimo įtaiso korpusas, o metalo fragmentai gali prasiskverbti pro pagalvės medžiagą ir sužeisti keleivius;


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

KODĖL VERTA ĮSIGYTI?



  • Tam laikmečiui – džiuginanti surinkimo kokybė

  • Stabilumas ir komfortas važiuojant didesniu greičiu

  • Ypatingai plati variklių gama

  • Turi nemažai modernių komforto įrangos priedų

  • Vos ne pavyzdinė interjero erdvė

  • Efektyvi „Quattro“ pavara


KODĖL NE?



  • Eksploatacijos kaštai gali būti dideli

  • Kvestionuotinas tam tikrų variklių patikimumas

  • Erzinančios elektronikos problemos

  • BMW 5 serija azartiškesnė ir vikresnė

  • Tik vidutiniška apsauga nuo korozijos


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

DETALIŲ KAINOS



  • Alyvos filtras ~ 5 eurai

  • Alyvos slėgio daviklis ~ 8 eurai

  • Termostato tarpinė ~ 1 euras

  • Alkūninio veleno riebokšlis ~ 70 eurų

  • Turbokompresoriaus tarpinė ~ 10 eurų

  • Paskirstymo velenas ~ 160 eurų

  • Stabilizatoriaus pagalvė ~ 10 eurų

  • Uždegimo ritė ~ 50 eurų

  • Sankabos komplektas su išminamuoju guoliu ~ 130 eurų

  • Stabdžių trinkelių komplektas ~ 50 eurų

  • Vairo traukės antgalis ~ 15 eurų

  • Aušinimo skysčio temperatūros daviklis ~ 10 eurų


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

GERIAUSIOS VERSIJOS


„Audi A6“ su benzininiu varikliu – 2,4 litro atmosferinis (iki atnaujinimo) arba 3,0 litrų TFSI (po atnaujinimo)


Benzininių variklių gama „Audi A6“ modelyje buvo be galo plati. Nuo modernių „TFSI“ agregatų iki ypatingai pajėgių V10 agregatų, tačiau, vėlgi, žvelgiant per eksploatacijos ir patvarumo prizmę, patys geriausiai benzininiai varikliai buvo 2,4 arba 3,2 litro darbinio tūrio.

REKLAMA
REKLAMA

Modeliai, gaminti iki 2008 metų galėjo turėti 2,4 litro atmosferinį agregatą, išvystantį 177 arklio galias. Jis – nėra pajėgus ir tikrai nėra pats ekonomiškiausias, tačiau variklio konstrukcijos paprastumas padės išvengti dažnų vizitų į servisą. Be to, jį galima suporuoti su dujų įranga.


Perkant atnaujintą modelį rekomenduotume žvalgytis į 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininį variklį su kompresoriumi. Jis generuoja pakankamą galios kiekį, o ir vidutinės degalų sąnaudos nebus žvėriškai didesnės negu mažesnio, 2,0 litrų analogo.


Naudota „Audi A6“ (C6) : Ar 2005-ųjų „Pasaulio metų automobilis“ vis dar vertas jūsų dėmesio?

„Audi A6“ su dyzeliniu varikliu – 2,0 litrų, keturių cilindrų


Atsižvelgiant į šio automobilio klasę ir suteikiamų privalumų kiekį, natūralu manyti, jog „Audi A6“ reikalingas galingas, didelio tūrio variklis. Nors didesnio tūrio dyzeliai suteikia automobiliui džiuginančią dinamiką, tačiau keturių cilindrų dyzelinė versija sugeba suteikti optimalų degalų sąnaudų ir vairavimo malonumo santykį. Be to, ši versija pasižymės gerokai mažesniais eksploatacijos kaštais, kurie, perkant modelį su dyzeliniu varikliu atlieka didesnę svarbą.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų