• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kokia muzika tinkamiausia grožio salonui? Kaip išrinkti tai, kas nepabos dirbančiajam, maloniai nuteiks klientą ir suteiks salonui pridėtinės vertės? Toli gražu ne kiekvienam salonui pavyksta tinkamai išspręsti šią, atrodytų, tokią antraeilę, bet iš tiesų subtilią ir labai svarbią dilemą.

Kokia muzika tinkamiausia grožio salonui? Kaip išrinkti tai, kas nepabos dirbančiajam, maloniai nuteiks klientą ir suteiks salonui pridėtinės vertės? Toli gražu ne kiekvienam salonui pavyksta tinkamai išspręsti šią, atrodytų, tokią antraeilę, bet iš tiesų subtilią ir labai svarbią dilemą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip parodė trijuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose atlikta kirpyklų klientų apklausa, muzikinis fonas yra viena iš dažniausiai žmones salonuose suerzinančių detalių: erzinančia muzika skundėsi beveik 30 proc. respondentų. Žinodami šią problemą mes, „Nook Family“ – draugiškų gamtai produktų šeima – sugalvojome originalią išeitį: kreipėmės į progresyvų ir talentingą didžėją Modestą Švobą-Rembo – ir pasiūlėme reguliariai parengti šviežiausios muzikos rinkinius, kurie būtų grojami išskirtiniuose „Nook Family“ salonuose-partneriuose: Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje.

REKLAMA

„Esi tas, ko klausaisi, ir jeigu grožio salonas klauso radijo stoties, kuri groja pop estrados šlagerius, tai vargu ar tokia vieta turi savo „veidą“. Pagalvočiau, kad patekau ne ten, kur norėjau,“ – taikliai apibendrina Modestas-Rembo.

Muzika pagal mus

Kodėl būtent Rembo? Nes šis vyrukas nuoširdžiai serga muzika: tuo, ko negali groti radijo stotyse, jis mielai dalijasi savo bloge (Rembomusic.com), o mūsų užsakymas jam tapo savotiška galimybe kurti dar kitokius rinkinius – neutralesnius, nenuvažiuojančius į pernelyg klubinę muziką, tinkamus ir fonui, ir ramiam klausymuisi, neerzinančius net gan skirtingus muzikinius skonius turinčių žmonių. Juk muzika – tai salono audio-veidas: išlaikyti jį gaivų, patrauklų ir universalų – menas.

REKLAMA
REKLAMA

„Sulaukęs „Nook Family“ pasiūlymo pirmiausia paklausiau savęs – o kokia tai turėtų būti muzika?, - pasakoja savo pirmą reakciją Modestas. – Dabar, kai pasirodė jau tryliktasis Nook tape miksas, galiu drąsiai sakyti, kad pavyko atrasti tai, kas tinka ir fonui grožio salone, ir nesikerta su mano asmeniniu skoniu. Win win! Be to, aš pats visada laukiu tokių ir panašių pasiūlymų savo muzika „paedukuoti“ man įprastais kanalais neprieinamą auditoriją“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Modestas, turintis savo autorines laidas didžiausioje Lietuvos radijo stotyje „M-1”, pirmiausia “Nook Tape” pavadintus rinkinius sugroja radijo klausytojams, o jau kitą dieną jais gali mėgautis salonų lankytojai, taip pat internetu klausytis arba nemokamai parsisiųsti bet kuris kokybiškos šiuolaikinės muzikos gerbėjas. Nauda – triguba: visada šviežiausia, kokybiškai suderinta ir parinkta muzika salonuose, „kaifas“ klientų ausims, reklama didžėjui, sėkminga marketinginė priemonė mums, „Nook Family“. Naujas rinkinukas pasirodo kas tris savaites, šiuo metu (2014 m. kovo pabaigoje) jų sukurta jau 13, o internetinių perklausų – daugiau kaip 90 tūkstančių! Kad pataikėme į dešimtuką, liudija ir malonūs atradimai kituose salonuose, baruose, kavinėse – kai užėję ten išgirstame grojančius „Nook Tape“: tai reiškia, kad žmonės patys pasirenka šią muziką, parsisiunčia ją iš interneto, ir taip didina tiek „Nook Family“, tiek Modesto-Rembo vardų žinomumą.

REKLAMA

Dovana klientams

Sėkmingą draugystę su Modestu-Rembo išnaudojame ir šventiniams projektams. Girdėdami puikius klientų atsiliepimus apie salonuose skambantį muzikinį foną, sugalvojome dalelę šios muzikos padovanoti jų erdvėms – sukurti kompaktą, kuris galėtų lydėti automobilyje, namuose, darbe. Taip gimė mūsų kalėdinis kompaktas „Kas paliko ūsus?“. Modestas-Rembo pasirūpino švelniais ir kiek pakylėtais muzikiniais ritmais, o mes – autoriniais mokesčiais ir išskirtiniu, įsimenančiu kompakto dizainu. Iš viso šventiniu laikotarpiu mūsų išskirtiniai salonai-partneriai - „Andre Team“, „Jos Kaprizai“, „Proffi“, „Simona Lux“ savo klientams išdalijo beveik 3 000 šių kalėdinių kompaktų. Girdėjome, kad buvo ir tokių klientų, kurie atėjo kirptis vien tam, kad namo parsineštų šią muzikinę dovaną 

REKLAMA

Investicijos?

Mes neabejojame, kad greičiausiai už tas pačias finansines investicijas būtų galima atrasti ne vieną efektyvesnį reklamos būdą. Bet mums svarbiausia - išskirtinumas ir dėmesys savo klientui, todėl žvilgančias reklamas ir skambius rinkodarininkų šūkius paliekame kitiems. Pasiklausyti „Nook Tape“ miksų galite bet kada, užsukę į šią nuorodą: https://soundcloud.com/rembomusic/sets/nook-tapes

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų