REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Kasmet Žemės ūkio ministerija sulaukia vis daugiau elektroninių užklausų ir prašymų, kurioms tinkamai atsakyti prireikia vis daugiau laiko bei žmogiškųjų resursų. Todėl ir buvo inicijuotas bei įgyvendintas projektas „Asmenų aptarnavimo Žemės ūkio ministerijoje kokybės tobulinimas“. Jo tikslas – padėti abiems pusėms: tiek ministerijos žmonėms, kurie kasdien neautomatizuotai ir vis sudėtingiau valdė plūstančių užklausų srautą, tiek besikreipiantiems, kurie nekantravo, laukdami atsakymų.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak projekto vadovo Vinco Vigraičio, vėlavimai, nerezultatyvus, neefektyvus ir didelių laiko sąnaudų reikalaujantis darbas skatino ieškoti išeičių. Šioje informacinių technologijų ir pažangos eroje natūralia išeitimi tapo programinės įrangos elektroniniu būdu gautiems asmenų paklausimams ir prašymams administruoti bei tvarkyti įdiegimas.

REKLAMA

Įgyvendinus projektą bei pagerėjus asmenų aptarnavimo elektroniniu būdu kokybei, šis kreipimosi į ministeriją būdas tapo dar populiaresnis, bet jau nebevarginantis su užklausomis dirbančiųjų. Taip dalis ministerijos teikiamų viešųjų paslaugų persikėlė į elektroninę terpę, o darbas vyksta sklandžiau. Jeigu iki projekto įgyvendinimo atsakymų laiku sulaukdavo 91 proc. klausiančiųjų, tai įgyvendinus projektą – jau net 98 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Projektas, išsprendęs vieną problemą ir sudaręs sąlygas greitam bei kokybiškam asmenų aptarnavimui elektroniniu būdu, ateityje planuojamas plėtoti toliau. Jis labai parankus vykdant „vieno langelio“ funkcijas, bet sukurtais programiniais moduliais galės sėkmingai naudotis ir kitų ministerijos struktūrinių padalinių darbuotojai.

Dar vienas iš ateities projekto vystymo ir aptarnavimo tobulinimo siekių – sustiprinti pasitikėjimą ministerija ir jos darbuotojais per visapusišką aptarnavimo aplinkos gerinimą. „Manome, kad geru aptarnavimu laikoma ne tik operatyvumas, bet ir gera aptarnavimo aplinka. O į šią sąvoką telpa ir tinkama darbuotojo išvaizda, ir profesionalus galimai iškylančių konfliktų sprendimas, ir tiesiog tinkamas kasdienis bendravimas bei bendradarbiavimas,“ – platų spektrą aptarnaujančiajam reikalingų savybių ir dar laukiančių iššūkių vardijo V. Vigraitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2010-2012 m. pagal 2007 – 2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonę VP1-4.3-VRM-01-V „Viešųjų paslaugų kokybės iniciatyvos“ Žemės ūkio ministerijos įgyvendintas projektas „Asmenų aptarnavimo Žemės ūkio ministerijoje kokybės tobulinimas“ finansuotas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. Jam skirta daugiau kaip 130 tūkst. litų.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų