REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

140 mln. litų atsiėjęs Jakų žiedo Klaipėdoje rekonstrukcijos antrasis etapas sulaukė kasdien šia sankryža važiuojančių vairuotojų priekaištų. Mokslininkai teoretikai tai vadina jų prognozių išsipildymu, o praktikai įrodinėja, kad viskas suprojektuota teisingai. Esą reikia tik sulaukti Joniškės gatvės rekonstrukcijos pabaigos.

140 mln. litų atsiėjęs Jakų žiedo Klaipėdoje rekonstrukcijos antrasis etapas sulaukė kasdien šia sankryža važiuojančių vairuotojų priekaištų. Mokslininkai teoretikai tai vadina jų prognozių išsipildymu, o praktikai įrodinėja, kad viskas suprojektuota teisingai. Esą reikia tik sulaukti Joniškės gatvės rekonstrukcijos pabaigos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nemažai klaipėdiečių jau senokai piktinosi, kad užuot stačius estakadą, leisiančią „Vilniaus ponams“ vasaros metu patogiai nuvažiuoti į Palangą, verčiau jau būtų buvusi rekonstruota Baltijos ir Vilniaus prospektų bei Šilutės plento sankryža, ties kuria po pirmojo Jakų žiedo rekonstrukcijos etapo persikėlė automobilių spūstys. Jakų žiedinę sankryžą projektavo Kauno bendrovės „Kelprojektas“ specialistai.

REKLAMA

Klaipėdiečiai piktinasi, esą kauniečiai neįvertino uostamiesčio specifikos ir privėlė klaidų. Tačiau šių tvirtinimu, viskas čia padaryta gerai. Pasak šios bendrovės Klaipėdos filialo direktoriaus Edmundo Kolakausko, sankryža suprojektuota pagal visus eismo saugumo reikalavimus, o spūstys ties žiedu susidaro tik todėl, kad rekonstruojama Joniškės gatvė.

Rugsėjį prasidėjusi Joniškės gatvės rekonstrukcija užtruks metus, o kada vyks trečiojo rekonstrukcijos etapo darbai - estakadų Palanga-Klaipėda ir Palanga-Šilutė statyba - visiškai neaišku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų