• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aivaras Grigelevičius
Automobilių sportas – milžiniška žaidimų aikštelė, į kurią norėtų patekti didžioji dauguma automobilių entuziastų. Esame Jums pasakoję ne vieną istoriją kaip automanų užsispyrimas ir noras siekti svajonės padeda jiems patekti į iššūkių ir daugybės jėgų reikalaujantį sportą.
Dailiosios lyties atstovės automobilių sporte vis dar yra pakankamai retas reiškinys. Kodėl? Surasti teisingą ir tikslų atsakymą būtų pakankamai sudėtinga, nes vairavimo meną perpratusios moterys sugeba pasiekti neregėtas aukštumas. Norite pavyzdžių? Michèle Mouton – vienintelė moteris iškovojusi ne vieną, bet kelias pergales per visą Pasaulio ralio čempionato istoriją. Taip pat galėtume paminėti Jutta Kleinschmidt, kuri 2001 metais sugebėjo laimėti Dakaro ralį – senąjį Dakaro ralį, kurio ilgis siekė daugiau kaip 10 000 kilometrų.
Akivaizdu, jog moterys nėra silpnoji lytis, ypač jeigu jos užsibrėžia tikslą, tad šį kartą norime Jums papasakoti apie automanę, kuri taip pat turi tik vieną tikslą – vieną dieną tapti profesionalia lenktynininke.

Aivaras Grigelevičius
Automobilių sportas – milžiniška žaidimų aikštelė, į kurią norėtų patekti didžioji dauguma automobilių entuziastų. Esame Jums pasakoję ne vieną istoriją kaip automanų užsispyrimas ir noras siekti svajonės padeda jiems patekti į iššūkių ir daugybės jėgų reikalaujantį sportą.
Dailiosios lyties atstovės automobilių sporte vis dar yra pakankamai retas reiškinys. Kodėl? Surasti teisingą ir tikslų atsakymą būtų pakankamai sudėtinga, nes vairavimo meną perpratusios moterys sugeba pasiekti neregėtas aukštumas. Norite pavyzdžių? Michèle Mouton – vienintelė moteris iškovojusi ne vieną, bet kelias pergales per visą Pasaulio ralio čempionato istoriją. Taip pat galėtume paminėti Jutta Kleinschmidt, kuri 2001 metais sugebėjo laimėti Dakaro ralį – senąjį Dakaro ralį, kurio ilgis siekė daugiau kaip 10 000 kilometrų.
Akivaizdu, jog moterys nėra silpnoji lytis, ypač jeigu jos užsibrėžia tikslą, tad šį kartą norime Jums papasakoti apie automanę, kuri taip pat turi tik vieną tikslą – vieną dieną tapti profesionalia lenktynininke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Milena Ždanovičiūtė (21)


Nuo šokių iki automobilių
Patys geriausi dalykai įvyksta netikėtai – bent jau tokius žodžius retkarčiais galima išgirsti iš žmonių, kurie pasižymi spontaniškumu. Kartais šį posakį galima pritaikyti ir netikėtoms pažintims su žmonėmis arba su automobiliais.
Mūsų istorijos viešnia – Vilniuje gyvenanti Milena patenka į žmonių kategoriją, kuri automobiliais susižavėjo atsitiktinai ir netikėtai.
„Už silpnybę automobiliams ir automobilių sportui reikėtų padėkoti „Red Bull“. Kad ir kaip keistai tai skambėtų“, - pasakojimą pradeda Milena.
„Lankydama šokius, susipažinau su vaikinu, kuris ieškojo „Red Bull“ mergaitės. Kadangi darbo pobūdis man patiko, nieko nelaukiau, išsiunčiau gyvenimo aprašymą ir ... Labai greitai sulaukiau kvietimo prisijungti prie energetinio gėrimo komandos.“
„Nuo tada viskas ir prasidėjo. Su kolegėmis važiuodavome į įvairiausius automanų renginius. Tapome milžiniškos ir tuo pačiu sparčiai augančios kultūros dalimi. Viskas buvo labai nauja, šviežia ir dar nematyta.“
„Tas mane labai sužavėjo“, - su entuziazmu priduria mergina.

REKLAMA

Milena Ždanovičiūtė (1)


Kartingai – tikroji aistra
Keliaudama iš vieno automanų renginio į kitą, Milena nuolatos matydavo ne tik automobilius. Ji matydavo ir automobilių sporto virtuvę, kurioje riaumoja varikliai, dunksi plaktukai ir girdisi rusų literatūroje dažnai naudojami žodžiai. Tačiau pirmasis automobilių sporto viliotinis įvyko 2016 metų vasarą, kuomet Milena važiuodama pro „Kartlandą“ nusprendė ne pravažiuoti, o užsukti į vietą, kuri tuomet jai buvo svetima.
„Kartu su drauge stebėjome kaip pro šalį lekia, posūkiuose čiuožia mažytės mašinėlės. Pasirodė, jog tai yra smagus užsiėmimas – pačiuožinėji, pasitrankai į padangas – juk linksma!“
„Po keletos bandymų nusprendžiau instruktoriaus pasiteirauti kokį geriausią laiką pademonstravo mergina. Jo atsakymas buvo labai trumpas ir tiesmukas – 5 sekundėmis geresnis negu tavo.“
„Pff, tuomet įvažiuosiu ir aš!“, - atgal atšovė Milena.

REKLAMA
REKLAMA

Milena Ždanovičiūtė (2)


Vietoj paskatinimo mergina sulaukė tik ironiško žvilgsnio su mintimi – „Ai, dar viena čia užsimanė tapti lenktynininke.“
Nenuostabu, jog po šio „incidento“ Milenai įsijungė moteriškas principas įrodyti, jog ji gali „nurašyti“ tas nelemtas 5 sekundes.
„Treniravausi du mėnesius, jog galėčiau pagerinti geriausią merginos užfiksuotą laiką. Ir žinote ką? Man pavyko. Ne tik pagerinau anksčiau užfiksuotą merginos laiką, bet ir nušluosčiau nosį manimi nepatikėjusiam instruktoriui“, - prisiminimais dalinasi Milena.
Po to mergina ne tik tęsė treniruočių režimą, bet ir dalyvavo „Kartlando“ organizuotose varžybose. Visuose šešiuose etapuose Milena iškovodavo prizines vietas, kol galiausiai atėjo žymiai rimtesnis išbandymas – važiuoti varžybose ne su kitomis moterimis, o su vyrais, kurie trasoje pasižymi  didesne agresija.
Puikus to įrodymas – „Kartlande“ vykusios komandinės varžybos, kuriose nesusidarius moterų klasei Milena buvo prijungta prie vyrų.
„Joje tapau „fuck‘ų“ rodymo meistrė“, – juokdamasi pasakoja Milena.
„Nesuskaičiuosiu, kiek kartų tai buvo, bet „kolegos“ nepraleisdavo manęs pastumdyti. „Barkšt“ į kartingo užpakalį, ir aš keliu vidurinį pirštą... Teisėjai grasino baudomis už tokią gestikuliaciją, na, bet...“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Milena Ždanovičiūtė (15)


Užvaldžius azartui daro klaidas
Konkurencija visuomet yra teigiamas dalykas. Jos dėka galima analizuoti savo ir varžovų vairavimo techniką, mokytis iš savo klaidų. Konkurencija padeda tobulėti visapusiškai, tačiau pergalės iškovojamos vadovaujantis šaltu protu, o ne emocijomis. Tam pritaria ir Milena, kuri neslepia, jog užvaldžius azartui pradeda daryti žioplas klaidas.
Būtent dėl azarto ir noro pasivyti bei aplenkti kitus varžovus, vienose varžybose Milena nepravažiavo dviejų „Joker“ ratų. Tai ilginantis arba trumpinantis ratas, kurį reikia įveikti priklausomai nuo tiek, kiek reikalauja varžybų organizatoriai.
„Varžybų metu reikia įvažiuoti tiek, kiek prašo: nei mažiau, nei daugiau. Kada juos važiuoti? Pagal situaciją. Svarbiausia yra mokėti važiuoti ir neapsiskaičiuoti. Buvo gėda, metų pabaigoje gavau netgi apdovanojimą, nuolat priminsiantį šią gėdingą akimirką, kada užvaldyta azarto norėjau aplenkti ne pirmą kartą važiavusį vaikiną – nusvilau pati. Turiu paminėti, jog kiekvienose varžybose, kuriose konkuruoju su vyrais, pridarau klaidų.“
„Šį azartą manyje skatina ir kai kurių vyrų elgesys. Kuomet atsiradau „Kartlando“ tope, sulaukiau vis daugiau ir daugiau žinučių, siūlančių tai pasivažinėti, tai kuriančių planus mane ,,suvystyti”.

REKLAMA

Milena Ždanovičiūtė (13)


Sieks savo svajonės
Pakreipę pokalbį ateities planų link, Milena susimąsto ir savo tikslus išskiria į dvi dalis. Pirmoji dalis – noras nuolatos tobulėti ir iš savęs išspausti maksimumą, ypač lenktynių trasoje, kuomet reikia tiksliai ir preciziškai vairuoti mažą, bet galingą kartingą.
Tuo tarpu antroji dalis labiau susijusi su noru tapti profesionalia lenktynininke. Milena puikiai supranta, jog dabartinė veikla yra tik pradžia, kuri gali pakloti stiprius pamatus sportininkės karjerai.
„Kol kas, tai mano hobis. Nors negaliu slėpti, o atvirkščiai – noriu pasidžiaugti, jog turiu pirmuosius rėmėjus, kurie man padės pradėti karjerą autosporte.“
„Siekti savo tikslo įpareigoja ir tai, jog aš esu savo pusbroliui pavyzdys. Mažam berniukui matyti, jog mergaitė domisi autosportu – kažkas neįtikėtino. Pirmąkart esu kažkam autoritetas, o  buvimas autoritetu – įpareigoja.“
„Mano svajonė nėra susijusi su tuo, kad turiu laimėti viską, ką galiu. Noriu tapti kartingų sporto dalimi, apvažiuoti visas Europos kartingų trasas, susipažinti su žmonėmis, kurie motyvuotų ir mokytų. Tai yra svarbiausia.“

Milena Ždanovičiūtė (12)


GALERIJA


Nuotraukų autorė - Aleksandrina Usakova
 
 
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų