REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

„Mercedes-Benz“ išplatino naują „CLS 63 AMG Shooting Brake“ universalo reklaminį klipą. Galbūt jis taip ir nukrimstų bedugnėje interneto gelmėje, juolab, kad fone skambant Philo Collinso „In The Air Tonight“ klipas veikia raminančiai, o tai nėra tinkamiausia automobilių reklamos atmosfera. Kas priverčia suklusti tai vokiečių gamintojo pareiškimas, esą visi CLS modelio konkurentai yra mėgdžiotojai.

REKLAMA
REKLAMA

Nei vienas konkretus modelio pavadinimas nėra minimas, taigi reklamą be kliūčių bus galima transliuoti ir Europoje, tačiau iš konteksto galima suprasti, kad šiuo atveju turimi omenyje tokie CLS varžovai kaip „Audi A7“, 6 serijos „BMW GranCoupe“ ir „Porsche Panamera“. Reklamoje taip pat akcentuojama, kad nors kritikai keturių durų kupė idėjos atžvilgiu buvo nusiteikę skeptiškai, greitai konkurentams taip pat teko išleisti panašius modelius.

REKLAMA

Taip pat, vertėtų prisiminti ir faktą, kad iš esmės tai yra „CLS Shooting Brake“ versijos reklama, taigi „Mercedes-Benz“ jau dabar maigo garsinį signalą ir leidžia mums suprasti, kad konkurentai taip pat „kopijuos“ ir šią idėja parengdami analogiškus universalus. Nors viena kandžių užuominų pilna reklama didelės žalos niekam nepadarys, situacija gali pasikeisti, jei į ją sureaguos didžiausių konkurentų – BMW ir „Audi“ rinkodaros skyriai. Galbūt toks santykių aiškinimasis ir nėra rafinuotas, tačiau eiliniams vartotojams pramoga – garantuota.

REKLAMA
REKLAMA

Primename, kad reklamoje įamžintas praktiškesnis „CLS 63 AMG“ modelis yra varomas to paties dviem turbinomis aprūpinto 5,5 litro V8 motoro kaip ir kupė, taigi maksimali jo galia siekia 518 AG, o sukimo momentas – 700 Nm. Už papildomą mokestį pasirinkus „Performance“ įrangos komplektą, galia išaugtų iki 550 AG, o sukimo momentas – iki 800 Nm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų