
„Mercedes-Benz Actros“ buvo įvertintas už įtaką viso transporto pažangai ir ekologiją, mat jis – pirmasis sunkvežimis, kuris vietoje šoninių veidrodėlių turi vaizdo kameras, efektyvią dalinio auto-nominio vairavimo sistemą, modernias autonominio stabdymo bei įspėjimo apie nematomose zonose esančias kliūtis sistemas.
Ispanijoje vykusių bandomųjų važiavimų metu žurnalistai ypač teigiamai įvertino „Predictive Powertrain Control“ (PPC) kruizo kontrolę, kuri dabar gali būti naudojama įvairiausiuose keliuose ir tiksliai įvertina, kokią pavarą įjungti bei kokiu greičiu važiuoti konkrečiose situacijose. Ši sistema kartu su oro pasipriešinimą sumažinančiais „MirrorCam“ šoniniais veidrodėliais leidžia sumažinti sunkvežimio degalų sąnaudas bei padidina jo naudojimo efektyvumą.
Teigiamą įspūdį komisijos nariams paliko ir visiškai skaitmenizuotas prietaisų skydelis „Multimedia Cockpit“, pakeitęs ankstesnįjį analoginį skydelį. Jo galimybės kur kas didesnės ir vairuotojas gali susikonfigūruoti darbo aplinką pagal savo norus.
„Mercedes-Benz“ pademonstravo sunkvežimį, kuris nurodo kryptį visiems ateityje pasirodysian-tiems autonominio vairavimo funkciją turintiems automobiliams“, – prestižinį prizą apibendrino ITo-tY komisijos pirmininkas Gianenrico Griffini.


