• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar Jūs – socialinių tinklų dinozauras? Pasaulis jau pasikeitė negrįžtamai. Dabar už vieną eilutę teksto – tūkstančiai eurų. Sutiksite su tuo ar ne, tokia šiandienos realybė socialiniuose tinkluose. Dauguma žmonių „persikraustė“ į socialinius tinklus, ten ieško ne tik draugų, bet ir prekių, paslaugų. Stebint jų pasirinkimus yra akivaizdu, kad turėti vien elektroninę parduotuvę ar „pliką“ veiklos puslapį = neturėti nieko.

Ar Jūs – socialinių tinklų dinozauras? Pasaulis jau pasikeitė negrįžtamai. Dabar už vieną eilutę teksto – tūkstančiai eurų. Sutiksite su tuo ar ne, tokia šiandienos realybė socialiniuose tinkluose. Dauguma žmonių „persikraustė“ į socialinius tinklus, ten ieško ne tik draugų, bet ir prekių, paslaugų. Stebint jų pasirinkimus yra akivaizdu, kad turėti vien elektroninę parduotuvę ar „pliką“ veiklos puslapį = neturėti nieko.

REKLAMA

Prisiminkite mokyklą, kaip buvo įdomu pas mokytoją, kuris pasakodavo įdomią istoriją ir kaip neįdomu pas tuos, kurie davė tik sausus faktus. Kiek vertės išsinešėte iš vieno ar kito? Visgi, dabartinis verslas nėra mokykla, kur buvome priversti stebėti net ir tai, kas neįdomu. Ir patikėkite, daug metų būdamas versle iškart galiu pasakyti, kuriam verslui nusimato dinozauro likimas. Todėl šiandien noriu pasidalinti per daug metų sukaupta patirtimi ir su Tavimi, mielas skaitytojau. Šįkart suteiksiu informacijos apie tai, koks tekstas veikia geriausiai. Tada nereikės sukti galvos, kodėl kitiems taip sklandžiai sekasi komunikuoti ir parduoti socialiniuose tinkluose, o Jums visada tam pritrūksta laiko ir idėjų (o svarbiausia – klientų ir pardavimų!). Neabejoju, kad paskui lengvai išspręsite kasdienį galvosūkį, ką ir vėl įkelti į savo „Facebook“ ar „Instagram“.

5 patarimai, kaip kurti žinutes socialiniuose tinkluose, kurios padidins Jūsų verslo žinomumą, vertę ir pardavimus:

Atlikite savo verslo puslapio analizę. Kokiam žmonių tipui komunikuojate? Kokio ilgio Jūsų žinutės? Kokių įrašų Jūsų socialinio tinklo paskyroje daugiausia? Ar daugiau rašote patys, ar dalinatės tuo, ką savo paskyroje rašė kiti? Ar rašomų tekstų kalba skurdi, ar vaizdinga? Ar juose rašote apie tai, kas įtraukia, sudomina ir rezonuoja kitiems? Ar Jūsų įrašus komentuoja? Ką, peržiūrėję „svetimomis akimis“ savo profilį, galite pasakyti apie save? Tokie klausimai padės susidaryti nuomonę, ar Jums reikia pagilinti savo įgūdžius, ar gauti naujų idėjų, kad Jūsų kuriamos žinutės būtų įdomios, kokybiškos ir vertingos kitiems. Taip pat išsiaiškinsite, kokia informacija geriausiai pristatys ne tik Jūsų verslo teikiamas paslaugas, produktus ar veiklas, tačiau ir Jūsų kaip eksperto įžvalgas.

REKLAMA
REKLAMA

Išplėtokite naratyvą ir istoriją, vertą pardavimų. Sukurkite pasakojimą, kuriame klientas yra pagrindinis veikėjas, o Jūsų įmonė veikia kaip išrankus geriausias draugas, suteikiantis jam patarimų, padedančių išsiaiškinti, kokios prekės ar paslaugos jam reikia. Pasakojime atskleiskite žmones vienijančią kultūrą, istoriją ir vertybes. Juk istorijos padeda pažinti, suprasti kitus, jose atpažįstame save. Visa tai skatina dalintis, pasakoti kitiems (ir didinti Jūsų verslo žinomumą!). Nepamirškite, kad kiekvienam socialiniam tinklui reikalinga jam pritaikyta auditorija, komunikacija, tekstas, vaizdinė medžiaga. „Kiekvienas turi savo istoriją“, tad neabejoju, kad ir jūs turite saujelę puikių istorijų, kurias suformavo kasdienės patirtys. Gero pasakojimo galia yra neprilygstama, o moralas toks – ji turi būti svarbiausia Jūsų turinio dalis.

REKLAMA

Skirkite dėmesio nuotraukoms. Nuotraukos – tai istorija. Istorija apie mus pačius: mūsų emocijas, mūsų veiklą, svarbiausius įvykius, pomėgius, santykius... Istorija apie mūsų gyvenimą! Tyrimais įrodyta, kad Jūsų pasakojimą papildanti nuotrauka sulauks gerokai didesnio kiekio peržiūrų. Lai profesionalai nesupyksta, tačiau technologinės galimybės leidžia fotografijos mėgėjui telefonu užfiksuoti akimirkas taip, kad net savo srities meistrams atvimpa žandikaulis.

REKLAMA
REKLAMA

Taikliai parinkite žodžius. Mūsų smegenys nemato skirtumo tarp įsivaizduotos istorijos ar istorijos, kuri iš tikrųjų mums nutiko. Kaltinkite dėl to dopaminą, kurį išskiria smegenys, kai patiriame emociškai stiprius įvykius. Dėl to galime geriau apdoroti, išlaikyti ir prisiminti gerą istoriją, nesvarbu, ar tikra ji, ar išgalvota. Tad belieka pasirinkti įtaigiausiai Jūsų verslo istoriją atskleidžiančius žodžius. Kad žodžiai turi įtakos žmonių emocijoms (taigi ir pasirinkimui pirkti) parodo „Fast Company“ atliktas tyrimas. Jo metu išsiaiškinta, kad 92 % žmonių nori, jog prekės ženklai pasakotų istorijas žodžiais, kurie skatina dopamino išsiskyrimą. Šia informacija sėkmingai naudojasi rinkodaros turinį kuriantys specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Investuokite į socialinius tinklus. Prisiminkite, kad neįdomiu, neįtraukiančiu turiniu išlaikysite tik „senus“ klientus, bet ilgainiui prarasite ir jų dėmesį. Verslininkų, ypač smulkiųjų, problema nėra vien tik nežinojimas, kokią informaciją įkelti į socialinius tinklus ar kaip rašyti. Reikia rasti laiko ir tiekimui, ir naujų klientų paieškai, gamybai, buhalterijai ir t. t. Dėl to, suprantama, komunikacija „Facebook“ ar kitam soc. tinkle lieka paraštėse, o įrašai publikuojami tik tada, kai atsiranda laisva minutėlė. Šiai dienai socialiniai tinklai yra labiausiai matomas Jūsų verslo „veidas“, todėl geriau jau neturėti jo visai, nei turėti bet kokį. Arba susirasti darbuotoją, kuris Jums padės.

Jūsų socialiniai tinklai turi būti Jūsų serialas – įtraukiantis ir kviečiantis laukti naujos istorijos dalies. Tuomet ir tikimybė tapti brendu yra didesnė. Ir pabaigai. Sakote, kad Jūsų soc. tinklų profilis – ne bet koks? Nueikite ir įvertinkite jį pažymiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų