Eglė Jakštytė (nuotr. asm. archyvo)

Nuo kovo mėnesio šalyje įvestas karantinas sujaukė ne vieno lietuvio planus. Paskelbus karantinui daugelis svetur atostogaujančių tautiečių negalėjo grįžti į Lietuvą.

Viena jų –  galingu balsu Lietuvos pop muzikos pasaulį žavinti atlikėja Eglė Jakštytė-ELEY, moteris Japonijoje prabuvo daugiau nei mėnesį.

Tiesa, Eglei pagaliau pavyko grįžti, po dviejų parų kelionės antradienį atlikėja pasiekė savo namus.

„Buvo ganėtinai ilga kelionė, skridome su lėktuvu, važiavome su traukiniu, plaukėme su keltu. Pabuvome ir ore, ir žemėje, ir vandenyje“, – juokėsi moteris.

Eglei namus pasiekti pavyko tik vakar vakare, moteris pasakojo, kad vis dar jaučia nuovargį: „Noriu miegoti, viskas susimaišė. Miegojau tik kelias valandas, važiavome traukiniu su keturiais persėdimais, turėjome didžiausius lagaminus. Džiaugiuosi, kad viskas praėjo sklandžiai, nespėjome tik į vieną traukinį, bet vis vien pasiekėme keltą.“

„Nuotaikos buvo geros, buvome nusiteikia pozityviai, numanėme, kad gali būti nesusipratimų, patikrinimai, ilgi užlaikymai. Iš Japonijos skridome vakare, buvo vykdomi tik šeši skrydžiai, o galiausiai visi atšaukti išskyrus mūsų skrydį.

Galvojome, kad ir mūsų skrydis bus atšauktas, bet džiaugėmės, kad viskas pavyko. Lėktuvas buvo pustuštis, skrido tik 40 žmonių. Stiuardesės leido persėsti į patogesnes vietas, toliau nuo kitų žmonių“, – pasakojo moteris.

Į Japoniją Eglė išskrido, kai Lietuvoje koronavirusas tik prasidėjo: „Visą laiką buvome su kaukėmis, dezinfekavome ir plovėme rankas, tai tapo įprastu dalyku. Iš pradžių labai bijojau viruso, skaitydama naujienas paveikdavau save psichologiškai, atrodydavo, kad jaučiu simptomus, nors jų nebūdavo. Vėliau susitaikiau su šiomis naujienomis ir tiesiog ėmiau į viską žiūrėti ramiai.

Išskrisdama, džiaugiausi, kad galiu grįžti namo ir tikėjausi, kad kelionė praeis sklandžiai, todėl apie koronavirusą stengiausi daug negalvoti.“

Moteris pasakojo, kad keliaudama per šalis jautė skirtingą kontrastą: „Buvo keista, kad lėktuve nedalijo kaukių ar dezinfekcinių skysčių, galvojau, kad bus pasirūpinta tais, kurie jų neturėjo. Kai nusileidome į Amsterdamą niekas netikrino temperatūros ir nesiėmė jokių būtinų priemonių, tiesiog išėjome iš oro uosto ir sėdome į traukinį.

Olandijoje nė vienas nenešiojo kaukių, tačiau niekas nedirbo. Vokietijoje viskas pasikeitė, ten visi buvo su kaukėmis ir laikėsi griežtų taisyklių. Kelte buvome informuoti, kad Lietuvoje mums visiems bus daromi tyrimai, buvo liepiame laikytis atstumo ir vengti kontakto. Atplaukus į Lietuvą atlikau visus tyrimus, buvo paimtas mėginys, patikrinta temperatūra, dabar laukiu atsakymų.“

Eglė tikino, kad visai nesigaili, jog išskrido į kelionę: „Labai įdomi patirtis, tuo labiau viskas visur sustoję, nemanau, kad kažką praradau išvykusi į kelionę. Manau, smagiau buvo ten, nei visą laikotarpį sėdėti namuose, Lietuvoje.“