REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atkūrus nepriklausomybę pasisekė tik toms autobusų stotims, kurios buvo sujungtos su prekybos centrais ar turguje veikiančiomis prekybos bendrovėmis, „Lietuvos žinioms“ pareiškė Valstybinės kelių transporto inspekcijos Kelių transporto veiklos reguliavimo skyriaus vyriausiasis specialistas Antanas Trilupaitis.

Atkūrus nepriklausomybę pasisekė tik toms autobusų stotims, kurios buvo sujungtos su prekybos centrais ar turguje veikiančiomis prekybos bendrovėmis, „Lietuvos žinioms“ pareiškė Valstybinės kelių transporto inspekcijos Kelių transporto veiklos reguliavimo skyriaus vyriausiasis specialistas Antanas Trilupaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvoje nėra nė vienos autobusų stoties, kurios būklė būtų avarinė. Iš 51 stoties pastato iki šiol rekonstruota apie pusę. Pastatai dažniausiai atnaujinami ten, kur jie gali būti sujungiami su prekybos centrais (pavyzdžiui, „Iki“ ar „Maxima“) arba turgavietėmis. Žinome, jog kai kuriuose miestuose, pavyzdžiui, Visagine, verkiant reikia naujų stočių, bet joms labai sunku rasti vietą, nes dauguma sklypų privatizuoti, neadekvačiai brangūs", - dienraščiui pažymėjo A.Trilupaitis

Trumpiausias kelias atlikti autobusų stočių remontą, pasak jo, yra rekonstrukcijai naudoti Europos Sąjungos (ES) lėšas. Panevėžio autobusų parko vadovas Rimantas Petukauskas tvirtino, kad tokios paramos skyrimo reikalus autobusų stotims pagerinti įmanoma per jungtines su savivaldybėmis veiklos sutartis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų