• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Banguojantys ir nepastovūs „Maserati“ markės pardavimai tapo tikru galvos skausmu naujam „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovui Mike'ui Manley.
Staigūs pasikeitimai koncerno vadovybėje leido susipažinti su problemomis, kurios kamuoja praktiškai visus „Fiat-Chrysler“ portfelyje esančius gamintojus. Puikus to pavyzdys – „Maserati“.
„Maserati“ pajamos šių metų trečiame ketvirtyje sumažėjo net 87 procentais, iki 15 milijonų eurų.
Naujasis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas, Mike'as Manley, iki 2022 metų nori „Maserati“ markės patrauklumą padidinti visame pasaulyje ir gamintojo pelno maržą padidinti iki 15 procentų arba 1,2 procento.
Pasak Mike Manley, ankstesnio vadovo sprendimas po vienu skėčiu pasodinti „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ buvo ne iki galo apgalvotas.
„Mes negalime šių dviejų prekinių ženklų valdyti vienodai. Su Alfa Romeo turime elgtis vienaip, o su Maserati – visiškai kitaip. Su Maserati turime elgtis kaip nišinių, išskirtinių automobilių gamintoju. Tai – prabangos prekė, būtent taip su ja ir turime elgtis“, – dabartinę situaciją apibūdina „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas.

Banguojantys ir nepastovūs „Maserati“ markės pardavimai tapo tikru galvos skausmu naujam „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovui Mike'ui Manley.
Staigūs pasikeitimai koncerno vadovybėje leido susipažinti su problemomis, kurios kamuoja praktiškai visus „Fiat-Chrysler“ portfelyje esančius gamintojus. Puikus to pavyzdys – „Maserati“.
„Maserati“ pajamos šių metų trečiame ketvirtyje sumažėjo net 87 procentais, iki 15 milijonų eurų.
Naujasis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas, Mike'as Manley, iki 2022 metų nori „Maserati“ markės patrauklumą padidinti visame pasaulyje ir gamintojo pelno maržą padidinti iki 15 procentų arba 1,2 procento.
Pasak Mike Manley, ankstesnio vadovo sprendimas po vienu skėčiu pasodinti „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ buvo ne iki galo apgalvotas.
„Mes negalime šių dviejų prekinių ženklų valdyti vienodai. Su Alfa Romeo turime elgtis vienaip, o su Maserati – visiškai kitaip. Su Maserati turime elgtis kaip nišinių, išskirtinių automobilių gamintoju. Tai – prabangos prekė, būtent taip su ja ir turime elgtis“, – dabartinę situaciją apibūdina „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Levante GTS


Praėjusį mėnesį prie „Maserati“ markės valdymo sugrįžo Haraldas Westeris, kuris istoriškai svarbiam gamintojui vadovavo nuo 2008 iki 2016 metų.
„Haraldas Westeris puikiai supranta šio prekinio ženklo esmę, tikslą ir kokio pobūdžio automobilius Maserati privalo gaminti“, – priduria Mike'as Manley.
Harladui Westeriui sugrįžus į „Maserati“, ilgametis „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas iškart į savo gretas prisiviliojo „Ferrari“ pardavimų vadovą – Jean-Philippe Leloup.

REKLAMA

Maserati Ghibli S Q4 GranSport Nerissimo Pack


Pagrindinė problema – kukli modelių gama
Automobilių pramonės ekspertai ir analitikai mano, jog „Maserati“ markės problema – labai lengvai išsprendžiama.
„JATO Dynamics“ analitikas, Felipe Munozas, vertindamas „Maserati“ situaciją įžvelgia dvi ryškias problemas. Pirmoji – per maža modelių gama, kuri dabar nebėra konkurencinga pasauliniame kontekste. Antroji problema – gamintojas niekada nesugebėjo įgyvendinti anksčiau užsibrėžtų planų.
Pagal 2014-2018 metų „Fiat-Chrysler“ koncerno verslo planą, „Maserati“ modelių gamoje turėjo atsirasti „Alfieri“ kupė ir kabrioletas, naujos kartos „GranTurismo“ ir „GranCabrio“, ir „Maserati“ superautomobilis. Iki šiol neišvydome ne vieno.
Pagal dabartinį „Maserati“ planą, iki 2022 metų turėtume išvysti „Alfieri“ kupė ir kabrioletą, kompaktiškesnį „SUV“ tipo automobilį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų