• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sausio-vasario mėnesiais vyksta dauguma reklaminių suvenyrų ir verslo dovanų parodų.  Kiekvienais metais „Mama reklama“ lankosi tarptautinėse parodose ir šiais metais aplankė net keturias parodas Europoje. Sausio 9-11 dienomis Niurnberge, Vokietijoje vyko „RemaDays Europe“ paroda. Tai reklaminių suvenyrų, verslo dovanų, mobiliųjų stendų ir spaudos paroda. Taip pat vasario 1-3 dienomis „Mama reklama“ apsilankė Varšuvoje, Lenkijoje vykusioje parodoje „RemaDays“, kur daugiau laiko buvo skiriama susitikimams su tiekėjais, susipažinimui su naujomis prekėmis ir katalogais.

REKLAMA
REKLAMA

Reklamos įmonė „Mama reklama“ yra autoritetingos tarptautinės reklaminių prekių gamintojų ir prekybininkų organizacijos PSI (Promotional Product Service Institute) nare, todėl nuolat dalyvauja ir šios organizacijos rengiamose parodose. Šiais metais „PSI 2012“ paroda įvyko sausio 11-13 dienomis, Diuseldorfe, Vokietijoje. Kaip PSI narė – įmonė viena pirmųjų sužinojo reklaminių gaminių naujienas rinkoje, todėl savo klientams turi galimybę pristatyti verslo dovanų naujoves, tendencijas ir šiuolaikinius sprendimus įmonės reprezentacinėms priemonėms.

REKLAMA

Įmonė dalyvavo ir sausio 28-31 dienomis vykusioje „Paperworld“ parodoje Frankfurte, Vokietijoje, todėl nuo šiol „Mama reklama“ galės pasiūlyti platesnį relaminių suvenyrų, kanceliarinių prekių biurui  ir su jais susijusias prekes.

Kaip teigė „Mama reklama“ marketingo vadovė Aneta Bortkevič, tokios parodos yra vertingos kiekvienai įmonei siekiančiai geriausio rezultato savo srityje. „Mes visuomet aktyviai domimės naujovėmis tam, kad klientams galėtume pasiūlyti  įdomius sprendimus jų produktų reprezentacijai. Mūsų tikslas – ne tik pristatyti naujoves, bet ir padėti klientams pasirinkti kokybišką prekę.“  - sakė A. Bortkevič. Tarptautinės specializuotos parodos – tai puiki galimybė susitikti su nuolatiniais tiekėjais, gamintojais, užmegzti naujus ryšius, pamatyti rinkos naujoves ir papildyti savo prekių asortimentą.

REKLAMA
REKLAMA

„ Mes – kaip reklamos paslaugų įmonė – turime platų prekių asortimentą. Būtent tokios parodos padeda rasti patikimus tiekėjus, kurie tiekia kokybiškas prekes ir dirba operatyviai. Vienas pagrindinių mūsų įmonės kriterijų prekėms – kokybė, todėl tokios parodos labai aiškiai parodo, kokie tiekėjai ir gamintojai investuoja į savo prekes, veiklą, kurių tiekėjų ir gamintojų prekės išsiskiria kokybe ir įdomesniais sprendimais. Dar vienas parodų privalumas – tai susitikimai su tiekėjai „akis į akį“, nes parodos metu geriausiai aptariamos palankios bendradarbiavimo sąlygos, dėl to klientams galime pasiūlyti palankias kainas. Parodose aptariama galimybė atstovauti prekių ženklams Lietuvoje“ – teigė „Mama reklama“ tiekimo vadybininkė Ramunė Bankauskaitė.

„Mama reklama“ metus pradėjo lankydamasi tarptautinėse parodose (nuotr. Organizatorių)„Mama reklama“ metus pradėjo lankydamasi tarptautinėse parodose (nuotr. Organizatorių)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų