REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažam berniukui, kuris labai bijojo skristi lėktuvu, teko lieti ašaras. Dėl „Ryanair“ sistemoje įsivėlusios klaidos, specialiai jam rezervuota vieta prie lango buvo perleista kitai keleivei.

Mažam berniukui, kuris labai bijojo skristi lėktuvu, teko lieti ašaras. Dėl „Ryanair“ sistemoje įsivėlusios klaidos, specialiai jam rezervuota vieta prie lango buvo perleista kitai keleivei.

REKLAMA

Šešiametis Ryan‘as Bandli‘s visą skrydį iš Budapešto į Mančesterį buvo sutrikęs, kai paaiškėjo, kad jam rezervuotoje vietoje jau sėdi kita moteris, rašo dailymail.co.uk.

Jo motina Adi sakė, kad vieta prie lango padeda jos „jautriam“ vaikui išlikti ramiam skrydžio metu, nes jis gali atremti galvą į langą.

Užsisakydama bilietus pigių skrydžių bendrovės „Buzz“ dukterinėje įmonėje Lenkijoje, mama sumokėjo papildomą mokestį, kad sūnus gautų vietą prie lango.

Tačiau įlipusi į lėktuvą A. Bandli pastebėjo, kad sūnaus vietoje sėdi moteris. Priėjus prie nepažįstamos moters, ši pasakė, kad jai taip pat buvo rezervuota vieta prie lango ir atsisakė persėsti kitur.

REKLAMA
REKLAMA

Nerimavo ir verkė

„Ryan‘as buvo labai nusiminęs, nerimavo ir verkė, – „The Mirror“ pasakojo A. Bandli. – Jis nesuprato, kaip tai galėjo nutikti. Sėdėjome atskirai ir visa kelionė buvo labai įtempta.

REKLAMA

Kaip paguoda jam buvo skirta vieta prie praėjimo, tačiau didžiąją skrydžio dalį jis praleido tėčiui ant kelių, verkdamas. Mano vargšas vaikas labai verkė. Žmonės davė jam saldainių ir buvo labai malonūs.“

Incidentas įvyko rugpjūčio mėnesį, o moteris teigia vis dar laukianti „Ryanair“ paaiškinimo ir kompensacijos. Oro linijų bendrovė teigė, kad vieta, kurioje turėjo sėdėti Ryan‘as, nebuvo rezervuota dviem žmonėms. Jų teigimu, „nesusipratimas įvyko dėl laikino sistemos sutrikimo“.

Kadangi visos vietos lėktuve buvo užsakytos, šeimai neliko nė vienos vietos prie lango, todėl teko sėdėti atskirai.

REKLAMA
REKLAMA

„Buzz“ atstovas sakė: „Buzz“ apgailestauja dėl nepatogumų, kuriuos patyrė ponia Bandli ir jos sūnus, mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojas su ja susisieks tiesiogiai.“

A Bandli pasakojo, kad iš pradžių atstovas jai sakė, kad incidentas įvyko dėl to, kad jie rezervavo vietą prie avarinio išėjimo, o Ryan‘as buvo per mažas, kad galėtų saugiai sėdėti tokioje vietoje. Tačiau moteris patvirtino, kad jie tikrai nerezervavo vietos prie avarinio išėjimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų