Kelionių tinklalapis Makalius.lt gavo Julijos Cikockaitės laišką-pasakojimą apie kelionę, kurios maršrutas nusidriekė nuo Kauno iki pat Gran Kanarijos, per Maljorką ir Gibraltarą! Ką pamatė, kas paliko didžiausią įspūdį, bei, kiek kainavo kelionė papasakojo pati keliautoja.

Maljorka, Gibraltaras, Gran Kanarija (makalius.lt skaitytojų) (nuotr. Balsas.lt)Maljorka, Gibraltaras, Gran Kanarija (makalius.lt skaitytojų) (nuotr. Balsas.lt)

Į Maljorką skridome iš Kauno. Lėktuvas buvo pilnutėlis šiltų orų ištroškusių piliečių. Maljorkos salą pasiekėme beveik vidurnaktį. Planavome, kad atvykę į salą, pėstute pasieksime Palmos miestą, nes laiko iki įsiregistravimo viešbutyje begalė. Nuo oro uosto iki Palmos yra maždaug 7-8 kilometrai (pėstute)...

Pažadėjome sau daugiau tokių klaidų nedaryti, t.y. blaškytis po miestą vis nusnaudžiant ant kokio suoliuko iki galimybės patekti į viešbutį. Išties gaila laiko, kurį prarandome numigę dienos metu.

Apsižvalgę po naktinę Palmą ir šiek tiek nusnaudę, patraukėm ieškoti autobusų stoties. Autobusu nuvykome iki viešbučio Santa Ponca regione (bilieto kaina 3,25 euro), kuris nutolęs apie 30 kilometrų nuo Palmos. Stotelė yra visai šalia viešbučio „Portofino“. Gerai, kad prieš kelionę google pasižiūrėjau, kaip atrodo apylinkės ir pats viešbutis, todėl jo nepravažiavom. Patariu visiems tai padaryti prieš kelionę, jei ją planuojatės savarankiškai.

Viešbutyje gavome erdvius apartamentus. Atskiras kambarys su 2 viengulėmis lovomis, didelis vonios kambarys, patogi virtuvė, didelė svetainė ir balkonas. Iš balkono per plyšelį matėsi jūra  Apartamentai kainavo 73 litus žmogui už 3 naktis.

Kelias valandas nusnaudę, išėjome apsižvalgyti. Beklajodami ne taip toli nuo viešbučio, radome prekybos centrą „Eroski“ ir po kelių valandų ant balkone esančio stalo jau garavo vakarienė.

Maljorkoje 2 dienoms išsinuomavome automobilį (Ford Ka, 50 eurų 2 dienos). Pirmąją dieną mūsų maršrutas buvo toks: Santa Ponca – Valldemossa – Soller – Formentor.

Valldemossa – jaukus, mažas miestelis, stūkstantis ant kalno. Siauros gatvelės, papuoštos vazonuose augančiais žaliais augalais, rudi pastatai. Jautiesi lyg patekęs į senovę.

Vėliau nuvykome į Soller uostą, apžiūrėjome jachtas, laivelius bei trumpai pasivaikščiojome.

Smagiausia „dalis“ dar tik laukė – kelionė iki Formentor. Kaip dauguma turistų, pravažiavome pagrindinę apžvalgos aikštelę. Apsisukę grįžome. O čia tai vaizdai, atlaikyk! Jautiesi toks menkas prieš tokią didybę... Apačioje teliūskuoja graži žydra jūra, iš jūros kyšo vienas kitas kalniukas, kai kur kalnai pasidengia žaluma.

Nuvykome iki, už kokių 18 kilomentų esančio, Formentor iškyšulio prie švyturio. Tik nuo apžvalgos aikštelės matai kokiais vingiuotais keliais pasiekei šį tikslą.