REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo šiol Lietuvos pašto darbuotojai Vilniaus centre važinės elektromobiliais – į gatves išriedėjo du nauji 100 proc. elektra varomi Volkswagen mikroautobusai „Crafter“. Jais bus pristatomos siuntos į pašto skyrius, o kartais ir klientams. Tai ne tik moderniausi automobiliai Lietuvos pašto autoparke, kuriame daugiau nei 600 automobilių, bet ir pirmieji šios markės elektromobiliai visose Baltijos šalyse.

Nuo šiol Lietuvos pašto darbuotojai Vilniaus centre važinės elektromobiliais – į gatves išriedėjo du nauji 100 proc. elektra varomi Volkswagen mikroautobusai „Crafter“. Jais bus pristatomos siuntos į pašto skyrius, o kartais ir klientams. Tai ne tik moderniausi automobiliai Lietuvos pašto autoparke, kuriame daugiau nei 600 automobilių, bet ir pirmieji šios markės elektromobiliai visose Baltijos šalyse.

REKLAMA

„Šiuolaikinis paštas sunkiai įsivaizduojamas be modernių transporto priemonių. Praeitą pavasarį dalis miestų laiškininkų buvo aprūpinti elektriniais dviračiais – iš viso jų 210. Sprendimas iš tiesų pasiteisino ir dėl patogumo – su elektriniu dviračiu laiškininkas apylinkėje juda dvigubai greičiau ir gali pristatyti iki 3 kartų daugiau siuntų. Be to, gera žinoti, kad tokiu būdu aptarnaudami klientus esame draugiški gamtai, – sako Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento atstovė Gintarė Kitovė. – Kol kas elektriniai mikroautobusai mums yra naujiena, vyksta tik pirmieji važiavimai, dar sunku spręsti, ar miesto infrastruktūra pritaikyta efektyviam tokio transporto eksploatavimui, tačiau tikimės sklandaus važiavimo.“

Elektrinių Volkswagen mikroautobusų „Crafter“ kėbulo tūris – 11 kub. m, bendroji masė – 3500 kg. Pagal gamintojo pateiktus duomenis, pilnai pakrautas automobilis su kroviniu gali vidutiniškai nuvažiuoti 115 km. Specialiai šiems automobiliams naujajame Lietuvos pašto logistikos centre įrengtos dvi įkrovimo stotelės.

REKLAMA
REKLAMA

Pagal numatytus maršrutus, abu automobiliai mieste važinės ilgiau nei 8 val. Nors didelė dalis pašto veiklos vykdoma naktį arba labai anksti ryte, kai gatvėse yra mažesnis eismo srautas, šiems elektriniams automobiliams numatyti dieniniai maršrutai. Tai gali sukelti tam tikrų iššūkių – siuntas mieste vežiojantys darbuotojai susiduria su daugybe ribojimų, kurie pritaikyti lengviesiems automobiliams, taip pat didelis stovėjimo aikštelių užimtumas, kas dažnai komplikuoja sklandų darbą. Tačiau matoma ir elektromobilių privalumų – jie gali važiuoti specialiomis eismo juostomis, jų parkavimas yra nemokamas.

Naujųjų elektromobilių nuomos sutartis pasirašyta 3 metams. Per metus šių automobilių eksploatavimo išlaidos turėtų būti apie 17 tūkst. Eur.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų