REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos kosmetikos gamybos bendrovė „Biok“, dirbanti su prekės ženklu „Biok laboratorija“, pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė produkcijos už 2,72 mln. litų - 32 proc. daugiau nei pernai sausio-kovo mėnesiais.

Anot „Biok“ direktorius Lino Čereškos, pasiteisino įmonės strategija kurti naujus produktus, plėsti asortimentą į naujas prekių grupes bei turimų prekių ženklų dizaino ir pakuočių atnaujinimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Anksčiau buvome labiau priklausomi nuo oro - jeigu spusteli šaltukas, tuomet kremų pardavimai šoka į viršų, o jeigu laikosi šilta žiema, tuomet ir apyvarta menkesnė. Siekdami išlyginti sezoninius svyravimus, išplėtėme plaukų priežiūros ir asmens higienos prekių asortimentą“, - pranešime spaudai teigė bendrovės vadovas.

REKLAMA

„Biok“ šių metų pradžioje užbaigė dvejus metus trukusį Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuotą mokslinių tyrimų projektą - buvo sukurti šeši nauji odos priežiūros produktai. Jie Lietuvos rinkai bus pristatyti balandžio mėnesį. Įmonė iki 2008-ųjų vidurio ketina iš viso išleisti 13 naujų produktų.

Bendrovės pardavimai pernai, palyginti su 2006 metais, išaugo 27 proc. iki 9,48 mln. litų. Įmonė šiemet prognozuoja nepalankias sąlygas verslo plėtrai, tačiau tikisi, kad „Biok“ pardavimai didės ir viršys 12 mln. litų.

Įmonei priklauso prekės ženklai „Margarita“, „Rasa“, „Organic Trends“, „Smilga“, „Faustas“, „Yzy Stop“ ir „Thai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų