REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvio dovana draugei atsirūgo: nei skrydžio, nei grąžintų pinigų

Besiskundžiančių dešimtys – bendrovė dirba toliau

Suplanavęs sau ir savo draugei atostogų kelionę į Kretą, Edgaras Kazlauskas liko nemaloniai nustebintas – draugei pirktas skrydžio bilietas jos taip ir nepasiekė. Bandydamas atsiimti pinigus už negautą bilietą vyras taip pat nieko nepešė. Pasirodo, kad tai ne pirmas ir turbūt ne paskutinis kartas, kai keliautojai vietoj savo bilietų tegauna špygą.

Suplanavęs sau ir savo draugei atostogų kelionę į Kretą, Edgaras Kazlauskas liko nemaloniai nustebintas – draugei pirktas skrydžio bilietas jos taip ir nepasiekė. Bandydamas atsiimti pinigus už negautą bilietą vyras taip pat nieko nepešė. Pasirodo, kad tai ne pirmas ir turbūt ne paskutinis kartas, kai keliautojai vietoj savo bilietų tegauna špygą.

REKLAMA

Iki tol internetu lėktuvo bilieto nepirkęs E. Kazlauskas, skrydžio ieškojo per įmonę „Skrydžiai LT“. Netikėtai radęs bilietą už 300 EUR, vyras nedvejodamas jį užsisakė. Rezervuojant bilietą, šis pabrango iki 332,89 EUR, tačiau vyras vis tiek jį pirko – juk kelionė jau suplanuota.

Iš mokėjimo kompanijos gavus patvirtinimą apie sėkmingai įvykdytą operaciją, E. Kazlauskui teliko sulaukti bilieto patvirtinimo ir bilieto informacijos elektroniniame pašte. „Apie paruoštus kelionės dokumentus informuosime jus elektroniniu paštu. Jei negausite dokumentų likus 4ioms ir mažiau dienų iki skrydžio, prašome skubiai susisiekti su mūsų kelionių konsultantais“, – rašoma „Skrydžiai LT“ puslapyje.

REKLAMA
REKLAMA

Dvi valandos iki skrydžio – bilieto nėra

Laikas bėgo, o bilieto vyras nesulaukė. Likus dienai iki skrydžio, E. Kazlauskas puolė skambinti į „Skrydžiai LT“, tačiau įmonė nebedirbo. Visą vakarą E. Kazlauskas laukė bilietų, bet į pašto dėžutę laiškas neatėjo.

REKLAMA

Pabudęs ankstyvą skrydžio rytą, vyras ir toliau bandė susisiekti su „Skrydžiai LT“, bet atsakymo nesulaukė. Galiausiai po dešimčių skambučių „Skrydžiai LT“ paskambino Edgaro draugei ir likus dviem valandoms iki skrydžio pranešė jai, kad ji gali vykti į oro uostą ir be bilieto. Tačiau iki oro uosto merginą skyrė 120 km, tad į skrydį ji nespėjo.

Bandymas atgauti pinigus už pirktą bilietą taip pat neatnešė vaisių, todėl vyras kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT).

Ne pirmas ir turbūt ne paskutinis skundas

Portalui tv3.lt VVTAT atstovė Giedrė Nenartavičiūtė patvirtino, kad tarnyba gavo vartotojo prašymą ir jį išnagrinėjus bus priimtas sprendimas.

REKLAMA
REKLAMA

G. Nenartavičiūtė taip pat atkreipė dėmesį, kad per 2016-2017 m. tarnyba sulaukė keliasdešimties skundų dėl „Skrydžiai LT“ vykdomos veiklos – padidintos skrydžio bilietų kainos, netinkama kryptimi rezervuotų bilietų, nesuteiktos informacijos apie registraciją į skrydį ir kt.

Nemažai vartotojų skundžiasi ir dėl to, kad įmonė juos suklaidina dėl bilietų kainos, nes bilietų rezervacijos metu prisideda administravimo mokesčiai, apie kuriuos vartotojai nebūna iš anksto informuoti.

VVTAT pradėjo procedūrą dėl „Skrydžiai LT“ galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo. Šių metų kovą VVTAT komisija nutarė, kad „Skrydžiai LT“ pažeidė minėtą įstatymą ir jiems paskyrė 4000 EUR baudą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įtariama, kad bendrovė sąmoningai taiko rinkodaros modelį, kurio metu vartotojams pateikiamas reklaminis jaukas – ženkliai mažesnė skrydžių kaina, siekiant paskatinti vartotoją pirkti skrydžių bilietus, kurių jis kitomis aplinkybėmis galbūt ir nepirktų.

„Skrydžiai LT“ pateikia kitą istorijos versiją

Portalas tv3.lt kreipėsi į bendrovę „Skrydžiai LT“, prašydami pakomentuoti susiklosčiusią situaciją. Įmonės vadovė Eglė Lenkovičienė apgailestauja dėl susiklosčiusios situacijos ir tikina, kad skristi turėjusią merginą infromavo ne 2 val. iki skrydžio, kaip teigia E. Kazlauskas, o dieną prieš.

„Bilieto užsakymo dieną (liepos 29 d.) budintis darbuotojas pastebėjo sistemos klaidą, dėl kurios keleivė negalėjo gauti įlaipinimo kortelės. Tačiau mes žinojome, kad ji gali skristi ir be bilieto, tik su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu, todėl tą pačią dieną patys paskambinome keleivei ir apie tai informavome. Skambučių registro duomenimis su ja buvo kalbėta liepos 29 d. 16:25 val.

Mes atsiprašėme keleivės dėl nepatogumų ir patvirtinome, kad į oro uostą ji gali drąsiai vykti turėdama asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, ir šio užteks tam, kad ji galėtų išskristi. Taigi keleivė buvo įspėta skrydžio išvakarėse ir žinojo, kad kliūčių jai išskristi nėra. Labai gaila, kad ji vis dėlto pasirinko neskristi į Kretą liepos 30 d.“, - teigė E. Lenkovičienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų