• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Internetinės muzikos paslaugos „Deezer“ statistika rodo, kad vidutinis muzikos mėgėjas Lietuvoje muzikos internete klausosi aktyviausiai pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA

„Deezer“ paslaugos vartotojai iš Lietuvos vidutiniškai per dieną perklauso 34 dainas.

Tuo tarpu vidutinis europietis per dieną išklauso tik 27 dainų, o pasaulio vidurkis siekia 33 dainas per dieną vienam vartotojui, pranešė bendrovės „Tele2“ atstovai.

REKLAMA

Pasak jų, lietuviai smarkiai lenkia kitų Baltijos šalių muzikos mėgėjus. Latvijoje klausytojas per dieną internete išgirsta vidutiniškai 25 dainas, Estijoje – 20.

Lietuviai pirmauja ir pagal mėnesio rodiklius. Per mėnesį vienas „Deezer“ vartotojas vidutiniškai perklauso 51 valandą muzikos. Europoje šis vidurkis yra 41 valanda, pasaulyje – 49 valandos.

„Deezer“ visame pasaulyje naudojasi 16 mln. aktyvių vartotojų. Paslauga veikia 182 šalyse, jos fonotekoje – 35 mln. dainų.

REKLAMA
REKLAMA

„Deezer“ ir „Tele2“ bendradarbiavimas lietuviams leido pasiūlyti naują legalų būdą klausytis tiek Lietuvos, tiek ir kitų šalių grupių ir atlikėjų. Mūsų vartotojai Lietuvoje vidutiniškai 50 valandų praleidžia klausydamiesi muzikos per „Deezer“, ir šie skaičiai iš tiesų yra įspūdingi. Lietuva viršija ne tik Europos, bet ir viso pasaulio vidurkį. Drąsiai galime sakyti, kad lietuviai myli muziką ir itin noriai naudojasi mūsų paslauga“, – teigė Jouni Pesola, „Deezer“ Suomijos ir Baltijos šalių regiono vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jaučiame klientų susidomėjimą paslauga – žmonėms patinka, kad galima už gerą kainą legaliai klausytis 35 mln. dainų. Kaip „Deezer“ privalumus klientai įvardija patogų naudojimąsi, gerą muzikos pasirinkimą, daug lietuviškos muzikos ir pagalbą atrandant negirdėtų atlikėjų“, – sakė Daiva Matukienė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.

„Deezer“ vartotojų statistikos duomenimis, muzikos paslauga aktyviausiai naudojasi vyrai. Lietuvoje jie sudaro 76 proc. visų vartotojų, pasaulyje – 65 proc.

Taip pat pastebėta, kad dauguma vartotojų Lietuvoje (net 54 proc.) yra 25–34 metų amžiaus. Tuo tarpu vartotojai iki 24 metų amžiaus sudaro tik 7 proc. visų Lietuvos „Deezer“ vartotojų.

Ši tendencija pasikartoja ir Europos, ir viso pasaulio statistikoje – aktyviausiai muzikos per „Deezer“ klausosi 25–34 metų žmonės, sakoma pranešime.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų