REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
41
Akimirkos iš Palangos (nuotr. Eimanto Genio)

Lietuvos pajūrio verslininkai griebiasi už galvų – lietinga ir vėsi vasara žada nuostolius. Palangos viešbučiai ir kitos apgyvendinimo įstaigos skundžiasi turistų trūkumu ir ženkliai mažina nakvynės kainas.

41

Lietuvos pajūrio verslininkai griebiasi už galvų – lietinga ir vėsi vasara žada nuostolius. Palangos viešbučiai ir kitos apgyvendinimo įstaigos skundžiasi turistų trūkumu ir ženkliai mažina nakvynės kainas.

REKLAMA

Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Ingrida Valaitienė sako, kad šiuo metu viešbučių užimtumas – preliminariai apie 75 procentai. Palyginus, praėjusį sezoną liepos mėnesį viešbučiai buvo užpildyti beveik 90 procentų.

Nakvynė Palangoje gerokai atpigo

I. Valaitienė sako, kad ši vasara Palangos viešbučiams ir restoranams nelengva. „Sezonas optimizmo tikrai neteikia. Oficialios statistikos dar nėra, bet jau akivaizdu, kad užimtumas mažesnis, nei pernai. Yra daug laisvų vietų viešbučiuose ir kitose apgyvendinimo įstaigose. Kai tik saulė pasirodo, užimtumas iš karto auga. Bet tų saulėtų dienų labai mažai. Paprastai liepos pirma savaitė visuomet sunkesnė, tačiau dabar jau liepos vidurys ir dar nesimato turistų padaugėjimo“, – sako Palangos verslininkų atstovė.

Anot I. Valaitienės, kai kurie verslininkai net pasiryžę mažinti kainas, kad pritrauktų klientų. „Verslininkai mažina nakvynės kainas, dalina nuolaidas. Taip bandoma pritraukti klientų. Vidutiniškai nakvynės paslaugos atpigo apie 20 proc. Šiemet tikrai galima rasti pigesnę nakvynę Palangoje, nei pernai“, – tikina pašnekovė.

REKLAMA
REKLAMA

I. Valaitienės teigimu, šiemet išaugo lietuvių turistų skaičius. „Vietiniai turistai vis dažniau renkasi atostogauti Lietuvos kurortuose. Palangoje taip pat jaučiasi, kad daugiau poilsiautojų yra lietuviai:, – sako verslininkė.

REKLAMA

Restoranai tikina, kad kainos nekilo

Atostogaujantys Palangoje dažnai skundžiasi pakilusiomis maisto kainomis restoranuose. Tačiau I. Valaitienė sako, kad kainos kilo tik tiek, kiek brango maisto produktai. „Restoranai irgi turi mažą lankytojų srautą. Kainų kelti neapsimoka, nes taip tik dar labiau atbaidytų klientus. Juos pritraukti maitinimo įstaigos bando darydamos akcijas socialiniuose tinkluose ir rengdamos įvairius renginius. Bet ir tai menkai gelbsti“, – sako Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė.

Du restoranus Palangoje turintis verslininkas Ramūnas Pocevičius sako jaučiantis, kad sumažėjo poilsiautojų. „Restorane, kuriame rengiame gyvos muzikos vakarus ir diskotekas, prisirenka žmonių. Nors aišku, mažiau, nei geru sezonu. Tačiau kitame restorane, kur teikiame tik maitinimo paslaugą, klientų buvo mažai iki pat liepos. Galima sakyti, kad tikrieji klientai, kurie nori gero maisto ir išleidžia daugiau pinigų, pasirodė tik nuo praėjusio savaitgalio. Taigi sezonas tikrai nelengvas. Antrą vertus, birželis buvo sunkus ir pernai. Kol kas manau, kad vasara panaši į pernykštę – prasta“, – sako verslininkas.

R. Pocevičius tikina, kad maisto kainos neaugo. „Girdžiu, kad žmonės skundžiasi išaugusiomis maisto kainomis pajūryje. Tai – totali nesąmonė. Bent jau mūsų meniu yra padarytas dar žiemą ir tik šiek tiek papildytas, o kainos liko tos pačios. Šiemet tik padidėjus akcizui pakėlėme 10 centų porciją brangaus alkoholio“, – tikina dviejų restoranų savininkas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų