• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų sausio 8-11 d. vykstančioje plataus vartojimo elektronikos parodoje (CES) technologijos tampa dar „išmanesnės", praneša dienraštis „Los Angeles Times".

REKLAMA
REKLAMA

Išmanieji telefonai paneigia suvokimą, kad telefonai skirti tik skambinti, o planšetiniai kompiuteriai apvertė sąvoką „asmeninis kompiuteris" aukštyn kojomis. Visgi dėmesys didžiausioje pasaulio elektronikos prietaisų konferencijoje nuo pačių prietaisų nukrypo prie augančios jų priedų ir papildomų technologijų pasiūlos.

REKLAMA

Tarpusavio sąsajos yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai sukėlė tokią pirkėjų paklausą, todėl šią funkciją gamintojai nori pritaikyti paprastiems namų apyvokos daiktams. Pavyzdžiui, įmonė „LG Electronics" pirmadienį pristatė, kaip vartotojai gali per išmaniuosius televizorius valdyti šaldytuvą, orkaitę, dulkių siurblį ar skalbyklę.

REKLAMA
REKLAMA

Anot įmonės „TechSavvy" inovacijų konsultanto Skoto Stainbergo (Scott Steinberg), ironiška, bet kuo daugiau funkcijų atlieka prietaisas ir kuo daugiau prietaisų sujungti internetu vienas su kitu, tuo sunkiau juos valdyti.

Kasmet vykstanti paroda oficialiai prasidėjo antradienį. Jos metu 3,2 tūkst. dalyvių pristatys naujausius elektronikos prietaisus parodai skirtuose 171 tūkst. kv. m Las Vegaso konferencijų centre.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sekmadienį trumpai pristatydami parodą žiniasklaidai, ją rengiančios Vartotojų elektronikos asociacijos atstovai prognozavo, kad 2013 m. elektroniniams prietaisams įsigyti pasaulyje bus išleista beveik 1,1 trln. JAV dolerių. Išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams įsigyti skirta 40 proc. šios sumos. Ji nuo 2012 m. pakilo 4 proc.

Pirmadienį žiniasklaidai buvo pristatytos bendrovių LG, „Sharp Electronics Corp.", „Panasonic Corp." ir „Samsung Electronics Co." naujovės televizorių rinkoje. Rinkos milžinės pristatė ryškesnės ekrano skiriamosios gebos televizorius, dėl savo keturis kartus didesnės raiškos taip pat žinomus „4K" vardu. Bendrovė „Samsung" pateikė 85 ir 110 colių šių televizorių versijas. Deja, nepaisant didelio susidomėjimo, kurį kelia šie televizoriai, CES atstovai prognozuoja, kad 2013 m. jų rinkoje bus parduota tik 23 tūkst. Iki 2016 šis skaičius pakils iki 1,5 mln., t.y. sudarys maždaug 2 proc. visos televizorių rinkos.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų