• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi žmonės iš prigimties linkę į prabangą ir komfortą: didžiulis šiuolaikinio gyvenimo privalumas yra galimybė ne tik numalšinti alkį, bet pavalgyti skaniai ir sočiai, ne tik turėti stogą virš galvos, bet gyventi šiltai ir patogiai, ne tik kažkuo prisidengti kūną, bet apsirengti gražiai ir stilingai.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie automobilius, ne visiems užtenka transporto priemonės nusigauti iš taško A į tašką B, dažnai gatvėje norisi atrodyti originaliai ir stilingai. Viena patraukliausių saviraiškos priemonių ‒ mažieji stiliaus automobiliai.

REKLAMA

Apie prabangą, stilių ir moteris

Mažieji automobiliai, be abejonės, yra visų pirma orientuoti į pirkėjas moteris, taip pat jie kuriami galvojant apie miesto gyventojų poreikius. Taigi, turime tikslinę mažo automobilio pirkėjų grupę ‒ mieste gyvenančias dailiosios lyties atstoves. Nors pagal savo dydį ir funkcionalumą tokie modeliai gali būti priskiriami prie kurio nors, tarkime A arba B, segmento,  visgi yra kiek kitame lygyje. Taip yra todėl, kad juos perkantys žmonės ieško ne tik transporto priemonės, jie nori išskirtinio automobilio.

REKLAMA
REKLAMA

Klausiami, ar tai yra išskirtinai moteriškas produktas ir kokia yra pirkėjų lyčių proporcija, stiliaus automobilius parduodantys gamintojų atstovai vienbalsiai tvirtino, kad, nors moterys tokius modelius renkasi dažiau, pakankamai dažnai pasitaiko ir pirkėjų vyrų. „Negalima sakyti, kad tai išskirtinai moteriškas automobilis, toks stilius visų pirma yra jaunatviškas. „Fiat 500“ savitas dizainas, aišku, lemia specifinius klientus, bet perka ir vyrai“, ‒ sakė „Autobrava“ pardavimų vadybininkas Mindaugas Jukna.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Panašiai kalbėjo ir „Krasta Auto“ pardavimų vadovė Rasa Klimavičiūtė. „Pirkėjų lyčių proporcija iš tiesų yra labai panaši ir „Mini“ automobilių individualumą mėgsta miestietišką gyvenimo būdą propaguojantys, dažnai kūrybine veikla užsiimantys vyrai ir moterys“, ‒ kalbėjo vadovė.

„Moller Auto“ rinkodaros vadybininkės Jurgos Švilpauskienės teigimu, reikia atkreipti dėmesį į tai, kad moterys labiau linkę į „emocinius pirkimus“. „Automobilis, kaip drabužiai, aksesuarai ar išvaizdos detalės, atspindi žmogaus individualumą, savitumą, jo skonį. Mažieji stiliaus automobiliukai yra lyg žymių dizainerių vardais pažymėtų drabužių, kvepalų, papuošalų ir įvairių aksesuarų aitikmuo automobilių pasaulyje. Moteris dažniausiai automobilį rinksis, skatinama savo emocijų, t.y.būtinai atsižvelgs į automobilio, kurį renkasi, atitikimą savo stiliui, įvaizdžiui, skoniui. Asmeninio automobilio pasirinkimui stipriai įtaką daro  emocijos, o moterys jų tikrai nestokoja“, ‒ įžvalga dalijosi J. Švilpauskienė.

REKLAMA

(Moters) įvaizdžio formavimo priemonė

Kaip ir bet ką kitą, pirkdamos automobilį moterys visų pirma žiūri, kaip jis atrodo - savaime suprantama, jis turi būti gražus. Visgi R. Klimavičiūtė tvirtino, kad tokios tendencijos pamažu keičiasi. „Pastebime, kad dauguma moterų, pirkdamos sau automobilį, vis dažniau atkreipia dėmesį ne tik į jo dizainą, bet ir į technines galimybes, saugumą, ekonomiškumą ir pan. Teigti, kad moterims rūpi tik įvaizdis, būtų klaidinga“, ‒ tvirtino „Krasta Auto“ atstovė.

REKLAMA

Apie automobilį, kaip įvaidžio formavimo priemonę, ji atsiliepė taip: „Automobilis, kaip įvaizdžio formavimo dalis, yra svarbus tiek moterims, tiek vyrams, nes leidžia pabrėžti vairuotojo skonį, požiūrį ir jo statusą visuomenėje. O norintiems pabrėžti savo individualumą „Mini“ automobiliai yra ypač tinkami.“

Kad automobilis yra svarbi įvaizdžio formavimo priemonė, sutiko ir tinklalapio Autoledi.lt projekto vadovė Ieva Kukevičienė. „Automobilis ganėtinai svarbi įvaizdžio dalis, o ir moterų domėjimasis automobiliais vis didėja. Jeigu moteris gali sau leisti brangesnį automobilį –rinkdamasi ji atsižvelgia į dizainą, stilių ir kiek automobilis tinka gyvenimo būdui“ ‒ teigė I. Kukevičienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visada svarbu ir tai, kaip jautiesi už autobilio vairo, akcentavo M. Jukna. „Tokiems klientams reikia automobilio, kuris būtų išskirtinis tiek savo išorės, tiek vidaus stiliumi. Tai nėra galingas automobilis, skirtas demontruoti kitiems, koks galingas variklis sumontuotas, ar kaip greit jis gali važiuoti, svarbiau pats jausmas, kurį teikia vairavimas“, ‒ kalbėjo jis.

REKLAMA

Kaina už prabangą

Mažieji stiliaus automobiliai, visgi, yra prabangos prekė, o už prabangą reikia mokėti. Jei susižavėsite idėja įsigyti, tarkime naują „Mini“, netgi pigiausios jos versijos „One“ bazinė komplektacija palengvins piniginę daugiau nei 55 tūkst. litų.

Realybėje automobilio pirkimas, aišku, atrodo kiek kitaip ir, vargu, ar pavyks „išnešti sveiką kailį“ iš salono, nepalikus ten daugiau nei 60 tūkst. litų.

REKLAMA

Maždaug tiek pat kainavo ir mažylis „New Beetle“, kurio gamybą „Volkswagen“ ketina nutraukti šiais metais ir pakeisti jį nauju modeliu.

Labai panaši ir į stiliaus automobilių pirkėjus besitaikančių naujokų „Audi A1“ bei „Alfa-Romeo“ kaina. Ties 60 tūkst. suma prasideda paties populiariausio C segmento riba, kurioje pasirinkimas yra didžiulis ir nuolatos auga, o pats automobilis gerokai didesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, jis sumaišties rinkoje įnešė, nes už konkurentus yra gerokai pigesnis - bazinės komplektacijos modelį Lietuvoje galima įsigyti už bevik 34 tūkst. litų.

„Įsigydami tokio tipo automobilį, pirkėjai neturėtų vertinti vien tik kainos – reiktų atkreipti dėmesį į automobilio išliekamąją vertę ir eksploatacijos išlaidas. Vokietijoje „Mini“ pripažintas didžiausią likutinę vertę išlaikančiu automobiliu, po 5 metų jis išlaiko daugiau nei 50 proc. savo vertės“, ‒ kainos aspektą komentavo R. Klimavičiūtė.

REKLAMA

„Žinoma, aukštesnės klasės ir brangesni automobilių turi siauresnį pirkėjų ratą, tačiau labai norintys gali palaukti porą metų ir už žymiai mažesnę kainą įsigyti naudotą automobilį. O tie, kurie nusiteikę mokėti už stilių ir prabangą – sumokės tuoj pat“, ‒ tvirtino I. Kukevičienė.

J. Švilpukauskienės teigimu, tokių automobilių pirkėjai žino, kad mokėti teks daugiau ir yra tam pasiruošę. „Tokie automobiliai yra brangesni, tačiau tai yra natūralu. Pirkėjas, kuriam svarbi asmeninė saviraiška, bus pasiryžęs mokėti daugiau už išskirtinį dizainą, interjerą, netgi spalvą.

REKLAMA

Stiliaus automobilis - kaip dovana

Stilingi, maži ir labai mėgstami moterų, tokie automobiliai puikiai tinka būti ypatinga proga teikiamomis dovanomis. I. Kukevičiunės teigimu, nors tikslios statistikos ir nėra, automobiliai dažnai tampa vyro dovana mylimai moteriai. „Tokių atvejų pasitaiko gana dažnai. Kartais netgi tėveliai perka automobilius kaip dovanas mokyklos baigimo proga savo dukroms. Populiariausi modeliai tokiems „proginiams“ pirkimams, manau, yra „Fiat 500" ir „Mini Cooper“, ‒ patvirtino M. Jukna.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip teigia J. Švilpukauskienė, moterims labiau patinka rinktis pačioms. „Moterys tokį automobilį dažniau renkasi pačios, jos drąsiai jaučiasi, vertindamos automobilio grožį ir rinkdamos patinkančias detales, nes stilingieji mažyliai prašosi būtent tokio vertinimo. Be abejo, yra atvejų, kai „New Beetle“ mūsų salone buvo perkamas kaip dovana. Patikėkite, kokį fantastišką emocijų protrūkį tokia dovana sukėlė! „New Beetle“ perkamas ir kaip reklaminis automobilis“, ‒ darbo praktikoje sukauptomis žiniomis dalijosi J. Švilpukauskienė.

Techininių charakteristikų mistika

Gražus dizainas ir originalus retro stilius yra svarbiausi veiksniai renkantis tokį automobilį, tą mums patvirtino visi kalbinti pašnekovai. Visgi įdomu tai, kad vis daugiau pirkėjų moterų domisi ir techninėmis automobilio charakteristikomis bei valdymo savybėmis.

„Moterys vis dažniau atkreipia dėmesį ne tik į automobilio dizainą, bet taip pat domisi, kas yra po variklio dangčiu. Jos kuo toliau, tuo daugiau išmano ir žino, ko joms reikia ir kokios automobilio savybės tenkina jų poreikius bei užtikrina malonų vairavimą“, ‒ teigė R. Klimavičiūtė.

Kaip tvirtino I. Kukevičienė, „paskutinės vairuojančių moterų apklausos Autoledi.lt tinklapyje duomenimis, jeigu moteris gali sau leisti didesnės galios automobilį, tikrai renkasi tokį, tačiau šiandien pagrindiniai kriterijai - ekonomiškumas ir saugumas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų