REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

LRT Radijo laida „Ryto garsai“, LRT.lt

Pardavėjai nustatė, o vėliau ir psichologai patvirtino faktą, kad 9,99 Lt pirkėjui atrodo pigiau nei 10 Lt. Kainas perskaičiavus iš litų į eurus, 99 centų po kablelio neturėtų likti, tačiau laikui bėgant jie ir vėl atsiras, sako rinkodaros strategijos specialistas Linas Šimonis.

REKLAMA
REKLAMA

LRT klausytojas Stanislovas iš Kauno susidomėjo, kodėl beveik visose prekių kainose po kablelio yra 99 ct.

REKLAMA

„Norėčiau, kad kas paaiškintų, kaip skaičiuojamos prekių kainos? Kokia formulė naudojama, kad beveik visose prekių kainose po kablelio gaunasi 99 ct?“ – domisi klausytojas.

Pasak jo, tokias kainas plačiai naudoja prekybos centrai, vaistinės, turgaus prekeiviai ir visi tie, kurie turi ką parduoti.

„Tarybiniais metais formulė būdavo tokia: skaičiuoji savikainą, pridedi antkainį ir gauni visokias keistas sumas“, – prisimena rinkodaros strategijos specialistas L. Šimonis.

REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, visur, kur nėra valstybinio kainų reguliavimo, kainos laisvai nustatomos verslininkų. Tai daroma siekiant didžiausio pelno.

„Visa gera rinkodara yra pagrįsta psichologija. Pardavėjai nustatė praktiškai, o paskui ir psichologai patvirtino faktą, kad 9,99 Lt žmogui atrodo pigiau nei 10 Lt“, – tvirtina rinkodaros strategijos specialistas.

L. Šimonis pasakoja, jog vienas tyrimas atskleidė įdomų dalyką: restorane picos kainą nuo 8 Eur sumažinus iki 7,99 Eur, pardavimai padidėjo daugiau kaip 10 proc.

Specialistas mano, kad Lietuvos valiutai pasikeitus į eurą, ši rinkodaros tendencija niekur neišnyks. „Įvedus eurą bus įvairiai: kai kur kainos gali truputį sumažėti, kai kur – padidėti, tačiau net neabejoju, kad jos sugrįš į 99 ct po kablelio. Tai yra tik laiko klausimas“, – teigia L. Šimonis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų