REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Charizmatiškasis žurnalistas, komunikacijos ir verslo konsultantas, o laisvalaikiu aktorius Giedrius Drukteinis nuo šiol gali didžiuotis penktąja savo knyga „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“. Joje stiliaus ir etiketo žinovas, netrukus pasirodysiantis visų laukiamoje „Moterys meluoja geriau. Kristina“ filmo premjeroje, dalijasi per savo spalvingą karjerą sukauptais intriguojančiais faktais apie prekių ženklus ir juos sukūrusias asmenybes.

Charizmatiškasis žurnalistas, komunikacijos ir verslo konsultantas, o laisvalaikiu aktorius Giedrius Drukteinis nuo šiol gali didžiuotis penktąja savo knyga „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“. Joje stiliaus ir etiketo žinovas, netrukus pasirodysiantis visų laukiamoje „Moterys meluoja geriau. Kristina“ filmo premjeroje, dalijasi per savo spalvingą karjerą sukauptais intriguojančiais faktais apie prekių ženklus ir juos sukūrusias asmenybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ar žinojote, kad terminas „prekės ženklas“ (angl. „brand“) atkeliavo iš XIX a. Laukinių Vakarų? O ar kada susimąstėte, kas yra tie „kaubojai“, sukūrę „Coca-Cola“, „Sony“, „McDonald's“, „Hugo Boss“ ar „Lego“? Visa tai – 50-yje sėkmės istorijų, įtraukiančių kaip nuotykių romanas, kuris stebina, kartais net sukrečia, pamoko ir įkvepia. Knyga padės vienus prekės ženklus dar labiau pamilti, kitų – galbūt nekęsti, bet abejingų, garantuojame, nepaliks.

REKLAMA

Ir nesakykite, kad į prekių ženklus jūs nekreipiate dėmesio. Kiekvienas kasdien juos išvystame ar išgirstame kone penkis tūkstančius kartų! Kaip sako knygos autorius, prekių ženklai vis tiek yra Jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. O žmonės, perkantys „bet ką“, demonstruoja ne tik savo abejingumą tobulėti, jie parodo ir nenorą keisti pasaulį į geresnę pusę.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų