REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

O kaip į jį įlips ir iš jo išlips keleiviai? Labai paprastai.

Jei taip traukiniai važiuotų nesustodami praktiškai niekada (tik galinėse maršruto stotelėse)? Paimdami keleivius taip, kad negaištų laiko lėtėjimams, sustojimams ir įsibėgėjimams stotyse? Kaip tik tokią revoliucinę geležinkelio transporto koncepciją pradėjo plėtoti kinų dizaineris Čenas Džiandžunas (Chen Jianjun).

REKLAMA
REKLAMA

Jos esmė tokia. Keleiviai nesustojančio greitojo traukinio laukia ne perone, o specialiame vagone, kuris iškeltas į orą taip, kad būtų kaip tik virš traukinio "lubų". Pro stotį pravažiuojantis traukinys ant savo stogo paima jo laukiantį specialų vagoną su keleiviais, o stotyje palieka ant stogo vežtą specialų vagoną su išlipti toje stotyje norėjusiais keleiviais.

REKLAMA

Iš paimto specialaus vagono keleiviai laipteliais nusileidžia į įprastus vagonus ir keliauja iki reikiamos stoties, kur lipa atgal į specialųjį vagoną ant traukinio stogo – šis vagonas bus paliktas stotyje, kad keleiviai galėtų išlipti.

Kam to reikia? Naujienos pabaigoje publikuotame vaizdo siužete kinų kalba pasakojama, kad, pavyzdžiui, kelionės iš Pekino į Guandžou metu greitasis traukinys turi sustoti apie 30 kartų. Kiekvienas sustojimas trunka apie 5 min. – kol keleiviai išlipa ir sulipa. Kiek laiko ir energijos būtų sutaupyta, jei stoviniuoti nereikėtų? Stabčiojimai stotyse kelionę prailgina... 2 val. 30 min.

Kol kas diskutuojama, kokią reikėtų įrengti nusileidimo/pakilimo iš specialaus vagono į įprastus vagonus sistemą, mat laiptai netinka neįgaliesiems. Tačiau pats keleivių įlaipinimo/išlaipinimo principas, nors Kinijoje pristatytas prieš trejus metus, ko gero, išties įdomus.

Technologijos.lt

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų