REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

ES taisyklės numato, kad jei jūsų kelionė atidedama, transporto įmonė turi suteikti jums pakankamai informacijos ir pagalbą. Tam tikromis aplinkybėmis galite įgyti teisę į kompensaciją. Jei kelionė atšaukiama ir tenka nakvoti viešbutyje nepasiekus galutinio kelionės tikslo, transporto įmonė turėtų už jį užmokėti.

ES taisyklės numato, kad jei jūsų kelionė atidedama, transporto įmonė turi suteikti jums pakankamai informacijos ir pagalbą. Tam tikromis aplinkybėmis galite įgyti teisę į kompensaciją. Jei kelionė atšaukiama ir tenka nakvoti viešbutyje nepasiekus galutinio kelionės tikslo, transporto įmonė turėtų už jį užmokėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jei traukinys neatvyksta arba vėluoja bent 1 valandą reiktų kreiptis į geležinkelio bendrovę, kuri vykdo vežimą. Jei jus informuoja, kad į galutinę maršruto vietą pasieksite vėluodamas bent 1 valandą, tuomet galite keisti kelionės planus ir pareikalauti nedelsiant grąžinti už bilietą sumokėtus pinigus (kartais visus, kartais tik už tą kelio atkarpą, kurios nenuvažiavote). Taip pat turite teisę būti parvežtas į pradinę išvykimo vietą, jeigu dėl vėlavimo jūsų kelionė nebetenka prasmės, arba kuo anksčiau (arba jūsų pasirinktu vėlesniu laiku) būti nuvežtas į galutinę kelionės vietą“, aiškina Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje spaudos ir informacijos skyriaus vadovas Giedrius Sudikas.

REKLAMA

Jei traukinys negali toliau vykti ir reisai laikinai atšaukti – jus turėtumėte būti nuvežti į galutinę kelionės ar pradinę išvykimo vietą alternatyviu transportu. Taip pat galite gauti maitinimą ir gaiviųjų gėrimų proporcingai laukimo laikui bei nakvynę, jei prireiktų likti nakvoti.

Kompensacijos

„Traukiniui vėluojant ar neatvykstant tiek traukiniuose, tiek stotyse apie tai skelbiama garsinė informacija, tačiau jeigu keleivių ši informacija nepasiekė, derėtų kreiptis į stotis ar traukinius aptarnaujantį personalą. Darbuotojai visuomet stengiasi informuoti keleivius apie galimą vėlavimo laiką ir priežastis. Prašymus dėl kompensacijų už vėlavimą kartu su kelionės bilietų originalais keleiviai gali pateikti bet kurioje geležinkelio stoties kasoje“, informuoja bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Komercijos skyriaus vedėjos pavaduotoja Jurgita Žvirgždienė.

REKLAMA
REKLAMA

Kompensacijos už vėlavimą yra:

  • 25 proc. keleivio sumokėtos bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama atvykti į galutinį kelionės punktą nuo 60 iki 119 minučių;
  • 50 proc. keleivio sumokėtos bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama atvykti į galutinį kelionės punktą 120 ar daugiau minučių.

„Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad kompensacijos, kurios neviršija 1,45 euro yra neišmokamos. Kompensacija už bilieto kainą sumokama kaip įmanoma greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo dėl kompensacijos pateikimo.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų