REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kelią skinasi šokoladinis paštas

Indra Stepurienė, drauge su bendraminte Regina Juršėnaite-French įkūrė mažąją bendriją ir pasiūlė lietuviams pasinaudoti šokoladiniu paštu. Sumanymo esmė – paštu išsiųsti atviruką, kurio viduje yra lietuviško šokolado plytelė. Ar lengva smulkiajam verslui rasti patikimus tiekėjus ir sklandžiai vykdyti savo veiklą?

Indra Stepurienė, drauge su bendraminte Regina Juršėnaite-French įkūrė mažąją bendriją ir pasiūlė lietuviams pasinaudoti šokoladiniu paštu. Sumanymo esmė – paštu išsiųsti atviruką, kurio viduje yra lietuviško šokolado plytelė. Ar lengva smulkiajam verslui rasti patikimus tiekėjus ir sklandžiai vykdyti savo veiklą?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mes nuo pat pradžių buvome sugalvojusios, jog rinksimės tik lietuvišką šokoladą. Todėl iš karto sumažėjo tiekėjų pasirinkimas. Antras mūsų tikslas – kad kokybės ir kainos santykis būtų mums tinkamas. Visą tai pasvėrusios ir patikrinusios rinką, radome tiekėją, kuris gražiai su mumis bendrauja“, – sako I. Stepurienė. Ar pirkėjams svarbu, kad prekė pagaminta Lietuvoje? Pasak I. Stepurienės, daug kam svarbu, kai kurie žmonės tai ypač vertina.

REKLAMA

„Nepavadinčiau to rinkodaros triuku, čia gal daugiau emocijos momentas. Tas mūsų produktas – teigiama emocija, šiluma, saldumas. O lietuviškumas irgi suteikia tokio šilto, teigiamo jausmo.“ Teigiama, kad smulkiajam verslui pradėti labiausiai tinka mažosios bendrijos statusas. Mažesni mokesčiai, palankesnė buhalterinė apskaita. Bet pasigirdę ketinimai apmokestinti mažąsias bendrijas nerimo sukėlė ne vienam verslininkui. „Mes su kolege Regina, pradėdamos šį projektą, nenorėjome savo idėjos vadinti verslu. Nesinorėjo kurti sudėtingos įmonės. Buvome girdėjusios apie mažąją bendriją. Atrodė, kad tai mums bus pats tinkamiausias modelis. Kai pasklido gandai, kad mažąsias bendrijas apmokestins, buvom šiek tiek išsigandusios ir nusivylusios, nes prieš porą metų buvo deklaruojama visiškai kitaip. Bet laimei, tokie planai kol kas neįsigaliojo.“

REKLAMA
REKLAMA

I. Stepurienė sako, kad kai kuriems tiekėjams smulkioji bendrija dar negirdėtas terminas, nors praėjo jau nemažai laiko, kai jos egzistuoja. Kai kam gal atrodo, kad tokia įmonė gal nelabai rimta ar patikima. „Siūlant nišinį, specifinį produktą, iškyla grėsmė, kad vieną dieną jo tiesiog nebereikės. Galvojame apie tai, bet matome, kad rinka po truputį auga. Mūsų produktas yra toks, kad galbūt nesiųsi jo antrą ar trečią kartą tam pačiam žmogui. Tačiau matome daug nišų, kur galime plėstis. Turime daug idėjų, kaip patį produktą pritaikyti kitoms rinkoms“, – sakė. I.Stepurienė.

www.ziniuradijas.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų