Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors visi pasaulio gamintojai stengiasi kopijuoti europietiškus automobilius, tačiau ar žinojote, kad daugiausiai klasikinių mašinų iškeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas?
Septintas ir aštuntas dešimtmetis europietiškiems automobilių gamintojas buvo tikras aukso amžius. Net ir tokie keistuoliai kaip Saab Sonett sugebėjo surasti naujus namus.
Australijoje gimęs, tačiau Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis vyras su Saab Sonett susipažino dar 1967 metais, kai jo tėtis įsigijo neįprastų formų mažylį iš Švedijos.
Kitaip negu daugelis to meto amerikiečių, Glennas Robertasas savo vaikystė praleido sėdėdamas švediškame Saab Sonett, o ne amerikietiškame Ford ar Dodge markės automobilyje.
Glennas šį Saab'ą iš savo tėčio įsigijo 1980 metais, kai jam sukako aštuoniolika metų. Praėjus trisdešimt keturiems metams, senajame žemyne gimęs Saab iki šiol rieda Floridos valstijos keliais.
Rekomenduojame pasižiūrėti žemiau esantį vaizdo reportažą, kurio pagalba išgirsite visą Glenno ir jo Saab istoriją.
Nors visi pasaulio gamintojai stengiasi kopijuoti europietiškus automobilius, tačiau ar žinojote, kad daugiausiai klasikinių mašinų iškeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas?
Septintas ir aštuntas dešimtmetis europietiškiems automobilių gamintojas buvo tikras aukso amžius. Net ir tokie keistuoliai kaip Saab Sonett sugebėjo surasti naujus namus.
Australijoje gimęs, tačiau Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis vyras su Saab Sonett susipažino dar 1967 metais, kai jo tėtis įsigijo neįprastų formų mažylį iš Švedijos.
Kitaip negu daugelis to meto amerikiečių, Glennas Robertasas savo vaikystė praleido sėdėdamas švediškame Saab Sonett, o ne amerikietiškame Ford ar Dodge markės automobilyje.
Glennas šį Saab'ą iš savo tėčio įsigijo 1980 metais, kai jam sukako aštuoniolika metų. Praėjus trisdešimt keturiems metams, senajame žemyne gimęs Saab iki šiol rieda Floridos valstijos keliais.
Rekomenduojame pasižiūrėti žemiau esantį vaizdo reportažą, kurio pagalba išgirsite visą Glenno ir jo Saab istoriją.