REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne visi piliečiai turi vieno mamų portalo platininę narystę ir nežino gudrybių, kaip iš prekybos centro negrįžti pilnais glėbiais neplanuotų pirkinių. Tačiau net ir šalčiausio proto savininkai, planavę pirkti prabangų sedaną, iš automobilių salono gali parvažiuoti su masyviu visureigiu. Tuo pasirūpins „Volkswagen“ ir čia nėra jokių gudrybių.

Ne visi piliečiai turi vieno mamų portalo platininę narystę ir nežino gudrybių, kaip iš prekybos centro negrįžti pilnais glėbiais neplanuotų pirkinių. Tačiau net ir šalčiausio proto savininkai, planavę pirkti prabangų sedaną, iš automobilių salono gali parvažiuoti su masyviu visureigiu. Tuo pasirūpins „Volkswagen“ ir čia nėra jokių gudrybių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Būtent tokios mintys aplankė tik įlipus į antrosios kartos „Touareg“ modelį, kuris sulaukė veido patempimo operacijos. Gamintojas rinkoje disponuoja tokiais protui (bet ne širdžiai) mielais pirkėjų pritraukėjais kaip „Passat“ ar „Golf“, tačiau turi pasiūlyti ir aukščiausios klasės automobilių kaip minėtas visureigis ir prabangiausias kompanijos ženklą nešiojantis sedanas „Phaeton“.

REKLAMA

Pastarasis buvo išleistuvių dovana. Suprantate, kai „Volkswagen“ vadovo kėdę palikinėjo Ferdinandas Piechas, jis liepė inžinieriams sukurti geriausią kompanijos modelį, kuris konkuruotų su kitais vokiečiais „Mercedes-Benz“ ir BMW. Modelis pavyko, išskyrus vieną mažą detalę. Ženkliuką ant priekinių grotelių. Visi nori prabangaus automobilio, bet retas norės taip akivaizdžiai pripažinti, kad pataupė prestižiniam modeliui. Kažkas panašaus, kai mylimajai yra dovanojamos plastikinės gėlės ar stikliukais inkrustuotas sužadėtuvių žiedas – mintis gera, bet pastangų - ne kalnai.

REKLAMA
REKLAMA

Savaime suprantama, šitai supratęs, geriausio „Volkswagen“ ieškantis klientas išvažiuos su „Touareg“. Ir tam yra ne viena, ir ne dvi, ir ne septyniolika priežasčių. Ir jei jau nenusipirkote šį modelį, vadinasi – neperkate plastikinių gėlių ir nesiperšate su stikliniais deimantais. Iš to seka, kad turite uošvį. Štai jam galėsite papasakoti, kad turite visureigį, kuris ne tik, kad beveik techniškai identiškas visų numylėtiems „Porsche Cayenne“ ir „Audi Q7”, bet ir kainuoja žymiai mažiau. Ir tema įdomi abiems, ir įrodysite, kad dukra atiteko į geras rankas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be jokios abejonės „Touareg“ nebus toks komfortiškas kaip prabangesnis sedanas ar „BMV X5”, bet tam yra priežastis. „Volkswagen“ siekė sukurti sportiškai važiuojantį visureigį. Aišku, kad fizikos dėsniams jis nepasipriešins, bet elektra reguliuojamas pakabos kietumas bent jau daro išimtį. Daugelis testuojamų automobilių turi „Comfort/Normal/Sport“ pasirinkimus, bet pokyčiai būna labai inkrementiški. Tuo tarpu „Touareg“ masyvūs amortizatoriai turi vietos improvizacijoms, taigi iš želatinos pyragėlio jis staiga virsta, kad ir nerangia, bet prie kelio visais nagais besikabinančia ir prigludusia meška. Toks universalumas negali nežavėti.

REKLAMA

Kalbant apie tai, atnaujintas antros kartos modelis vis dar turi oro pagalvėmis valdomą pakabą, kuri gali kėbulą iškelti į 30 cm aukštį. Gali nuleisti ir labai žemai, jei automobilis važiuoja greitai. Ir tai atsilieps degalų suvartojimui, mat ekonomija yra labai skaudi tema kalbant apie visureigius. Bet ir čia „Touareg“ išlipa sausas iš balos. V6 dyzelinis motoras pasiekia 262 arklio galias, o kuro sąnaudos tilps po 7l/100 km riba. Ačiū „Volkswagen“ pavarų dėžei už tai. Taip, variklis kiek triukšmingas stovint vietoje, tačiau jis maloniai girdisi ir gena automobilį pirmyn, kai akseleratoriaus pedalas atsiremia į kilimėlį.

REKLAMA

Sausas iš balos neišlips jis ir bekelėje. Ne dėl to, kad minėto aukščio atstumas nuo žemės leis iki grotelių nerti į stovinčio vandens telkinius. „Touareg“ tikrai sulauks kritikos strėlių iš „Toyota Landcruiser“ ir „Jeep Grand Cherokee“ vairuotojų dėl sugebėjimų ten, kur kiti automobiliai jau kaip ir nebevažiuotų. Mat pastarieji turi nustatymus skirtingoms kelio dangoms ir pasirinktinai blokuojamus diferencialus. Pasaulyje nerasime tautos , kuri labiau mylėtų procedūras už vokiečius. Tačiau, kai tik „Touareg“ biksenoniniai žibintai atsisuks į bekelę – teks pasukti rankenėlę į „Off-Road“ poziciją. Ir viskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau iš šviesaus salono galima spręsti, kad purve ir miško takeliuose modelis toks pat dažnas svečias kaip popiežius VGTU studentų vakarėliuose. Taip, jis nėra toks rafinuotas kaip „Land Rover“, bet ir nedažnai „Touareg“ komplektacijos kaina peršoks 100 tūkst. eurų ribą. Viskas čia ramu, šviesu, medis blizga, aliuminis nušlifuotas tvarkingai. Vaizdas prisiminimais nenuneš į rafinuotus viešbučius, bet mažų mažiausiai galima pasijusti nelyg gerame vadovo kabinete.

Atleiskite „Phaeton“ savininkai, bet „Touareg“ yra geriausias automobilis, nešiojantis VW emblemą. Jis galėtų dalyvauti sedanų praktiškumo varžybose, bet ir ten greičiausiai nugalėtų su savo paslepiamu vilkimo kabliu, automatiškai atlenkiamomis sėdynėmis ir žemiau nusileidžiančia bagažine.

REKLAMA

Modelis testuotas 2015 m. vasarį.

„Volkswagen Touareg“ techninis pasas

Variklio darbinis tūris – 2 978 kub. cm. Varomas dyzelinu. 580 Nm maksimalus sukimo momentas. Maksimali 262kW galia. Iki 100 km/h įsibėgės per 7,3 sekundės. Deklaruojamos vidutinės kuro sąnaudos 6,9 l/100 km. Tuščio automobilio svoris – 2 174 kg. Kaina Lietuvoje prasideda nuo 51 181 eurų, arba 176 718 litų. Testuoto modelio – 77 000 eurų arba 265 866 litų.

Patiko

Greitai į pokyčius reaguojanti pakaba Darnus variklio ir automatinės pavarų dėžės tandemas Ekonomiškumas

Nepatiko

Salone trūksta bent lašelio išskirtinumo Labai abejotini bekelės sugebėjimai Brangus papildomos įrangos sąrašas

Kompromisas

Geriausias grynakraujis „Volkswagen“, bet ne toks geras kaip „Jeep Grand Cherokee“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų