• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar kas nors iš jūsų buvo kada nors „susituokęs“ su savo automobiliu ar kokiu nors projektu daugiau nei dešimt metų? Greičiausiai tokių bus vienetai, tačiau galbūt taip ir turi būti, nes ne kiekvienas yra pasiryžęs įsipareigoti vienai mašinai. Šiandien jus supažindinsime su Janiu Edstromu, kuris per keturiolika metų savo Audi RS2 pavertė bioetanolį geriančiu ir 700 arklio galių išvystančiu žvėriuku.

Ar kas nors iš jūsų buvo kada nors „susituokęs“ su savo automobiliu ar kokiu nors projektu daugiau nei dešimt metų? Greičiausiai tokių bus vienetai, tačiau galbūt taip ir turi būti, nes ne kiekvienas yra pasiryžęs įsipareigoti vienai mašinai. Šiandien jus supažindinsime su Janiu Edstromu, kuris per keturiolika metų savo Audi RS2 pavertė bioetanolį geriančiu ir 700 arklio galių išvystančiu žvėriuku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gatebil-Mantorp-park-feature-car-action-1


Audi RS2 yra ypatingas automobilis dėl daugybės priežasčių. Tai buvo pirmasis Audi RS divizijos automobilis, kurį padėjo sukurti Porsche specialistais. Todėl nenuostabu, kad Audi kurdama naujus RS modelius, nuolatos stengiasi išlaikyti RS2 dvasią ir originalumą. Ar pastebėjote, kad Audi RS4 ir RS6 iš pradžių pristatomi su universalo kėbulais, o vėliau pasirodo versija su sedano kėbulu?

REKLAMA

Larry_Chen_Speedhunters_tsracing_audi_s2-1


Prieš maždaug dvidešimt metų pagamintas automobilis turėjo tris išskirtines savybes - 315 arklio galių išvystantį variklį, keturių varomųjų ratų sistemą ir universalo kėbulą. Iki tol, ne vienas gamintojas nebuvo pasiryžęs sukurti sportišką universalą, kuris galėtų konkuruoti su greičiausiais to meto superautomobiliais.

Larry_Chen_Speedhunters_tsracing_audi_s2-5


Janis teigia, kad pirmaisiais „tarnybos“ metais, automobilis puikiai atlikdavo savo paskirtį kaip universalas. Tačiau ši Audi RS2 išliko standartiniu tik maždaug vienerius metus, nes tada Janiui pradėjo niežtėti nagais. Dabar automobilis beveik neturi nieko bendro su standartiniu modeliu, kuris kadaise buvo surenkamas rankomis Vokietijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Gatebil-Mantorp-park-feature-car-action-11


Nors automobilį vyras turi maždaug 14 metų, tačiau reikšmingiausios transformacijos buvo atliktos per maždaug septynis metus. Universale atsirado saugos lankai, sportinės sėdynės, didžiulis degalų bakas, overfenderiai...

Larry_Chen_Speedhunters_tsracing_audi_s2-16


Po kapotu slypi 2.2 litro, penkių cilindrų agregatas, tačiau dabar jis išvysto maždaug dvigubai daugiau arklio galių negu standartinis motoras. Už tai reikėtų dėkoti TS Racing specialistams, kurie sumontavo savo gamybos stūmoklius, cilindrų galvą ir dar keletą komponentų, kurių TS Racing darbuotojai nenorėtų atskleisti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Larry_Chen_Speedhunters_tsracing_audi_s2-17


Janis iš pradžių galvojo automobilio išvaizdą palikti daugiau-mažiau standartinę ir užlipdyti šiai Audi sleeperio etiketę, tačiau didžiulis adrenalino poreikis ir nroas tobulinti savo vairavimo įgūdžius lenktynių trasoje, truputėlį pakeitė Audi RS2 koncepciją.
Kadaise buvęs praktišku universalu, dabar RS2 yra vienas įspūdingiausių „Track Day“ ginklų, kuriuo galėtų didžiuotis Audi kompanijos vadovai ir Audi RS divizijos inžinieriai.

Gatebil-Mantorp-park-feature-car-action-61


Šaltinis : Speedhunters. Už nuorodą dėkojame Justinui

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų